Jump to content
Guest Neuroman

Преблем със запалването

Recommended Posts

Guest Neuroman

Civic LSi 1.5 1992Като не разбира човек, ходи по майстори....една сутрин ставам и за първи път от 5 години не успявам да запаля. Стартера се върти, по едно време замирисва на безнин в купето, защото колата очевидно се дави. Извиках брат ми, бутнахме я, запали. Оттам нататък палеше без проблем...до другата сутрин. Водих я на майстор (както се казва), който реши, че е я бендикс, я нещо друго...смени ми целия стартер (с втора упореба, естествено). На другата сутрин - същата работа. Айде - пак друг стартер -"сега вече всичко ще е наред". Ядец- на третата сутрин - пак не палим. Отивам пак при него - оооо, ми да не ти превърта венеца върху маховика??? Викам, бе то ще се чува ебати стърженето!!!!Проблема е, че се налага като пълен идиот да ръмжа и буча, за да обясня какво прави колата, като не ще да запали - защото запали ли веднъж, после пали през целия ден до другата сутрин. Най-накрая я оставих в един сервиз - мамка й, там палеше без проблем на следващата сутрин!!! Ще почнат да ми се смеят вече, пък аз си стоя без кола!!! По принцип стартера предава движение на двигателя, обаче там нещо се ебава...мирише на безнин, значи не е бензинова помпа...някакви идеи...ако отида на елкон, и колата пали, какво ще ми отговорят....неам нерви вече, ебати!!!Помогнете!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BAlexandrov

Здрасти :thumbs1: Вероятно ти се е овлажнило нещо през нощта - тези дни доста валя - кабели на свещите или нещо друго по токовете и като изсъхне и не ти прави проблем. На другия ден пък е била на сухо в сервиза и затова не го е направила.Трябва да ти тестват кабелите на свещите...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Patrik

има една вероятност да е от main ralay като даваш на контакт се услушвай дали цъква долу под волата в областта на бушоните - 2 пъти.1. цъква като дадеш на контакт и като светнат лампичките 2. цъква след 2-3 секунди ако го няма второто цъкване това ти е главното реле не ти пуска ток към компа за съжаление то има епизодични прояви на несработване и за това може да се обеснят супер странно поведениеестествено влажността остава като вариянт но и за това реле се услушвай защото много сивици страдат от негота ако е от това реле просто изключваш и пак включваш на контакт докато ти цъкне 2 пъти и тогава можеш да палишрелето подлежи на ремонт с WD40 пръскаш просто да му се зачистят боклуците в него

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DJ Tymbi

..........май наистина е от релето за ЕКУ-то...........ако имаш лампа на таблото "Check engine" то като подадеш на контакт то щраква , после докато свети тази лампа се задържа, и през това време може и да чуваш помпата да бучи( поне на Акорда е така) и после в момента на изгасване на лампата, пак щраква релето..........ако не щракне втория път значи няма да запали както колегата по горе го е описал............релето се разглабя и се ремонтира, но при отварянето може да се прецака.......а такова реле няма да намериш или поне аз не съм намирал...........слажих друго ,като малко се преправя ел. инсталацията......... :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Neuroman

не ще да е релето, защото цъква 2 пъти - един път при контакт и след това като изгасне лампата за помпата....взе много да ми писва и няма да се занимавам с пишман майстори, ами ще отивам в BOSCH SERVICE и там да я анализират. Проблема е, че всеки ми казва, че ако колата пали, няма как да установят проблема - а аз не мога да докарам сервиза до паркинга пред къщи. Както и да е - за толкова години нямам оплаквания от колата си, време беше ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

Абе аз немога да проумея що за пишман майстор е тоя, дето като му мирише на бензин сменя три пъти (!!!) стартера?!?!?! :thumbs1: Абе той направо ти вика бягай от мен, а ти пак при него се натискаш!Немога да те разбера и теб пич що караш хубава кола, а си тровиш живота с тия пишман майстори?!Омбре от днес е в почивка, но другата седмица сигурен съм, че няма да има нищо против да ти оправи колата - той го може, повЕрвай ми! ;):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BAlexandrov

Дребен ти е проблема, спокойно. Ако е кабелите могат да ги тестват дори и "да пали", но не знам къде може да стане в Пловдив :thumbs1:Колата се оправя, ама не си хаби нервите толкова, те не се оправят...Драсни по ICQ ако искаш да се видим като ходя към Пловдив че ще се забравим бе :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest nta

Имах същия проблем. Няколко идиота ми пипаха колата и нищо не направиха. Закарах я на Омбре и на другия ден си беше 6. Това е и моята препоръка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOGIE
Отговорено (Редактирано)

има една вероятност да е от main ralay като даваш на контакт се услушвай дали цъква долу под волата в областта на бушоните - 2 пъти.1. цъква като дадеш на контакт и като светнат лампичките 2. цъква след 2-3 секунди ако го няма второто цъкване това ти е главното реле не ти пуска ток към компа за съжаление то има епизодични прояви на несработване и за това може да се обеснят супер странно поведениеестествено влажността остава като вариянт но и за това реле се услушвай защото много сивици страдат от негота ако е от това реле просто изключваш и пак включваш на контакт докато ти цъкне 2 пъти и тогава можеш да палишрелето подлежи на ремонт с WD40 пръскаш просто да му се зачистят боклуците в него

Ako e Релето няма да мирише на бензинецНЕ ПРАСКАЙ ТАМ С НИЩО В НИКАКАВ СЛОЧАЙ Редактирано от BOGIE

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Neuroman

И така - оказа се, че всичко идва от лош бензин. Заведох я този път където трябва, оставих я и хората ми се обадиха, че при замерване на компресията във 2-ри и 4-ти цилиндър дава резултат 0!!!! Мен...можете да си представите колко зле ми стана....за щастие все пак, проблема се оказа в нагар, който не позволява на клапаните да се прибират...смениха гумички на клапаните, една гарнитура, почистиха нагара и сега ще сменям бензиностанциите :) Лукойл, Петрол, Еко...това ми препоръчват хората....вие какво ще кажете?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

вие какво ще кажете?

А ти до сега от къде зарежда?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Neuroman

еммммммм...не питай....аз си платих за това вече :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...