Jump to content

Recommended Posts

Guest DJ Tymbi

Здравейте.......имам един въпрос............как се сменя крушката на часовника на Хонда Акорд 2.0 16 кл. 94 година купе СС7????в смисъл такъв , изгоряла ми е крусшката или осветлението на часовника на таблото, който се намира над панела за управление на парното/климатика...........проблема е , че часовника си бачка, но осветлтнието му не бачка, и вечер нищо се не види....... :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Jagu

Tymbi , да не би да си сменил Нисана с Хонда?Не съм те срещал из този форум!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DJ Tymbi

Не бре колега, ............освен Нисан и Мицубиши, имам и Хонда Акорд още от 7-8 месеца, СС7 купето,от 94 година, но досега не съм имал проблеми и за тва не съм влизал тук...... :bg: пък и вие на една от срещите не ме приехте особено топло..........сърдите ли ми се, какво ли??? и аз не знам............ :bg::bg:;) Последното беше шега........ ;);):D Та вижте квъв проблем имам, да ми се смеете........ :D не искам да троша колата, и за тва питам как се сваля часовника, който е над конзолата за управление на парното, за да сменя крушката..........те тва ми е проблема на мен............ :D:D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Не бре колега, ............освен Нисан и Мицубиши, имам и Хонда Акорд още от 7-8 месеца, СС7 купето,от 94 година, но досега не съм имал проблеми и за тва не съм влизал тук...... :bg:

Нямам идея, на мен на Хонда Сивик не ми светят тези крушки на таблото, дето показват степените на вентилатора и парното. Общо взето никой не ме съветва да се хващам да ги мсеням, а и който попитах не му се наема. Абе малко гадничко :bg: Ама съм си приел Хондата и с този дефект. Дефект не е силна дума, защото ако имат слабо място мога да кажа, че това е мястото на Сивик-а, както и бубината в делкото.Иначе не е нужно да имаш проблеми, за да влизаш. Нас тук не ни убединяват проблемитем, точно това беше първото, заради което ме спечели марката като фен :bg:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

DJ Tymbi тук си добре дошъл, а след сряда ме чакайте да се регна и във вашия клуб (не че не съм изчел всичките му теми де), понеже от няколко дни освен хондата и дайхатсуто, имам пред къщата и едно яко черно Митсубиши Колт 1.6 GLXi 113кс, автоматик, пълен елпакет, еллюк, но още не съм го прехвърлил, та да кажа че е мое. Но така или иначе се явявам вече обединяващ фактор за японските клубове както и ти ;) Всъщност много исках да взема още една хонда (това най-вече сина ми ще го кара), но не можах да се въздържа и на това предложение, а и той лудна като го докарах :D Колеги, сорри за офтопика и за леката забежка по друга марка :bg:, ама като видя хубава жена ууппс кола исках да кажа :bg::D си покръшквам от правият път, а той е - :bg:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

КОЛЕГИ Я СЕ НЕ ИЗЛАГАИТЕ С ТИЯ ЛАМПИчКИ!!!МОЖЕ ЛИ ТАКОВА НЕщО!?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iceman1234

Ами колега, айде да не те плаша, ама на голфа ми изгоря подсветката на хавите за парното и вентилацията. Питах тук-таме и ме отчаяха, че няма оправяне. Ама си бях свикнал да си ми светят и се поразтърсих по магазините за втора ръка, та си набарах едно почти за без пари - 5лв - цялото панелче! Платих го, чак като го сложих и видях, че работи! Но не това е интересното, закучих се и аз, да видя аджеба - наистина ли е несменяема тази крушка. Та разглобих (раздробих) вече непотребното старо панелче, ами ... не ме бяха излъгали хората, на 95 процента го потрошваш безвъзвратно, при опита си да го отвориш, а след това, ако се паднеш от щастливите 5%, трябва да правиш някакви странни доработки, и да присаждаш някаква друга крушка! Е, идея си нямам как е на акорда, но ако ще го разглобяваш - мнооого внимателно подхождай!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DJ Tymbi

......Майна, само така............ :bg::bg::bg: Никога не съм делял японските колина Хонда и всичко останало или пък Мицубиши и всичко останало,,,,,,или пък Хонда vs. Мицубиши vs. Нисан и т.н. ;) Виж делял съм го така: японското и след това немско, за френско и италианско не ми се говори.......така че............... ;);):D Та май никой не знае как се сваля този часовник, или никой няма желание да ми каже...........та за тва утре ще действам както аз си знам пък каквото стане......... :D:D:D ще пиша задължително де......... :D А някой знае ли какъв е проблема на тия мотори с делката им..............чух от тук от там ,че имали проблеми ,мотора е 2.0 литров, 16 кл. едновалка........мисля че беше F20B1 или нещо такова май............на моята делкото е от Сивик..........и от време на време не ще да пали, като 2-3 пъти се опиташ да запали и чак тогава запалва, иначе си върви колата няма грижи никакви........... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

на сивик трябва да свалиш цялата пласмаса на таблото и тогав аомжеш да смъкнеш часовникаа за парното не е чак толкова сложнообщо взето тук е описаноhttp://www.honda-tech.com/zerothread?id=661308аз само се чудя дали на мястото на крушките могат да се сложат диоди?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

на сивик трябва да свалиш цялата пласмаса на таблото и тогав аомжеш да смъкнеш часовникаа за парното не е чак толкова сложнообщо взето тук е описаноhttp://www.honda-tech.com/zerothread?id=661308аз само се чудя дали на мястото на крушките могат да се сложат диоди?

Много благодаря, сега ми трябва само някой хубав слънчев почивен ден :D:bg::D;):bg::bg:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...