Jump to content

Recommended Posts

Guest Dobromirski

Здравейте,Имам нужда от малко помощ.Когато взех колата ( вече годинка) беше със скъсани маншони на външните карета :thumbs1: и понеже не се здържах веднага я парчедисах, но се оказа че няма от каде да си купя мншони ( 3 дена с поръчка) та сложих временно от нива :worthy: Както и да е, издържаха цяла година но им дойде ред за смяна. За съжаление обаче при пълен ляв завой се обажда леко дясното каре :worthy: Та съм решил сега като разглабям за маншоните да разменя лявото с дясното каре.До тук добре само, че никога не съм вадил карето от полуоската и си нямам идея как става( говоря за външното). В serice manual-а няма схема на тази част :worthy: Ами .....помагайте :bow:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ombre

никога не съм вадил карето от полуоската

Е как смени маншоните без да сваляш карето? :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobromirski

Добро утро Омбре :thumbs1: В теб ми е надеждата. Значи Маншоните ги смених прз вътрешното каре. Демек Вадя полуоската заедно с полвината от ВЪТРЕШНОТО каре махам зегерката, изхваждам кръстачката на карето махам неговият маншон, после този скъсаният на външното, слагам новият и по обратният ред. Тоест външното каре остава неразглобено към полуоската. Сега обаче искам да сменя лявото с дясното Външно каре ( за до обърна работната повърхност на ВЪНШНОТО каре).Мерси предварително !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gabo

никога не съм вадил карето от полуоската

Е как смени маншоните без да сваляш карето? :thumbs1:
Maина и аз се чудя как така си сменил този маншон.Аз ти препопьчвам да идеш при маистор-вьншното каре се избива с дьрвено трупче и като гледам какьв си ВЬЛШЕБНИК-по добре не опитваи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Здрасти.Значи карето се вади от полуоската с избиване.Възможно е и да има зегер.Така че с чука и смело :thumbs1: Мисълта ми е друга след като ще правиш тази гимнастика що не си купиш ново каре :worthy: ???Трудности може да имаш с изваждане на карето от главината.Успех :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobromirski

gabo Това със смяната не съм го измислил аз, измислили са го тези които са правили колата и затова са го описали в Service manual-а.

Публикувано изображение

Но да не минаваме в лични спорове за това кой какви "МАГИИ" прави :thumbs1:

Както и да е . Както казах за Съжаление няма нищо за външното каре.

Така че.....казваите как да извадя ВЪНШНОТО каре от полуоската.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobromirski

Мерси MIYAMOTO :thumbs1: Чук имам, отивам да хапна за малко мусколи и .......то ще се чуе :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1
Отговорено (Редактирано)
:thumbs1: ей така се вади аве да не праиш бг работа по добре си купи карета а иначе се вадят с много чукане ама първо отвинти гайката на главината иначе ще почукаш доста :worthy: след това го изкарваш от полуоскката с чукане на обратно и си 6 . Редактирано от ALEXANDER 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobromirski

Добре, че този път почнах да разглабям 1-во от другата страна, че там карето го чукнах 2-ва пъти и то прехвърли зегерката и излезна, но от другата видех голям зор и не стана на място :bg: Явно зегерката се е била разтворила повечко и не е могла да се събере ами се е "защипала" защото като се разглоби тя се беше срязала на две ! Нямаше какво друго да сложа и сложих стоманена тел от СО.За щастие вече лекото щракане при пълен завой изчезна :bg: Но възниква другият въпрос: Може ли да се извади полуоската от карето и да направи беля ? Аз не мисля че може ама не се знае знае ли се :bg:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1
:bg: абе колега маи си фен на направи си сам телта от со е много тънка обикновенно 0,6-0,8 и си е тел-мека и въобще не е за тая работа намери си една зегерка а иначе като паркираш колата или я сучеш в завой може и да стане бела тогава най-често може да ти се извади мен ако питаш все едно си зглобил карето без зегерка ама зависи как караш може и да устиска :bg:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Абе намерете зегерки , продават се в и в железарски магазини :bg: 20 или 22мм са ( поне на 5-та генерация ) , а и друга искам да ви питам . Преди 4 месеца някъде също ми се разтропа дясно предно каре на главината :bg: И отивам при майстора и двата маншона ми се бяха накъсали ( при завои си тракаше карето ) , сложих си оригинални по 14 лв парчето и всичко изчезна ;) Не знам за какво точно сменяте дясно с ляво каре :bg:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobromirski

ALEXANDER 1, телта за СО е стоманена и има всякаква дебелина включително и 1,2мм каквато е оригиналната зегерка, а и в никакъв случай не е по-мека !Повярвай ми ако си бях намерил на магазина нямаше да ми се досвиди 1 левче :bg: Tino - както ще видиш в началото, за съжаление при мен щтракането не изчезна напълно само с промиване, гресиране и нови маншони :bg: Проблема е, че като се кара дълго време с скъсани маншони вътре влиза пясък който е....ва мамата на карето :bg: За сметка на това пък, въртящият момент е едностранен и износва каналите на вътрешната маргаритка и чашката само от едната страна. Като размениш лявото с дясното каре обръщаш и работните повърхности на каналите ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest grunz

a ot kade si nameri manchon?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gabo

Ако си беше купил нови маншони вьтре щеше да намериш зегерка.грес и скоба за карето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobromirski

Ако си беше купил нови маншони вьтре щеше да намериш зегерка.грес и скоба за карето.

А ти да не мислиш че съм сложил презер..:bg:.. ви ? ;) Обаче този модел явно не ги продават с "възелинче" и "спирала" :bg:Следващият път ще ида в друга аптека :bg:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...