Jump to content
Guest EAGLE

Kolko Pari 6te Mi Struva Edin Crx

Recommended Posts

Guest EAGLE

Zdraveite poneje sum nov tuk ne sum mnogo naqsno s ne6tata oba4e skoro izkarvam knijka i se interesuvam kolko pari 6te sa mi nujni za edin svesten crx ot tiq po-novite za6toto mnogo me kefi taq kola

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Всички ни кефи. :rolleyes: Според мен за около пет, пет и нещо хиляди кинта ще можеш да си намериш. Успех! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest w1zz4rd

EAGLE .. ako oshte nesi po4nal da karash B kategoriq .. .. ne pravi tazi greshka .. iskarai A kategoriq .. az sam v sashtoto poljenie kato tebe .. i sam mislil super mnogo vreme .. nai eftino izliza A kategoriq + Motor .. mlad si za nekvi koli .. tiq koli sa skuka .. zimai neshto 100~ konq motor za kam 3500 lv .. i nemash greshka :rolleyes: .. ima vreme za kola kato stanesh na 30 35 .. ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest EAGLE

Abe motora 4e e gotin gotin e ama az kola iskam i to crx.Za kakvo da se vurgalqm po cql den.A mejdu drugoto batko mi ima edna Yamaha R1 i edna Honda Cbr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Ето една по-старичка тема във форума, където се приказваше по същия въпрос - за купуване на втора генерация CRX:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=133Дано да ти е от полза. Ако още се чудиш, допитай се до многоуважавания потребител popa_s_laptopa, който е всепризнат експерт в областта на CRX-ите и в частност избирането им. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest EAGLE

Abe az sum ot Bistrica-ako go znaete kade e i tam znam edin deto se pi6e "popa s laptopa" ta se 4uda ima li 6ans tova da e toi.Ama za nego ne znam da ima crx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest EAGLE

A i su6to da popitam 1.6 li e nai-golqmiq dvigatel na crx i vurvi li dobre 4e sum obe6tal na "prelude" da se begame ako si namera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest w1zz4rd

EAGLE .. e toq brat ti e nekav manqk shtom ima CBR i R1 .. zimai primer ot nego :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest EAGLE

Toi ne mi e brat a bratov4ed.A mene motorite me kefat kazah ama predpo4itam kola.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gkb

kak warvi crx-aami ne znam dali warwi dobre ama:crx-a 2ra generacia - 89-93g. ima samo edin motor - 1.6 :rolleyes:wariantite sa mu136 konia mislia150 konia VTI160 konia VTI (wsichko twa e atmoswerno)i towa e kato si prawish smetka che kupeto e kam 900 kilai dali mislish che warwi dobre ?! :)preluda mislia che niama shansowe i sreshtu "nai-malkia" motor (ako stawa wapros za 2.0)oskorenieto mu e kam 7.2 na top modela na crx-a i 7.9 mai beshe na "slabia"ta do kolkoto znam VTI modela iziajda bez problem golf 2.8 VR6ta kak mislish warwi li dobre?? ;))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest EAGLE

10x za podrobnostite gkb-zna4i da ne se 4uda dali si struva parite.E ok ostava samo do avgust da iz4akam :rolleyes: mnoogo kofti

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Моторите са само 1,6Има 110коня който е едновалов, 2 валов без ВТЕК 130 коня и 150 коня ВТ-И който е 2 валов ВТЕК. Вариянта ВТ-И е предлаган и със 158коня, но само за Япония.Това е за 2-ра генерация на ЦРХ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Значи - да поясня за моторите предлагани за CRX 2-а генерация (1987-1992) че стана голямо объркване :rolleyes:

 

CRX 2-а генерация ЗА ЕВРОПА е предлагана в ДВА варианта (модела) на купето - ED9 и EE8.

Най-общо казано, моторите които са предлагани ЗА ЕВРОПА и за двата вида купета са били САМО 1.6 литрови, 16 клапанови, PGM-Fi (инжекцион демек). Отделно пояснявам какви точно мотори са предлагани за всеки един вид купе:

 

На CRX ED9 са слагани следните мотори:

 

D16A6 - 1.6, 16V, PGM-Fi, SOHC - 109к.с. (точния модел е "CRX 1.6i")

D16A8 - 1.6, 16V, PGM-Fi, DOHC - 122к.с. (точния модел е "CRX 1.6i-16")

D16Z5 - 1.6, 16V, PGM-Fi, DOHC - 125к.с. (точния модел е "CRX 1.6i-16")

D16A9 - 1.6, 16V, PGM-Fi, DOHC - 130к.с. (точния модел е "CRX 1.6i-16")

 

Другият тип купе е CRX EE8. Самия модел е наричан още CRX i-VT, a не както тука се приказва "VTi" - така се нарича ТОП ВЕРСИЯТА на по-новия модел CRX (Del Sol). Та - за CRX EE8 (i-VT) е слаган ЕДИН ЕДИНСТВЕН мотор, а именно:

 

B16A1 - 1.6, 16V, PGM-Fi, DOHC VTEC - 150конски сили.

