Jump to content
Guest JeepersCreepers

АРП болтове за главата

Recommended Posts

Guest JeepersCreepers

Пичове задължително ли е да се сложат такива арп болтове за главата ? говорим за голямо налягане повече от 0.7 :) Стоковите ще има ли проблем да е със тях ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добре си се подсигури така че си слагай такива

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

слагаи АРП-та иначе ще духнеш гарнитура аз със арп на 9 кг. пак я духнах до към 1.2 на настоиките иначе сега съм на 0.7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

с каква гарнитура си кометик ? блок гард имаш ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

слагаи бе ARP ;):);):P;)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако някой ми беше казал че ще давам 200лв за болтове щеше да му се изсмея :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпилки колега,а не болтове и са препоръчителни при по-голямо налягане

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Ей голям си таш.к,мотора ако не ти е сейфти на кво раз4ита6 не знам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

барт трябва да пускам теми в коитос е подразбира с какво се занимавам иначе ме смятат за ташак явно тук е така в форума ако не си казваш проектите и не се хвалиш наред все някой ще се намери да те очерни и наклевети :) Скоро мисля да пусне една тема моя проект 400вхп ;) и да пусна снимките на частите че барем да ме вземе някой на сериозно,защото частите ми са кокото струват на повечето хондите ама това е друга тема ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest charlie

Шлайф на глава и блок, правиш си гарнитура от берилиев бронз и можеш да минеш и с оригиналните болтове. Сток гарнитура на турбо кола забравете. Проблема не е в болтовете а в гарнитурата и напасването на главата към блока.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

работата е там че не ми се доверява на правени гарнитури продават ли се гарнитури със сток дебелина ама да е за турбо конверсия? Аз съм се насочил към кометик ама дали ще е ок ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сток гарнитура на турбо кола забравете

Сток гарнитура на малко над 1 бар и нямам грижи вече 6,7 месеца,преди това и Дарко я е карал незнам си колко време.Още повече,че няма и шпилки :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KU4E_DUX

Ами колега незнам за гарнитурата ,но определено има проблем незнам другите турбалани с какви гарнитури карат ,но много ще съм благорарен да кажат ,че съм се видял в чудо :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да наистина от тема за арп шпилки стана май за гарнитура :lol: но това е наистина много важно и мен много ме интересува както казах има ли специални за турбо без да разреждат?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ombre

НИКАКЪВ проблем няма с болтовете.Темата малко се разми,но подбери необходимите части и си остави оригиналните болтове.Лично мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз ги поръчах но се чудех за гарнитурата ,а болтовете на място ще видя дали да ги сложа катос е стигне до там :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...