вълчо 0 #1 Публикувано 2 Септември, 2008 Заради едно упорито пукане в предницата днес отидох в сервиз и там ме "зарадваха", че вътрешните карета са ми за смяна. Предложиха ми нови (на висока цена) или рециклиране на оригиналните на Сивика. Твърдят, че след рециклиране всичко ще е ОК, но тъй като съм "Тома Неверни", а и нямам опит, моля за съвет - има ли смисъл от рециклиране на каретата или да търся друг вариант. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest F20A4 #2 Отговорено 2 Септември, 2008 Аз бих си взел нови. Знам, че може би ти се виждат доста пари, ама какво да правиш- караш, трябва и да поддържаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toniemi 0 #3 Отговорено 2 Септември, 2008 Не знам дали е същото,но аз имах чаткане в дясното външно каре при завой.На мен също разни майстори ми предлагаха ново или рециклирано.Аз взех и го разглобих,измих го с нафта напълних го с литиева грес за съчмени лагери,смених маншона щото бе малко скъсан и вече 4 години карам без да чуя гък от него.А колата не я жаля,фен съм на офроуда,и зиме и лете се кефя по трудни терени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toniemi 0 #4 Отговорено 2 Септември, 2008 Не знам дали е същото,но аз имах чаткане в дясното външно каре при завой.На мен също разни майстори ми предлагаха ново или рециклирано.Аз взех и го разглобих,измих го с нафта напълних го с литиева грес за съчмени лагери,смених маншона щото бе малко скъсан и вече 4 години карам без да чуя гък от него.А колата не я жаля,фен съм на офроуда,и зиме и лете се кефя по трудни терени.Що не им пишеш в Япония, може да те вземат като главен инженер или нещо по-така !!! :fun: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pepix_ 0 #5 Отговорено 3 Септември, 2008 дали баба ти могат да я направат като 20 годишна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toniemi 0 #6 Отговорено 3 Септември, 2008 Не знам дали е същото,но аз имах чаткане в дясното външно каре при завой.На мен също разни майстори ми предлагаха ново или рециклирано.Аз взех и го разглобих,измих го с нафта напълних го с литиева грес за съчмени лагери,смених маншона щото бе малко скъсан и вече 4 години карам без да чуя гък от него.А колата не я жаля,фен съм на офроуда,и зиме и лете се кефя по трудни терени.Що не им пишеш в Япония, може да те вземат като главен инженер или нещо по-така Все пак щракането се чува от неравности в следствие на износване. Те са невидими с просто око, аз също съм разглобявал щракащо каре и то доста щракащо, измито идеално с бензин няма абсолютно никакви следи от изтриване, а щрака! Даже се очудвам как би могло да се рециклира. Повирхността от вътре сигурно има някаква циментация и след това е шлайфано и полирано.Моето каре издаваше тези звуци при пълен завой,предполагам че не е било много износено.При сглобяването сто процента съм разменил местата на съчмите и сепаратора,възможно е да не са били равномерно износени и някой по- неизносени съчми да са попаднали в по-неизносени канали и това да е спомогнало за стягане на карето.Не мога да си го обясня по друг начин.Аз също не забелязах видими следи на износване.Рециклирането на карето става,след каго се шлайфат каналите (за сепаратора не знам дали се шлайфа или се сменя) и се поставят сачми с по-голям диаметър.Много разбити карета не стават за рециклиране,но това го преценяват на място. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #7 Отговорено 3 Септември, 2008 дали баба ти могат да я направат като 20 годишна Баба ти сигурно се гордее с теб.има ли смисъл от рециклиране на каретатаДа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове