M&M 236 #1 Публикувано 9 Септември, 2008 Интересува ме плаща ли се акциз при суап на мотор над 163 коня.И как става узаконяването му изобщо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M&M 236 #2 Отговорено 9 Септември, 2008 Хайде колегите със суаповете да споделят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lefter0v 0 #3 Отговорено 9 Септември, 2008 става скъпо по 30-40 евро на киловат, от 0 до колкото ти е новия мотор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #4 Отговорено 9 Септември, 2008 става скъпо по 30-40 евро на киловат, от 0 до колкото ти е новия моторДо колкото знам 35лв на конска сила или 200 х 35 = 7000лв акциз (ако става въпрос за H22a 200hp) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
UniCorn 13 #5 Отговорено 9 Септември, 2008 Само да внеса яснота по въпроса с акцизните ставки Акцизната ставка за употребяваните автомобили е, както следва: 1. за автомобили с мощност на двигателя над 120 kW до 150 kW по системата DIN - 35 лв. за 1 kW; 2. за автомобили с мощност на двигателя над 150 kW по системата DIN - 60 лв. за 1 kW; 3. за автомобили с мощност на двигателя над 126 kW до 157,5 kW по системата SAE - 33,33 лв. за 1 kW; 4. за автомобили с мощност на двигателя над 157,5 kW по системата SAE - 57,14 лв. за 1 kW. Нямам отговор на въпроса по темата, но ще я следя с интерес. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #6 Отговорено 9 Септември, 2008 Само да внеса яснота по въпроса с акцизните ставки Акцизната ставка за употребяваните автомобили е, както следва: 1. за автомобили с мощност на двигателя над 120 kW до 150 kW по системата DIN - 35 лв. за 1 kW; 2. за автомобили с мощност на двигателя над 150 kW по системата DIN - 60 лв. за 1 kW; 3. за автомобили с мощност на двигателя над 126 kW до 157,5 kW по системата SAE - 33,33 лв. за 1 kW; 4. за автомобили с мощност на двигателя над 157,5 kW по системата SAE - 57,14 лв. за 1 kW. Нямам отговор на въпроса по темата, но ще я следя с интерес. това не означава мотора сам по себе си. Но трябва човек който е на вътре в закона и знае вратичките Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wink 18 #7 Отговорено 9 Септември, 2008 А защо трябва да го регистрираш?Аз когато събера парите за swap изобщо няма да го регистрирам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draik 18 #8 Отговорено 9 Септември, 2008 А защо трябва да го регистрираш?Аз когато събера парите за swap изобщо няма да го регистрирам.И твоя мотор какво ще го правиш? Ще го оставиш да се скапе от стоене ли? Или може би ще го продадеш? И в двата случая си на загуба! При смяна на мотора с акцизен такъв е най-добре да се плати акциза ( друг е въпроса че това е най-тъпото в нашата държава ) и да си регистрираш колата с новия мотор. Има тънкости които и аз незнам какви но сега ги проучвам двигателя да се регистрира без да се плаща акциз, ако някой знае за тези тънкости нека сподели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #9 Отговорено 9 Септември, 2008 Ми аз моя стария(д15б2) го продадох на мой човек който беше с същия мотор с условие че няма да го регистрира Примерно аз така си реших проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draik 18 #10 Отговорено 9 Септември, 2008 Ми аз моя стария(д15б2) го продадох на мой човек който беше с същия мотор с условие че няма да го регистрира Примерно аз така си реших проблема а как си решаваш проблема евентуално ако решиш да продадеш колата си? Ако е на приятел който няма да я регистрира и ще я кара на твое име с пълномошно съм съгласен, но иначе.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #11 Отговорено 9 Септември, 2008 а как си решаваш проблема евентуално ако решиш да продадеш колата си? Ако е на приятел който няма да я регистрира и ще я кара на твое име с пълномошно съм съгласен, но иначе....При пререгистрация на кола в същото населено място не се минава през канал - демек прехвърляте си колата без да ти пука че е с друг мотор. Ако човекът е навит да я вземе така нямате проблеми. След това някога евентуално някой от следващите собственици ако реши да си и плаща акциза - ок. Вие си мислите само за акциза. Но дори и да падне, мислите ли за данъкът? там е доста солено (както и трябва да бъде) Според мен 163 коня са достатъчно за everyday кола. Като искате power ще се плаща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #12 Отговорено 9 Септември, 2008 Ми трия номера на двигателя и отивам тиат , после кат и готово Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ecs 0 #13 Отговорено 10 Септември, 2008 колеги и аз мисля доста по този вапрос ама... като идея ми дойде стари в мазата зазимен и карам с другия некви 4-5-6 ьил лева за акциз на наща хубава даржава и най вече кат немам никакви намерения да давам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове