Jump to content
Guest surr3a1

Рестартиране на ECU

Recommended Posts

Guest surr3a1

За тези които са чели темата за филтъра който си сложих вчера (а и не само за тях)Някой каза че трябвало да си рестартирам ЕКУ-то да си оправи параметрите...поради повечето въздух дето постъпва в двигателя.1. Трябва ли да го правя това нещо?2. Как точно става?Благодаря. :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest group4dam

Абе тръгвай за Юндола ---- махай ги тия ЕКУ-та. Там ще ти го рестартират

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Махаш минуса на акумулатора за 15сек и си готов.Няма минуси в тази процедура.... То и плюсове няма много но пък някои хора го препоръчват при промени по двигателя, за да се отразят по-бързо тези неща. И да не го рестартираш, ЕКУ-то ти ще се нагоди към промените... просто това ще стане след някой друг километър каране...., който вече така и така си навъртял. Ако случайно усетиш разлика след ресета, не се притеснявай, ще изчезне, колкото и да ти се иска да не е така, ЕКУ-то след ресет понякога работи уж по-добре, но след това, като се пообучи и може леко да ти занижи вървежа :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Абе вие тва ЕЦУ го изкарахте интелигентно ве... :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

Благодаря колеги :blink:.1net - президент, президент оле, оле :))) хихиЗначи няма да махам. Може по-натам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...