KU4E_DUX 2 #1 Публикувано 8 Септември, 2008 Имам запитване пъи като много време няма да обърна сялата инсталация на колата имам следнито питане : Значи сложих 100 вата крушки на халогените за проба (знам ,че повече от 55 не е на хубаво за инсталацията ) и светиха не за дълго .проверих си предпазителяза тях беше си здрав. Исега закачката каде им е вързана масата по купето зада видя дали тя не е издъхнала ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borussia 0 #2 Отговорено 8 Септември, 2008 Имам запитване пъи като много време няма да обърна сялата инсталация на колата имам следнито питане : Значи сложих 100 вата крушки на халогените за проба (знам ,че повече от 55 не е на хубаво за инсталацията ) и светиха не за дълго .проверих си предпазителяза тях беше си здрав. Исега закачката каде им е вързана масата по купето зада видя дали тя не е издъхнала ?колега аз съм имал същия проблем не на хондата но е същото може да е пребан и контактния ключ или копчето от където го включвашно може и да греша Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Olmy #3 Отговорено 8 Септември, 2008 Ехххх KU4E, май гризна дръвцето с тия мощни крушки, а ??? Значи най-вероятно причината е в релето на халогените (сигурно са му се стопили контактите), като предполагам че вече си проверил предпазителя с № 11 (15А) за халогените (намира се в купето под малката жапка над педалите). Тук веригата се комутира по "+" и е малко вероятно причината да е в масата на халогените (макар, че не е изключено), така че не търси там проблема, а разгледай схемата, която съм качил и по точно участъка от нея ограден с тънко и бледо червено. Направи си експеримента на тихо да включиш бутона за халогените и забележи дали се чува цъкането на реленцето (самото реле мисля, че и то се намира някъде там под таблото) Аре пък ако видиш зор свиркай и идвай, ще го погледнем и ще оправим проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KU4E_DUX 2 #4 Отговорено 13 Септември, 2008 olmi Не е от релето цъка си даже щрака сега отивам да видя какво ще измисля Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest teror1sta #5 Отговорено 13 Септември, 2008 масата може да я провериш мн лесно . Вадиш буксата на крушката и с мултиметър даваш единия край на маса (на купето), а другия край масата на буксата. Така може да провериш дали няма маса или 12v. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest KU4E_DUX #6 Отговорено 16 Септември, 2008 По незнаини причини след като разглобих халогените и проверих напрежението имаше и едната крушка беше здрава и другата изгоряла сменихги и работат вече но преди това нямаше напрежение когато ги пробвах първия път .Но както и да е .ПЕМАТА Е ЗА ЗАКЛУчВАНЕ ИЛИ ТРИЕНЕ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest haymana #7 Отговорено 16 Септември, 2008 И аз си смених крушките но нямам засега прблеми 100/90 от 2 месесца карам дали щеимам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #8 Отговорено 17 Септември, 2008 аз така като си взех колата бяха ми монтирали 100/90 и след седмица някъде и двете изгоряха в един ден, като едната даже се пръсна (нямам идея защо, но и обираха парчетата с пинсети от фара). тъй че съм много против тия крушки. а между другото предпазителят беше здрав Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове