My Honda 0 #1 Публикувано 25 Септември, 2008 (Редактирано) При студен двигател сутрин докато не мина няколко км едвам сменям скороститенай-вече 1-2-R1ва не влиза без 2ра преди неяЗакарах колата на майстор, но там като е загряла и е карана и се сменят нормално и ми казват "няма проблем"Купих оригинално масло от Бултрако и мисля да го сменяНякой има ли идея от каде е проблема и как да се оправи ??? Имам чувството че става все по-зле... Има ли смисъл от добавка ?Сега като застудя стана още по-зле ситуацията Редактирано 25 Септември, 2008 от My Honda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #2 Отговорено 25 Септември, 2008 Ако маслото не помогне вероятно си за съединител . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #3 Отговорено 25 Септември, 2008 Аз като лаик ще дам само предположение. Ако не хърка, значи нещо от избирачите... или пък скоростните прътове не се извъртат правилно... дали не си ги ударил от доло?Ако пък при известно каране и се е омазала добре с масло, може да е някои луфт.Може и синхронизаторите... но пък имаш проблем и със задната, а там няма синхронизатор. На 5-та прави ли ти пак такъв проблем на студено? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #4 Отговорено 25 Септември, 2008 Ако маслото не помогне вероятно си за съединител .Ако му е износен съединителя не би трябвало да има проблем с включването на скоростите, по-скоро ако хидравликата на съединителя не отлепя добре диска. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
My Honda 0 #5 Отговорено 26 Септември, 2008 Притискателния диск е сменян при Омбре пролетта - скоростите сменяха перфектно, съединителя отлепяше ниско. Постепенно почна да отлепя все по-високо. После скоростите почнаха да влизат трудно. Мисля, че не е удряна от долу или само халката за теглене съм забърсвал.Задната понякога изхърква докато 1ва не иска да влиза докато не загрее колата, после почват да си сменят нормално!Това по някакъв начин е свързано и с температурите навънХмм и още нещо - доста шумно превклчва3-4-5та сменят нормалноАко видите civic който тръгва със закъснение на светофара да знаете че съм аз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #6 Отговорено 26 Септември, 2008 Ако ти се струва мек съединителя, пробвай да го обезвъздушиш. Но пък ако е от това, би трябвало ниско да отделя... Възможно е да се е случило нещо със съединителя все пак, щом е сменян наскоро. Проблема не би трябвало да е в скоростната кутия според мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
My Honda 0 #7 Отговорено 8 Октомври, 2008 Смених маслото и сега сменя по-добре, но като е студена пак и по трудно?Къде може да е проблема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pesho2 0 #8 Отговорено 9 Октомври, 2008 Задната понякога изхъркваМоята задна също хърка често, без да имам проблеми с другите скорости. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tazzz 13 #9 Отговорено 9 Октомври, 2008 (Редактирано) Задната понякога изхъркваМоята задна също хърка често, без да имам проблеми с другите скорости.Това в каква връзка го казваш сега? Нямаш синхронизатор как да не хърка? Редактирано 9 Октомври, 2008 от tazzz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pesho2 0 #10 Отговорено 9 Октомври, 2008 Задната понякога изхъркваМоята задна също хърка често, без да имам проблеми с другите скорости. Това в каква връзка го казваш сега? Нямаш синхронизатор как да не хърка? tazzz, от всички коли, които съм карал и които сигурно нямат синхронизатор за задна, само на Хондата почти винаги прехърква. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tazzz 13 #11 Отговорено 9 Октомври, 2008 (Редактирано) И аз съм го забелязал това , включваш първа преди задната, или помпаш съединителя , аз така се оправям Редактирано 9 Октомври, 2008 от tazzz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nastezatelq 24 #12 Отговорено 9 Октомври, 2008 Смених маслото и сега сменя по-добре, но като е студена пак и по трудно?Къде може да е проблема?какво масло наля Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
My Honda 0 #13 Отговорено 12 Октомври, 2008 Взех оригинално за скоростна кутия от Бултрако Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pesh 0 #14 Отговорено 26 Ноември, 2008 сподели как оправи проблема, със смяна на маслото на скоростите ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ganeca 2 #15 Отговорено 26 Ноември, 2008 Колега, единственият логично предположение, което мога да дам е следното:Не е съединител - иначе ще имаш същият проблем и при топъл двигател, защото съединителя е студен;Не е синхронизатор, защото ще хъркат скоростите и на топъл двигател.Според мен ти е ниско нивото на маслото, тоест губиш го от някъде и трябва да се долее. Преди имах Ауди 80, което губеше масло от ск. кутия и имах подобен проблем като теб - някоя от скоростите /не помня коя/ на студено влизаше трудно. Обяснявам си го с факта, че като спадне нивото, ако има по-високо някоя скорост /зъбни колелета/ остават на сухо и отказват да се движат /зацепват/. А като стопли двигателя. т.е. като се повъртят колелетата в ск. кутия маслото се разплисква навсякъде и смазва и тия зъбни колелета и те се раздвижват. Аз с аудито с доливане на масло си решавах нещата, според мен проблемът ти е този, като не претендирам да съм 100% сигурен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #16 Отговорено 26 Ноември, 2008 колега май си напълно прав и аз в момента имам същия проблем . Преди няколко месеца смених съединителя. Налях масло. Всичко беше 6. НО едната семеринга(на полуоската) почна да отърва масло. Малко след това почна да ми влизат трудно скоростите и ставаше все по зле. тези дни ще долея , че вече не се трая и ще кажа как е работата п.п. И аз винаги се мотам на кръстовищата ама вече като видя че остават 10 сек до зелено почвам да се мъча да вкарам 1-ва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRASI_HONDA 2 #17 Отговорено 26 Ноември, 2008 Маслото е гъсто.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pesh 0 #18 Отговорено 28 Ноември, 2008 колеги, и аз имах същият проблем, просто беше паднало нивото на маслото на съединителя. долях обезвъздуших и готово. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ganeca 2 #19 Отговорено 28 Ноември, 2008 колеги, и аз имах същият проблем, просто беше паднало нивото на маслото на съединителя. долях обезвъздуших и готово.Колега, проблема явно не е сходен с твоя, защото ако има проблем в съединителя, ще се проявява и на топъл и на студен двигател. Съединителя е студен, той въобще не се топли и не му е необходимо за работата, така че няма връзка съединителя тука Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BGALEX 3 #20 Отговорено 3 Декември, 2008 Мерси за инфото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове