Jump to content
Jeepers

Хлабина на турбо бутала

Recommended Posts

Колеги някой може ли да ми кажи колко трябв ада е хлабината м/у блока и буталото ? нямам спецификация :lol: ковани бутала марка витара за хонда сивик д16з6. буталото е стд.75мм

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С буталата не ти ли пратиха спецификация???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

при мен беше от 7 стотни до 1 десета и аз оставих 1 десета че няма време за разработване !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Ами според надува е мой,ти като гледам се цели6 горе, 10-12 макс.Аз съм на 12 стотни това бе6е макса спореd спецификациите на JE.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

я дай един линк с тея бутала че ми стана интресно !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Митак мен ли пита6...нямам линк но 6е изровя бумагите които бяха с буталата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

не не автора ...твойте ги знам !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

нямам линк купувани са от англия от магазин за тунинг части е те са си едни за всички Д серии от марката витара знам доста колеги ги ползват затова пуснах темата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интересно ми стана защото гледах такива в ебей и цената неотговаря на ковани бутала ....но понеже има ковани серийни и ковани перформанс но там разликата в хлабините е голяма почти двойна .аз така ги виждам нещата ако не е така някой да ме поправи !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на витарски бутала за голям буст не бих се доверил........лично мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това 6тях да пиша,защо Витари

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами за сега поради ниската цена за ега съм дал адски много пари и кофтито е че за много кратко време се прави този проект ако имах повече време щеше да отделя повече,но ако недържат и стане фал ще се купят нови !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За парите знаем бре :) турбината поне лагерна ли 6те е,стандартен размер бутала ли, електроника??? айде кажи не6то де

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

другото което се чудих някойказват че кованите бутала имат по малко разширение от стоковите кое е вярно кои се разширяват повече при нагряване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кованите се разширяват повече

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и последно каква ще е хлабината ?а дали въпросните бутала са ковани ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво , а кажи нещо повече за сетъпа на колата. Така на сляпо трудно ще те ориентира някой за луфт бутало/цилиндър.Аз на црх-а оставих 0.08.При моя сетъп, степен 8.5:1 на 1 бар го дават 0.08-0.10а и още нещо:Кованите бутала имат по-голямо температурно разширение , за това и им дават по-големи хлабини.Но пък за сметка на това са по идиото устойчиви и имаш по-голям запас при настройки на колата.И при евентуални детонации / или при голямо бууст/ шанса да видиш челото на буталото с дупка или направо стопени е по-малък :drunk:Поради простата причина , че имат по-восока якост в сравнение с обикновенните - това в случай , че са подложени на една и съща температура.Аре стига толкова.п.п. Дай инфо за да получиш инфо :cool:

Редактирано от Founder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами ачо ти с витара ли си ? ако да каде пише за колко буст колко хлабина? колата ще се кара на 1,5 бара с овърбуст до 1,8. Предполагам само буста те интерисува защото едва ли другите части определят :drunk: ПП: ти с Д серия ли си или Б и как си подобрил кутията за да държи на по голямо налягане?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тоя буст тия бутала няма да ги бъде.........вервай ми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вси4ко е забулено в тайна :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

тия бутала ..ги даваха в един саит 440 коня са изкарал ис тях ама вече е колко е истина може да гадаем :P;) е всичко е таина хихи нали ни обвиниха че сме нямали проекти нека да ги крием за сега ;):);):);) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

440hp с на6и горива ли,аванса как 6е го правите а детонациите?Бе то не е ло6о да си криете проекта .....6то питате тогава :) Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на закъснение ;;) че с 95 много ще детонира :) . сега откакто чета темата 0.8-1 наи добрия вариант за хлабина ? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darius

ами ачо ти с витара ли си ? ако да каде пише за колко буст колко хлабина? колата ще се кара на 1,5 бара с овърбуст до 1,8.

:) Малиии,Иво кво ще правиш с такова налягане.Не мож удържа колата на пътя! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така налягането ще е толкова 100% бензина не го мислете полу заслужил химик съм ;) горивото ще е само с добавки и то добавки на бензин 110 октана,другото колата ще е само за драг няма да става сигурно за ежедневно каране ама кво ли му пука имам си акорд купе със всички екстри ;) електрониката за сега нямам за имс на аем ама ще е хондата 200 300 но ще се помъчим в началото с п28цата за сега имаме нещо наум там и ако нестанат нещата ще сложим хондата ;) настройките началните ще са на пътя и като я докараме горе доло до някакви нормални и прилични настройки още същия ден ще се кара на дино /все пак аз закво давам пари ако нямам черно на бяло/ м/у другото за буталата като гледам всички или поне 75 80% са с витара бутала а конете са им по 300+ на колелата ,както и да е бутала по нататак ако иска нови ще са 100% ЦП и нищо друго ;) аре да кажим че биелите ги дават да държат до 800+ коня ;) които няма да стигна естествено ;)ПП: някой ако случайно му изкочи някакво инфо за хлабината на тези бутала с това налягане и какви подобрения правят за д серия кутиите че да държат коне може и на лични ;) ПП Дари нека стане колата пък ще карам ако трябва и с памперси ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега ми казаха че ако оставиш ~1 хлабина щяла да гори масло много буталото щяло да хлопа вътре.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз карам на 1 десета и без надуване разхода на масло е почти нула,защо не непишете на производителя да ви каже каква хлабина препоръчва ...и още нещо колко е голямо буталото в студено състояние аз купих бутала за 84.5 и гогато оставихме хлабина 1 десета се получи точно 84.5 размер на цилиндъра