 

За Европа, за CRX 2-а генерация НЕ СЕ Е предлагал 160 коня мотора (B16A2) -той се е слагал на СИВИК 5-а/6-а генерация и на по-новия модел CRX - 3-ата генерация (наричан още "Del Sol").

 

Както казах - CRX 2-а генерация излиза в края на 1987-а годиан и се произвежда до 1992-а год. включително. Като цяло, през "целия живот" на модела, като най-важен момент е 1990-а година, през която се прави ФЕЙСЛИФТ. Какво включва този фейслифт: променят се предните брони (в долната част на предната броня ПОД мигачите, се появяват отвори; преди фейслифта, т.е. преди 1990-а такива отвори НЯМА) както и формата на стоповете се променя (погледнати стопове ПРЕДИ фейслифта - те са изцяло "гладки"; СЛЕД фейслифта стоповете променят формата си като започват да изглеждат "по-малки", поради появилия се "КАНТ" който обикаля целия стоп). Общо взето, най-грубо казано това са различията във външността на CRX-а СЛЕД фейслифта. НО като НАЙ-важното събитие което става през 1990-а год. е НЕ само фейслифта, ами появата и на CRX EE8 с VTEC-а мотора (до 1990-а година се е предлагала САМО ED9 купето). Относно това какви са пък разликите МЕЖДУ ED9 купето и EE8 >>>четете по-надолу !!!

 

Като цяло, разликата между "ED9" и "EE8", е че за "EE8" се е предлагал "VTEC" мотора, както и разликите в дизайна. При ЕЕ8 в ЕКСТЕРИОРА разликите са: фаровете, габарити, предна броня с мигачите, предния капак, предните калници, СТОПОВЕТЕ (стоповете са абсолютно същите като на ED9 СЛЕД фейслифта - т.е. с "КАНТ". Единствената разлика е че за ЕЕ8 версията ПОД надписа "CRX" е добавен малък надпис "VTEC") - това са общо взето различията в Екстериора. В ИНТЕРИОРА по-различното при ЕЕ8 е че СЕРИЙНО, предните седалките са облицовани с черна кожа, както и самия волан е с кожа облицован.

Другото нещо при CRX EE8 е че той СЕРИЙНО има пълен ел. пакет (стъкла, огледала, шибидах) - това при ED9 са били екстри, за които се е доплащало допълнително. Като друга допълнителна екстри и за двата модела CRX ED9/ EE8 са КЛИМАТИКА и ALB (Хондовото наименование за "ABS"-a). И за двата модела, ХИДРАВЛИКАТА ЗА ВОЛАНА НЕ Е предлагана нито като серийно оборудване, нито като допълнителна екстра (за последното НЕ СЪМ 100% сигурен).

 

Общо взето - това. Надявам се да съм помогнал с нещо.

 

PS: ще се постарая да сложа снимки на съответните модели и въобще за нещата за които говорих, за да се разбере по-добре за какво става дума :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Ето малко интериор на EE8:

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Двигателят:

 

Публикувано изображение

 

В целия си блясък:

 

Публикувано изображение

 

И в комплект с един по-скромен D16A9, гордостта на дяда ни Поп:

 

Публикувано изображение

 

А тук по-търпеливите могат дълго време да се забавляват с екстензивна фотосесия на гореспоменатата гордост на дяда ни Поп:

http://www.hondabg.com/photos/CRX/ :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

ЕКСТЕРИОР:

 

Публикувано изображение

CRX ED9 ПРЕДИ фейслифта (1987-1990)

 

Публикувано изображение

CRX ED9 СЛЕД фейслифта (1990-1992)

 

Публикувано изображение

CRX ЕЕ8 "i-VT"(1990-1992)

 

======

 

Публикувано изображение

CRX ED9 ПРЕДИ фейслифта (1987-1990)

 

Публикувано изображение

CRX ED9 СЛЕД фейслифта (1990-1992)

 

Публикувано изображение

CRX ЕЕ8 "i-VT"(1990-1992)

 

===========================================

 

 

ИНТЕРИОР:

 

CRX ED9 (1987-1992)

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

CRX EE8 (1990-1992)

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

 

;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest benji_crx

neznam kakvo da vi kaja,imam CRX ot dosta vreme i vse taka vse mu se radvam.kogato vidq CRX na putq ili kadeto ida bilo vse taka zalepvam vse edno za pruv put go vijdam za men tova e avtomobil mechta. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

kogato vidq CRX na putq ili kadeto ida bilo vse taka zalepvam vse edno za pruv put go vijdam za men tova e avtomobil mechta. ;)

mnogo dobre kazano ! napravo si e krasavica tazi kola i towa si e ! pri towa krasavica s harakter !:-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...