Jump to content
Guest ReSPecT

2 Оборотомера?

Recommended Posts

Guest ReSPecT

Интересно ми е как може да се направи колата да има 2 оборотомера понеже като се хвана на оригиналния оборотомер 2-та оборотомера се бъркат и не показват вярно като е само 1 си работи нормално ама 2та се бъркат има ли решение на този проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

втория оборотомер къде го закачаш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

втория оборотомер къде го закачаш?

Към оригиналния оборотомер

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AMD

От делкото не става ли да хванеш сигнал за оборотомера ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си мислих за алтернативен сигнал, все пак да не се бъраш в електорниката на колата.От делко или индуктивно от някои кабел

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много колеги ще пробвам за какво иде реч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее..... ReSPecT мерси много за тази тема, и аз имам същия проблем и не знаех как да го реша! Сега отивам да пробвам да видя дали ще се получи!

 

п.п. между другото имам същия проблем и датчика за температурата на водата! На таблото ми показва вярно но на колонката на допълните уреди температурата не я показва вярно! Пак същия филм ли да изпълня и там Оlmy или....?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....п.п. между другото имам същия проблем и датчика за температурата на водата! На таблото ми показва вярно но на колонката на допълните уреди температурата не я показва вярно! Пак същия филм ли да изпълня и там Оlmy или....?

За този проблем решението е друго !!! Тук вече ще ти трябва втори температурен датчик (защото те работят чрез промяна на съпротивлението си в зависимост от tº) свързан посредством разклонение тип тройник или връзването на вторият датчик на друго място, пак чрез допълнително направено подходящо отколонение на водната магистрала в близост до основният такъв (скоро някъде из форума имаше подобна тема, в която някой колега се интересуваше по този въпрос с начина на връзване на втори термодатчик) !!! По същият начин стои въпроса и с датчика за налягане на маслото при допълнителен втори уред за налягането на маслото (отново втори датчик и тройник, но този път свързан на мястото на основният датчик на блока ! ;)

 

Eто къде се намира температурният датчик за уреда на таблото "Engine coolant temperature gauge" (в никакъв случай не го бъркайте с датчика (термо ключ), който включва перката на радиатора, той е съвсем друг тип "Engine coolant temperature switch" !!!)

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо не пробваш да вържеш втория оборотомер към динамото(алтернатора)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо не пробваш да вържеш втория оборотомер към динамото(алтернатора)

Айде да изплагиатствам малко думите на 'johnyboy'

И един мармот ....

Посочи му поне къде (на кой извод на динамото(алтернатора)) е подходящо да го свърже или може и на някой от изводите на акумулатора, а ??? :D Те конструкторите на автомобили били мноо прости бре ;) Защо са си играли да правят датчик за оборотите който са сложили в делкото, като е можело да си вържат оборотомера направо към генератора (или с жило директно към коляновият вал например) ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една подсказка , ако може разбира се ?На дизела от кое делко се управлява оборотомера?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо не пробваш да вържеш втория оборотомер към динамото(алтернатора)

Айде да изплагиатствам малко думите на 'johnyboy'

И един мармот ....

Посочи му поне къде (на кой извод на динамото(алтернатора)) е подходящо да го свърже или може и на някой от изводите на акумулатора, а ??? :) Те конструкторите на автомобили били мноо прости бре :) Защо са си играли да правят датчик за оборотите който са сложили в делкото, като е можело да си вържат оборотомера направо към генератора (или с жило директно към коляновият вал например) ???
то май мармота си ти къде е вързан оригиналния оборотомер нали на този датчик и ако се върже втори какво става :( аз не съм ел.техник да знам на кой кабел има си хора за тази работа само исках да помогна а не като тебе да се фукам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то май мармота си ти къде е вързан оригиналния оборотомер нали на този датчик и ако се върже втори какво става :( аз не съм ел.техник да знам на кой кабел има си хора за тази работа само исках да помогна а не като тебе да се фукам

1. Не се фукам, а гледам да съм максимално точен и ясен в обясненията си !!!2. Като не си ел.техник и не си наясно не давай грешни или подвеждащи мнения, освен ако лично ти не си го изпробвал и си сигурен в крайният резултат, и вземи си прочети Правилата, защото там пише цитирам:"Даването на невярна информация е "подсъдимо". Ако не сте сигурни в нещо, по-добре замълчете.На всички ни се случва да сгрешим, но не прекалявайте с налучкването защото подвеждате колегите. 3. Не съм те обиждал по никакъв начин с нищо, за да си позволяваш да ми отправяш такива определения !!! Аре малко филингс !!!Ами засега това е, айде със здраве и ти си знаеш !!!:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Малко по-късно ще зачистя (ако не ме изпревари друг).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявам се ако съм обидил с нещо някой а това за пробването съм го правил на Опел кадет и нали сам се досещаш че имат огромна разлика алтернаторите п.п.ако модераторите решът че мойте постове са излишни нека ги изтрият

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервизната букса ( с двата пина) си е отклонение от делкото. Такаче ефект няма да има :) С Кичо преди години се бяхме заиграли нещо, та поспомен- тоя кабел идва от колектора на комутиращия транзистор и има едни многостотин волтови пикчета дето няма да ги преборите с развързващ кондензатор :) Та ще трябва някой с повече време и мерак да помери и да сметне едно делителче :) Аз вече не разполагам с осцилоскоп и време но, ако някой довлече в сервиза един, може да спретнеме нещо :P п.п. Що не го разглобите тоя оборотомер да видим що не светка като коледна елхичка :o Може да изкочи някоя подсказка от вътре ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...