Редактирано от edikoisi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, естествено , че ще държат тия бутал аи биели до 300 коня , но идеята ми е съвсем друга.Написах ти го и одеве - Винаги има какво да се обърка ;)Именно от там проихождат мненията ми , че колкото добре да ти е настроена колата от към аванс и гориво пак никога не си застрахован на 100%.Пожелавам ти да нямаш никви грижи с колата, но с такъв сетъп това просто няма как да стане.Просто тия бутала при появяване на детонации/детонационно горене/ + повишаването на температурата при горене ще се скапят много по бързо от едни качествени бутала.А от там насетне не се знае кви ще са пораженията ;)За това ти писах , че е по-добре сега 400$ повече от колкото след това 1000евра за ремонти ;)Поздрави!п.п. Кире на самото бутало има сегменти бе брачед ;) +това хлопането на кованите бутала не идва само от големата хлабина ама тва е друга тема ;)п.п. с хубаво масло / визирам мотул льоман 300в / това с лопането ще е сведено до минимум. Няколко секунди след запалването и край ...Иво разходи се до несебър да пием по бира и да побъбрим , че от тия форум ме заболяха пръстите ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе то че ще стават бели съм 100% сигурен донао само да са по малки ;) и през ум не ми е минало че ще сложа нещата и хоп многото коне ;) ПП: ти пък що си в несебър и до кога?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bore Diameter Forced Induction Piston Ring End Gap 75.5 mm .0023”-.0025” .011”-.012” 78.0 mm .0025”-.0026” .011”-.012” 81.0 mm .0027”-.0028” .011”-.013” 81.5 mm .0027”-.0028” .011”-.013” 82.0 mm .0027”-.0028” .012”-.013” 84.0 mm .0028”-.0029” .012”-.014” 84.5 mm .0028”-.0030” .012”-.014” 85.0 mm .0029”-.0030” .013”-.015” 85.5 mm .0029”-.0031” .013”-.015” 86.0 mm .0030”-.0032” .014”-.015” 87.0 mm .0031”-.0032” .014”-.016” 88.0 mm .0032”-.0033” .015”-.017” 89.0 mm .0033”-.0035” .015”-.017” 90.0 mm .0034”-.0036” .015”-.017” 91.0 mm .0035”-.0037” .015”-.017” 92.0 mm .0036”-.0038” .015”-.018”Но това незнам за какъв бууст е.Много противоречиви мнения има но що се отнася за над 350 коня с ВИТАРИ пове4ето карат 0.08-0.13ммПве4ето до 350 коня карат при 0,05 - 0,08ммЗасега има хонда с ВИТАРИ на 485коня и още не се е счупила но дали ще има6 и ти късмет незнам. но до 400коня нямат ядове стига да е прилична настройката.Това което не ми харесва при тия бутала е 4е са шумни.Аз карам с 0.07мм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе то че ще стават бели съм 100% сигурен донао само да са по малки ;) и през ум не ми е минало че ще сложа нещата и хоп многото коне ;) ПП: ти пък що си в несебър и до кога?

Хахаха , цяло лято бре ;)То с половината форум се изпонапихме къде в несебър, къде в равда само пак ти не разбрал ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буталата никога не са точнен и кръгъл размер като 75мм например.Моите за размер 75,5мм когато ги мерих бяха 74, и нещо (не помняно но бяха бая под 75,5) затова ти трябват бутала и тогава се разтъргва и хонингова блока за да се догоди размера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а това че са 75 мм незначи ли че максимално до този размер се ..разширяват.. ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е пропорачителен размен на цилиндъра но не във вашия случей

Редактирано от edikoisi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да те си идват с някаква хлабина(според марката) до 75 във ва6ия слу4ай и да трака си мотора докато загрее.Без спецификации на производителя за хлабини си е налучкване.Блок гард предвиждали се в тайната мисия ;) ,4е на тва налягане цилиндъра мое се отвори като цип ;)За лопането ;) Founder ба6 с тва масло си тракат брат4е докато влезе в работна температура но се свиква,като модерно дизел4е е

Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

драгич намира се гард-че :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо блок гард ?Все пак повечето който ползват БГ се оплакват от загряване поради намалената сокроста на циркулация на течноста.Мисля дори имаше и подобна тема в този форум / за справка търсачката /.Не сте ли мислили другия - дупки и шпилки в блока?Драго при всяка ситуация е различно :wub:При теб хлабините са едни , при нас други, а при трети не хлопат изобщо въпреки големите хлабини , те пък са избягали от проблема като са допъснали луфтове на други места.Ама лопането на студено да е проблема :)Аз изхождам от ситуации с който съм се сблъсквал ... ма нали съм ламя може и да бъркам :);):wub:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е колко е работата за по голям радиатор 30 минути само толкова мисля че това не е проблем за начало да съм с него а и скоро може и да се сдобия с по голям просто в началото небях предвидил да отделя пари за друг радиатор като и тоз ще върши работа важно е в двигателя да няма проблем и затова купих този гард а не другия с дупчиците ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...