Jump to content
Guest Sarev

Honda Civic 5 реална цена и подръжка.

Recommended Posts

Guest Sarev

Здравейте аз съм нов потребител на сайта и форума. Интерисувам се от цените на Хонда Сивик 5.По-точно от коя страна е добре да се вкара такав кола защото мои познати ми казахе че не от всякаде е добре? И относно подражката ... кое е наи-проблемно? Също ката при закупуването на колата на кои неща е добре да се обарне внимание?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1
Отговорено (Редактирано)

Бате реална цена е мн относително тъйкато не си дал двигател а то това е определящо найвече.Аз не казвам че данните подолу са перфектни но:1.3-1.5 - 4500-55001.6 VTEC SOHC- 6500+ (125hp)1.6 VTi DOHC - 8000+ (160hp)разбира се годината има значение но за последните 2 ще имаш късмет да намериш като цяло такъв.Страна: В италия карат като тъпаци и пътищата им са зле. Ама идеята е че ще платиш мито та ще те заболи главата.www.mobile.bgЩо не идеш на този сайт и да си извадиш сам извода за цените.Иначе какво да гледаш:1. шарнири2. Пружините (дали не са счупени)3. гледай по двигателя дали някъде пуска масло (лошо)4. качи я на центровка на предница/задница да ти кажат дали не е претърпяла ПТП5. ей такива неща :( Колегите които разбират повече от мен могат да допълнят още много неща... аз само започнах.Дано има някаква полза.

Редактирано от surr3a1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

3. гледай по двигателя дали някъде пуска масло (лошо)

Под "пуска" имаш предвид капе, сълзи, омаслява и т.н.; или че ГОРИ масло ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino
Отговорено (Редактирано)

Много е относително за тва от къде е внесена , аз карам сивик 5-ак :( от Италия и е на вече 212 000 км ( реално + 30 000 още ) и двигателя е бетон ( пу да не го орчосам ) , имах същия такъв сивик вкарам от Австрия , всички екстри за модела ( ел. пакет пълен , климатик ) но гореше масло без да се натиска , верно 1 литър на 10 000 км , ама ако я натискаш ??? на магистралата я опанахме със 180+ и един литър масло си отиде за няма и 30 км :( По ходовата част то ще се чуе или види :P е вчера смених лагер ( оригинален японски 65 лв на Koyo ) Гледай най-важното двигателя да работи равномерно на студено или топло , а дали гори масло , не можеш да го разберешЗа цените , ами от 3500 до към 10 000 , като за 10 000 се предлагаше една перфектна хонда сивик 5 1.6 160+ kоня с тунинг и сякви подобни , моя познат скоро си купи инвалидна сивик 5 1.5 90 коня инвалидна за 4500 , има и за 4 000 , като поддражка не са скъпи ( в началото като платиш всичко ще ти е бая сурово , но ако всичко е направено от майсторска рака с качествени части нямаш грижи още сумати години ) , по мойта съм сменял темостат , маншони и един лагер , като изключим термостата , останалото са консумативи по време на годините,все пак не купуваш нова кола :(

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Пружините (дали не са счупени)............ Ей с тея пружини име 6те ми излезе :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

Много е относително за тва от къде е внесена , аз карам сивик 5-ак :( от Италия и е на вече 212 000 км ( реално + 30 000 още ) и двигателя е бетон ( пу да не го орчосам ) , имах същия такъв сивик вкарам от Австрия , всички екстри за модела ( ел. пакет пълен , климатик ) но гореше масло без да се натиска , верно 1 литър на 10 000 км , ама ако я натискаш ??? на магистралата я опанахме със 180+ и един литър масло си отиде за няма и 30 км :(

много съм оздачен!-честно!- ти на тва мотор -бетон ли му викаш-поне 4-5 пъти съм минавал почти цялата магистрала ТРАКИЯ С ПОДДЪРЖАНЕ НА 180 !!! ,а на места 190-195-и тва Д15 Б2 -сериозно говоря-много бързо ги лепвам 170-180-може и да ми е запазена хрътката ,ама тва твойто не е добре-сигурен съм- компресията ми е 12 и н 4-те цилиндъра и карам само с Ултра Шел-гори го-ама на 5000 км -.5 литра-

