Guest raldo #1 Публикувано 25 Май, 2005 Колеги сменях антифриза и сега не знам колко е нормално да е нивото в радиатора.Като е студена дали трябва да покрива металната решетка,която се вижда вътре. ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest dido_dimov #2 Отговорено 25 Май, 2005 Нямаш ли разширителен съд?Пълниш го него ... врътваш двигателя да завърти водата, после ако има нужда /в повечето случаи има/ доливашп докато стигне отметката ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest raldo #3 Отговорено 25 Май, 2005 Благодаря ти.Сега ще го направя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest raldo #4 Отговорено 25 Май, 2005 Оказа се,че водата я изхвърля през разширителния съд.Като е на оборот колата излизат от маркучето само малки балончета,а като дам газ по-силно.Предполагам е издухала гарнитура.А интересното е,че я обезвъздуших много добре и събра близо 4.2 литра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Didko #5 Отговорено 26 Май, 2005 Оказа се,че водата я изхвърля през разширителния съд.Като е на оборот колата излизат от маркучето само малки балончета,а като дам газ по-силно.Предполагам е издухала гарнитура.А интересното е,че я обезвъздуших много добре и събра близо 4.2 литра. Тичай при Омбре и след 2 дена макс. си на пистата! ...и бързо, че Юндола наближава! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Magnum #6 Отговорено 26 Май, 2005 системата има свойството да се самообезвъздушава. Но в един момент трябва да спре да пуска балончета.Като отвориш капачката на радиатора трябва да имаш вода до горе, до капачката - изобщо не трябва да ти се виждат ребрата на радиатора.Наливаш вода (и антифриз, разбира се) и в разширителното казанче малко над минимума, и палиш.Следиш да циркулира добре антифриза, да загрява парното, да отваря термостата. Като ти се включи и изключи перката, вече трябва да спре да хвърля балончета в разширителното казанче.Ако продължава да хвърля, задръж 5 минути на 2500 оборота, и гледай разширителното казанче. Ако хвърля по 2-3 балончета на 5-6 секунди, значи гарнитурата е издухала.п.п. Преди това си провери маслото да не е станало на боза, да нямаш масло да плува в радиатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest raldo #7 Отговорено 26 Май, 2005 Magnum точно това прави с изключение на маслото.Маслото си е ок.Няма и в радиатора.А и изобщо не загрява.Само губи по-малко антифриз.Утре ще я лекувам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest dido_dimov #8 Отговорено 26 Май, 2005 Не е ли прокапала някъде по земята да се види къде отива? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest raldo #9 Отговорено 26 Май, 2005 Не съм забелязал.Прави това,че като я спра топла и след 5 мин пробвам да я запаля едва пали и се тресе,а отзад изкарва няква пара,не е истина.това в продължение на 10 секунди после все едно нищо и няма.Не загрява .Нишо.сигурно е гарнитура. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Didko #10 Отговорено 26 Май, 2005 сигурно е гарнитураДа след това последното дето написа, май няма да ти се размине ...ама не е болка за умиране - всеки е минал от там Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest buddi5 #11 Отговорено 26 Май, 2005 Не съм забелязал.Прави това,че като я спра топла и след 5 мин пробвам да я запаля едва пали и се тресе,а отзад изкарва няква пара,не е истина.това в продължение на 10 секунди после все едно нищо и няма.Не загрява .Нишо.сигурно е гарнитура. и на мен ми се е слу4вало и не беше само гарнитура а направо главата вярно 4е тогава бях с пасат ама за толкова малко време толкова вода да влезне ,ако е само гарнитура се самнявам дано не сам прав разбира се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest dido_dimov #12 Отговорено 27 Май, 2005 raldo ... тук вече помощ от приятел няма да свърши работа ами вземи потърси помощ от професионалист. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest raldo #13 Отговорено 28 Май, 2005 Оказа се ,че миналия път като е сменяна гарнитурата,съшата е била менте.За съжаление аз не съм присъствал ,за да видя това навреме.Сега смених гарнитурата,а също и термостата,защото и той се беше пре*бал.И колицата заспа.Сега дето викат на селото на баба ми " си 'апе гема" Днес ходих до Пловдив и обратно,за да я пробвам и нито загря нито се забелязаха някакви забележки.И при средна скорост 90-100 км.ми даде разход под 5.За какво говорим.Повече от доволен съм.Благодаря Ви за отзивчивостта и съветите,колеги. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове