Jump to content
Guest Demon

B16b - На какви модели се е слагал този мотор?

Recommended Posts

Guest Demon

Някой може ли да ми даде повече информация.В Европа предлагал ли се е, на какви модели Хонда е слаган и изобщо каквото и да е :(За сериен автомобил е много добро постижението от 1.6 185 коня!Освен това незнаех, че се е предлагал TypeR с 1.6 двигател. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

А ето и линкчето, което забравих да постна:

 

B16b TypeR 185HP - Link

 

Tech Info:

 

TYPE: 1.6L DOHC VTEC

HORSE POWER: 185 HP

TORQUE: 117lbs

COMPRESSION: 10.8

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Аз до колкото знам се слага на 6-та след 99г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Аз до колкото знам се слага на 6-та след 99г.

А някой, някога виждал ли е такова животно? :( Много яка машина трябва да е :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Колегата Gombare бе6е пуснал преди време клип,снимал докато се возел.Аз съ6то съм скивал в Кипър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum
Отговорено (Редактирано)

в Европа не се е внасял този мотор, слаган е само на 6та генерация Civic Type-R за Япония, този мотор е почти същия като В18В от Integra Type-R но със скъсен блок - голяма лудница!Аз що си мислех, че е 175 коня?Със сигурност може да работи само с А98Н и нагоре бензини, гледам повишен му е въртящият момент спрямо В16А мотора.На В18В главата е ръчно обработвана, в завода! На В16В доколкото знам вече се полира машинно.

Редактирано от Magnum

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Все пак е жалко, че заради Европейските норми и прочее не можем да се нарадваме на най-добрите изпълнения и най-добрите мотори произвеждани от Хонда.Ама представете си, че с по-слабите си модели, пак са способни да смажат конкуренцията в класа. Е, как да не си ФЕН :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

в Европа не се е внасял този мотор, слаган е само на 6та генерация Civic Type-R за Япония, този мотор е почти същия като В18В от Integra Type-R но със скъсен блок - голяма лудница!Аз що си мислех, че е 175 коня?Със сигурност може да работи само с А98Н и нагоре бензини, гледам повишен му е въртящият момент спрямо В16А мотора.На В18В главата е ръчно обработвана, в завода! На В16В доколкото знам вече се полира машинно.

B18B дори не е втек мотор и B16B няма общо с него!B18C е втек. Мощността му варира от 169 до 200 коня.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

B18B дори не е втек мотор и B16B няма общо с него!B18C е втек. Мощността му варира от 169 до 200 коня.

тъй вярно, моя грешкаВ18С със 180 коня, Integra Type-R е внасяна и в Европа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TheDevilTwin

B18B дори не е втек мотор и B16B няма общо с него!

B18C е втек. Мощността му варира от 169 до 200 коня.

тъй вярно, моя грешка

В18С със 180 коня, Integra Type-R е внасяна и в Европа.

B18C е предлаган само за Интегра Type-R DC2/DB8

Моделът е произвеждан от 1995 до 2001, като през 1997 е направен фейслифт ;)

Моторът е 1.8i 16V DOHC VTEC с мощност от 200 коня !!!

Който е гледал филма на Best Motoring за Type-R моделите на Хонда, знае че между Интегрите преди и след 1997 година разликата е минимална, дори взимат 1/4 миля за абсолютно еднакво време :(

Моделите след 1997 година обаче са по-бързооборотни от останалите :(

 

П.П. Както е споменавал ADH-Honda - в Европа за съжаление Интегри не са предлагани.

Друг е въпросът, че в страни като Гърция и Великобритания е пълно с такива ;)

Сивик 6-та генерация Type-R (EK9) също си остава екзотика извън Япония ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

B18B дори не е втек мотор и B16B няма общо с него!

B18C е втек. Мощността му варира от 169 до 200 коня.

тъй вярно, моя грешка

В18С със 180 коня, Integra Type-R е внасяна и в Европа.

B18C е предлаган само за Интегра Type-R DC2/DB8

Моделът е произвеждан от 1995 до 2001, като през 1997 е направен фейслифт ;)

Моторът е 1.8i 16V DOHC VTEC с мощност от 200 коня !!!

Който е гледал филма на Best Motoring за Type-R моделите на Хонда, знае че между Интегрите преди и след 1997 година разликата е минимална, дори взимат 1/4 миля за абсолютно еднакво време :(

Моделите след 1997 година обаче са по-бързооборотни от останалите :(

 

П.П. Както е споменавал ADH-Honda - в Европа за съжаление Интегри не са предлагани.

Друг е въпросът, че в страни като Гърция и Великобритания е пълно с такива ;)

Сивик 6-та генерация Type-R (EK9) също си остава екзотика извън Япония ;)

С названието B18C назовавам цялата серия. А те са от С1 до С6.

Както има и B16A1 до B16A6. Но особено В16-ките след 2-ката са супер рядко срещани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest TheDevilTwin
Отговорено (Редактирано)

... има и B16A1 до B16A6. Но особено В16-ките след 2-ката са супер рядко срещани.

Я дай някакво инфо за рядкосрещаните, защото за пръв път чувам за такива :( Слагани ли са въобще на някакви серийни модели ??? Редактирано от TheDevilTwin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V-tec

Е червената Аcura на Симеоновско мина към Type R kата замина да гони 200 те коня тя си е 1.8i v-tec :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

С глава от B16-ка обаче.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

... има и B16A1 до B16A6. Но особено В16-ките след 2-ката са супер рядко срещани.

Я дай някакво инфо за рядкосрещаните, защото за пръв път чувам за такива :blink: Слагани ли са въобще на някакви серийни модели ???
За B16A3 170 коня слаган е на дел сол за щатите но не съм 100% убеден че е само на делсол.А4, А5 и А6. Единия беше за автоматик, другия с 100мл по-малко масло и 3-тия не знам за кво. Някви несъществени разлики като изключиме автоматиковия. Довечера ако не забраща ще ги погледна кой с кво се различаваше.B18C4 е на английски сиви 169 коня с ЕГР (ако се махне може и да се качат още), С3 е 170 коня, С5 е Р тайп за щатите 195 коня и С6 е за япония и е малко повече коне от С5. С1 май пак беше 170 коня, С2 не мога се сета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

значи това е СИВИК Type-R SPEC-R 98+98+ -означва че се произвежда след 98-ма година 1.6 185 коня червената му зона започва от 9000rpm0-100km/h 6.8 sec max speed 225 ili 230km/h -ако не се лъжа версията е само ЗА ЯПОНСКИЯ ПАЗАР !!!!!както има и интегра 1.8 200 дори и 210 - type-r spec-r 98 + паК

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon
:(:( Тази машина си заслужава :worthy: За съжаление, най-хубавите модели не се предлагат в Европа :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...