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen
Отговорено (Редактирано)

Много е относително за тва от къде е внесена , аз карам сивик 5-ак :( от Италия и е на вече 212 000 км ( реално + 30 000 още ) и двигателя е бетон ( пу да не го орчосам ) , имах същия такъв сивик вкарам от Австрия , всички екстри за модела ( ел. пакет пълен , климатик ) но гореше масло без да се натиска , верно 1 литър на 10 000 км , ама ако я натискаш ??? на магистралата я опанахме със 180+ и един литър масло си отиде за няма и 30 км  :( 

много съм оздачен!-честно!- ти на тва мотор -бетон ли му викаш-поне 4-5 пъти съм минавал почти цялата магистрала ТРАКИЯ С ПОДДЪРЖАНЕ НА 180 !!! ,а на места 190-195-и тва Д15 Б2 -сериозно говоря-много бързо ги лепвам 170-180-може и да ми е запазена хрътката ,ама тва твойто не е добре-сигурен съм- компресията ми е 12 и н 4-те цилиндъра и карам само с Ултра Шел-гори го-ама на 5000 км -.5 литра-
батенце той пише за два различни автомобила бе :( дава два примера :Pа и твоя ако беше БЕТОН, нямаше да ти го гори тоя Shell :Pили за теб е оправдано да ти гори масло, щото ти се набира много количката :P ...Sarev оглеждай си се за нормалните неща за който се оглеждаш когато си купуваш кола :P да не е изгнила, да ти работи стабилно двигателя на ниски обороти и да може да се набира нормално :P, да ти е удобна, като направиш пробно кръгче го направи по-голямо и внимаваи за странно поведение на бричката :P и най-важното ... ДА ТИ ХАРЕСВА ;) щото ти ше си я караш после, гледай поне да си доволен от това ;) Редактирано от CryoGen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest buddi5

Много е относително за тва от къде е внесена , аз карам сивик 5-ак :dunno: от Италия и е на вече 212 000 км ( реално + 30 000 още ) и двигателя е бетон ( пу да не го орчосам ) , имах същия такъв сивик вкарам от Австрия , всички екстри за модела ( ел. пакет пълен , климатик ) но гореше масло без да се натиска , верно 1 литър на 10 000 км , ама ако я натискаш ??? на магистралата я опанахме със 180+ и един литър масло си отиде за няма и 30 км  :dunno: 

много съм оздачен!-честно!- ти на тва мотор -бетон ли му викаш-поне 4-5 пъти съм минавал почти цялата магистрала ТРАКИЯ С ПОДДЪРЖАНЕ НА 180 !!! ,а на места 190-195-и тва Д15 Б2 -сериозно говоря-много бързо ги лепвам 170-180-може и да ми е запазена хрътката ,ама тва твойто не е добре-сигурен съм- компресията ми е 12 и н 4-те цилиндъра и карам само с Ултра Шел-гори го-ама на 5000 км -.5 литра-
абе вие това масло за ништо го нямате какъв е тоя 5л на 5000 . F18 4е ти само за масло не можеш да му смогнеш от смяна до смяна доливам 300-400мл говориме за 10000км пак вярваи ми 4е акорда не го жаля

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ceko

с Ултра Шел-гори го-ама на 5000 км -.5 литра-

Предполагам, че имаш предвид 0,5 , а не 5 литра?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

какво като гори масло, да не е златно! Стига да не пуши като вартбург отзад, или на всяко тръгване да остава мъгла - какво като лапва някое и друго литърче, да не е златно това масло!Вземете една тенждера минерално масло и я варете на 160 градуса, ама някъде на проветриво че ще се изтровите - за 2-3 часа ще свали 10% от обема си! Това без да го гори и да капе от никъде, просто такъв е характера на минералното масло.И после някой да ми каже, че колата му гори 300 грама за 10000км - няма да му повярвам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gothic_fan
Отговорено (Редактирано)

За цените, аз с моята извадих голям късмет преди 6 месеца я взех за 4000 лв инвалидна , от Германия нов внос civic 94-ta 1.3 hatchback 75 кончета, ама са и сложили Ремус и е вече без катализатор ( феновете тук много сполучливо ме посъветваха да го разкарам), и сега количката си е осичка, скоро ще постна снимки с новите стопове и джантаци, така че си направил много добър избор, и 4500 да дадеш няма да съжаляваш, не че имам голям опит, обаче това е най-яката количка, успех! :dunno:PS: За колите от Италия и аз съм чувал че много ги търкалят и голяма амортизация им правят, така че гледай да не е от там...

Редактирано от gothic_fan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest buddi5
Отговорено (Редактирано)

какво като гори масло, да не е златно! Стига да не пуши като вартбург отзад, или на всяко тръгване да остава мъгла - какво като лапва някое и друго литърче, да не е златно това масло!Вземете една тенждера минерално масло и я варете на 160 градуса, ама някъде на проветриво че ще се изтровите - за 2-3 часа ще свали 10% от обема си! Това без да го гори и да капе от никъде, просто такъв е характера на минералното масло.И после някой да ми каже, че колата му гори 300 грама за 10000км - няма да му повярвам!

барато за карам със полусинтети4но не е много добра марка според някои ама 4естно казано до сега сам доволен (селения голт италяско) това ми е 4етварта кола и да ти кажа никоя не ми е горила пове4е от 300-400мл ,пак да ти кажа ако гори толкова колкото писе направо златно си мо излиза Редактирано от buddi5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dechko
Отговорено (Редактирано)

И после някой да ми каже, че колата му гори 300 грама за 10000км - няма да му повярвам! Само дето когато маслото ври в двигателя не се изпарява отникъде ??Ав италия пътищата са невероятни в сравнение с Българияпросто колите който идват от там се избират по цена не по качество

Редактирано от Dechko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BRENDEL

Вземете една тенждера минерално масло и я варете на 160 градуса, ама някъде на проветриво че ще се изтровите - за 2-3 часа ще свали 10% от обема си! Това без да го гори и да капе от никъде, просто такъв е характера на минералното масло.И после някой да ми каже, че колата му гори 300 грама за 10000км - няма да му повярвам!

може ли и аз да кажа не6то...зна4и.... много ясно, 4е на проветриво и за 1 ден при варене на каквато и да е те4ност 6те се загуби коли4ество... то4но с тази цел двигателя е уплътнен...за това и се предпочитат минералните масла. При тях има по- малък разход на изгаряне, при тях смяната може да става по- рядко от минералните. Да не коворим, 4е вискозитета е по-голям, имат по- ниска температура при която застиват, образуват по-малко отлагания а пък да не говорим, 4е колата пали по-лесно и на ниски обороти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

Под "пуска" имаш предвид капе, сълзи, омаслява и т.н.; или че ГОРИ масло ?!

Имах пред вид точно че сълзи от някъде. За горенето не може да разбере

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iceman1234

Само дето когато маслото ври в двигателя не се изпарява отникъде ??

Е, айде сега!! Все пак да не забравяме, че точно поради тази причина си има отдушник на маслените пари, който вкарва изпаренията заедно със свежия въздух след въздушния филтър! Така че има къде да отиват тези изпарения!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

с Ултра Шел-гори го-ама на 5000 км -.5 литра-

Предполагам, че имаш предвид 0,5 , а не 5 литра?
Разбира се ,че 0.5 литра-десетичната точка не се ли вижда ?!-по-принцип не пиша нулите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

батенце той пише за два различни автомобила бе :dunno: дава два примера :dunno:а и твоя ако беше БЕТОН, нямаше да ти го гори тоя Shell :drunk:или за теб е оправдано да ти гори масло, щото ти се набира много количката :cool: ...

Да бе-извинявам се на Тино-не разбрах тва-ама кьорав карти не играе -сориа пък тва рядко масло ,на 11-12 годишен мотор ако остава -не ти ли се струва малко ненормално??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen
Отговорено (Редактирано)

батенце той пише за два различни автомобила бе :dunno: дава два примера :Pа и твоя ако беше БЕТОН, нямаше да ти го гори тоя Shell :Pили за теб е оправдано да ти гори масло, щото ти се набира много количката ;) ...

Да бе-извинявам се на Тино-не разбрах тва-ама кьорав карти не играе -сориа пък тва рядко масло ,на 11-12 годишен мотор ако остава -не ти ли се струва малко ненормално??
струваше ми се малко ненормално 5 литра да ти изгори :bye::dunno: и имам един въпрост , как го измервате това нещо колко ви гори маслото, с такава точност :drunk:един 300 мл, друг 500 :Dкак става фокуса :cool: Редактирано от CryoGen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

Здравейте аз съм нов потребител на сайта и форума. Интерисувам се от цените на Хонда Сивик 5.По-точно от коя страна е добре да се вкара такав кола защото мои познати ми казахе че не от всякаде е добре? И относно подражката ... кое е наи-проблемно? Също ката при закупуването на колата на кои неща е добре да се обарне внимание?

Сивик-хечбек 95г. с Д15Б2 от Италия на инвалид за 4000лв. Докато я подкарах по улиците станаха 5000лв. Няма грам ръжда(10г.!) и мотора спи. Колкото повече неща гледаш като купуваш, толкова по доволен ще останеш! Прочети форума от край до край и ще си прецениш сам кое за тебе е най важно да гледаш :dunno::dunno:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest buddi5

батенце той пише за два различни автомобила бе :drunk: дава два примера :Pа и твоя ако беше БЕТОН, нямаше да ти го гори тоя Shell ;)или за теб е оправдано да ти гори масло, щото ти се набира много количката ;) ...

Да бе-извинявам се на Тино-не разбрах тва-ама кьорав карти не играе -сориа пък тва рядко масло ,на 11-12 годишен мотор ако остава -не ти ли се струва малко ненормално??
струваше ми се малко ненормално 5 литра да ти изгори :P:dunno: и имам един въпрост , как го измервате това нещо колко ви гори маслото, с такава точност :bye:един 300 мл, друг 500 :Dкак става фокуса :cool:
явно грешката ми е 4е не сам обарнал внимание на запетаиката ама наистина бях ужасен не го измерваме с такава то4ност ама като си купя 4L. имам долея за следва6тата смяна си взимам оште 4 вси4ко е приблизетелно :dunno:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Абе колеги , това което ви го говоря не ви го говоря ей така да ви лъжа , а защото го гледам по колата.Сивик 5 генерация 1.5 двигател 90 коня 93 година производство каран в Италия ( така каза продавача ) за 4000 лв инвалидна без никакви екстри ( ама никакви дори и хидравлика нямам ) с масло 10/40 Репсол ( по препоръка на Омбре ) за мисля 45-50 лв 4 литра на 10 000 км мрадна от щеката 3 мм ( не съм доливал не знам колко е ) , скъсах го от дръпки ( буквално , чукал съм нон стоп на ограничител ) . Хонда Сивик 1986 година , 1.3 71 коня карбуратор , 320 000 кма ( по километраж ) минерално масло 15/40 Моторкрафт ( изпинао масло в продължение на годините ) , карана предимно с 20/50 минерално не хапва и милиметър от щеката ( леко , ама съвсем леко сълзене по гарнитурата , някой казват че е типично за този модел ) а редовно като я карам на втора предавка си вдигам 100 км/ч ( няма ограничител ) . И да ви кажа , не че имам практика , но съм го чувал не от един опитен хондаджия , старите Хонди не горят много масло ( под много разбирайте над литър ) старите двигатели .Иво , моито уважения като познат , приятел и собственик на бившата ти хонделка , ама да караш кола на 18 години ( 17 като я купихме ) с масло за коли което се препоръчва за нови ( чисто нови ) коли е просто разхищателство на масло и тормоз на двигателя , може да върви по-малко колата с минерално масло , но се надявам двигателя да се запази повече време , или иначе с това 5/40 този двигател може би и 2 литра да лапа ще е нормално , то двигателя си го иска , сега с минералното съм долял 150-200 мл , натискал съм я не съм я щадил. С една Хонда Шътъл същата история , карана с 10/40 и го лапа като стой та гледай ( а колата е за смяна на сегменти ) сега след 10 000 км с минерално 20/50 си лапа точно един литър ( като колата не се натиска и не се кара дори до 5 000 оборота ) . За кво си говорим.В крайна сметка , всеки ( както съм го казвал и преди ) си решава сам за себе си :dunno: Като не ти е жал за двигателя , яко ръчката и думкай гадни масла :dunno:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest buddi5

вижте до каде стигнах посред но6т да се ров4а по саитовете да проверявам колко то4но масло се сипва в моя двигател акорд 2.2 побира 3.8 L това озна4ава 4е 200мл имам загоба от смяна до смяна се умествам в 4L това озна4ава 4е тино е напално прав :dunno:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

ллиначе с това 5/40 този двигател може би и 2 литра да лапа ще е нормално , то двигателя си го иска , сега с минералното съм долял 150-200 мл , натискал съм я не съм я щадил

радвам се, че сте я отучили от тоз вреден навик ... ако успеете да я отучите и бензин да гори, ще стане идеалната кола :dunno:аз на това колко гори и колко върви кола не вярвам, докато сам не го видя. Карал съм коли, дето горят 5/100 дизел и масло не пипат, а като свърши нафтата по средата на пътя, и видяхме, че и маслото е на минимума ... Но пък съм и карал и москвич дето гореше под 8/100 градско газ и с масло BP синтетика 5W-30 не го гореше ама грамп.п. Маслото не беше 5W-40 а 5W-30, ElfСамо да попитам някой помни ли ладите и москвичите с какво ги карахме по комунистическо време? М10Д някой помни ли го, а някой знае ли с какъв вискозитет е? SAE 30 ...п.п.п. сега HONDA препоръчва ... не, изисква, на новите автомобили да се налива 0W-20 масло ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

А така колега кажи им навремето как беше че ми писна да чета глупости.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest buddi5

ллиначе с това 5/40 този двигател може би и 2 литра да лапа ще е нормално , то двигателя си го иска , сега с минералното съм долял 150-200 мл , натискал съм я не съм я щадил

радвам се, че сте я отучили от тоз вреден навик ... ако успеете да я отучите и бензин да гори, ще стане идеалната кола :thumbs1:аз на това колко гори и колко върви кола не вярвам, докато сам не го видя. Карал съм коли, дето горят 5/100 дизел и масло не пипат, а като свърши нафтата по средата на пътя, и видяхме, че и маслото е на минимума ... Но пък съм и карал и москвич дето гореше под 8/100 градско газ и с масло BP синтетика 5W-30 не го гореше ама грамп.п. Маслото не беше 5W-40 а 5W-30, ElfСамо да попитам някой помни ли ладите и москвичите с какво ги карахме по комунистическо време? М10Д някой помни ли го, а някой знае ли с какъв вискозитет е? SAE 30 ...п.п.п. сега HONDA препоръчва ... не, изисква, на новите автомобили да се налива 0W-20 масло ...
Magnum не разбирам то4но какво изкаш да кажеш ама за това колко ми варви колата можеш да сам да прецениш като завартиш някое краг4е ако доиде6 на срештата в софия този път наистина жив мартъв отивам а за разход на бензин не пиша понеже 12-13 градско си ги лапа като стои та гледаи ама за маслодо наистина по4ти не го пипа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

и имам един въпрост , как го измервате това нещо колко ви гори маслото, с такава точност :thumbs1:един 300 мл, друг 500 :worthy:как става фокуса :worthy:

кат мина 5000 км се налага да долея 0.5 литратова не е толкова трудно за разбиране ,както да се изчисли разхода на бензин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

Само да попитам някой помни ли ладите и москвичите с какво ги карахме по комунистическо време? М10Д някой помни ли го, а някой знае ли с какъв вискозитет е? SAE 30 ...

Eeee..... Имаше и диона супер, колега! :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Марк Антоний още го сипва на сивика. :thumbs1::worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

И после някой да ми каже, че колата му гори 300 грама за 10000км - няма да му повярвам!

Айде бе? :worthy: Вчера си смених моето. 10К км, като го наляха беше малко над макс. вчера 200км преди да го сменя сутринта го погледнах - пак там си беше! Не го пипна! А знаеш, че карам по начин, по който според теб би трябвало да гори масло (спиране на скорост или още използване на двигателя като спирачка). Да ама не! За това даже сега реших да си направя експеримент, щото ясно е, че масло не ми гори. Сега сложих пълна синтетика Кастрол Магнатек, пък да видим до на есен колко ще изгори :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...