Guest d15b2 #1 Публикувано 16 Май, 2005 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest CryoGen #2 Отговорено 16 Май, 2005 хахамалкия пришълец се е подал от корема на поредната жертва ... хаха, това сигурно е обложката на 5-тата част Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest PoweRG #3 Отговорено 17 Май, 2005 А какво представляват тези джаджи, които стърчат над двата предни фара? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest surr3a1 #4 Отговорено 17 Май, 2005 Като гледам никой не дава отговор но аз мисля да кажа че това е ТУРБО със филтъра (червеното).Дано не се изказвам неподготвен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest CryoGen #5 Отговорено 17 Май, 2005 Като гледам никой не дава отговор но аз мисля да кажа че това е ТУРБО със филтъра (червеното).Дано не се изказвам неподготвен аз като гледам всички спят по това време то и аз като го гледам е въздушен филтер с охлювче (турбо) но сигурно е само за да нагнетява повечко въздух ... щото на такова разтояние от двигателя мисля му се губи голяма част от КПД-то ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Demon #6 Отговорено 17 Май, 2005 Това е една голяма глопост, някой е измислял нещо, с което е осакатил автомобила и не е постигнал нищо. А да не говорим колко е грозно При няличието на интеркулер е безмислено филтъра да се изнася отвън. Може просто да се изолире в коша. Турбото работи на изходящите колектори, като го гледам къде е..........не искам да си мисля, че от там се задвижва с изгорелите газове, защото си представете какви са загубите и колко газове трябват, за да издуят тази тръба до турбото. А като го гледам и този турски филтър...........абе не ми се говори повече. То колегата Д13Б2 е написал много добре - Без думи..............Явно за малоумието грници няма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest surr3a1 #7 Отговорено 17 Май, 2005 ..............Явно за малоумието грници няма Искате да кажете "БЕЗУМИЕ" колега Защото тук и малко мозък би променил коренно нещата хехе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Demon #8 Отговорено 17 Май, 2005 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Patrik #9 Отговорено 17 Май, 2005 А какво представляват тези джаджи, които стърчат над двата предни фара? той пита за щифтовете за предния капак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ma4o #10 Отговорено 17 Май, 2005 направо ми е жал за хондичката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest koki #11 Отговорено 17 Май, 2005 Може да тези щифтове да са свързани с отварянето и затварянето на капака,защото както е отрязан едва ли стои оригалният механизъм Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest koki #12 Отговорено 17 Май, 2005 sorry за грешката имах впредвид " оригиналният механизъм" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest radio_manbg #13 Отговорено 17 Май, 2005 еи некои хора нямат сарце бре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest surr3a1 #14 Отговорено 17 Май, 2005 Пак трябва да се намеся:Щифтовете са точно за да не се отвори капака по време на карането поради то4но факта 4е механизъма е премахнат.Само мен пък ме интересува тук в БГ как би могло да стане това т.е. дали ще си намериш двигателя на другия ден?!?Знам че има не една и две коли с такива щифтове (кои реални кои не).Питам, защото съм решил да си режа капака, но точно този проблем ме спира.Съвети?!?!?!Мерси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest radio_manbg #15 Отговорено 17 Май, 2005 абе това горе ме съмнява че върви въобще то това което стурчи отгоре(филтъра и "турбото") няма ли да се откъртят при по голямо въздушно сапротивление???А за итеркулера не ми се говори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest PoweRG #16 Отговорено 17 Май, 2005 Може да тези щифтове да са свързани с отварянето и затварянето на капака,защото както е отрязан едва ли стои оригалният механизъм 10х точно това имах в предвид! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Demon #17 Отговорено 17 Май, 2005 Мисля, че разгадах системата. По-кухо нещо не може да се измисли. Много антилогика ми трябваше, за да разбера какво е мислил създателят му. Значи тръбата, която се извисява като хобот и излиза нагоре от капака и накрая завършва с Турбо и Турски Въздушен - "Филтър" е идваща от изходящите колектори. Въпросният изобретател е оставил фабричния колектор и просто е наставил тръбата която виждате, към него. Там на краят й, е закрепил турбото и директно на него "Филтъра". А това Турбо в реални условия и ако е направено както трябва може да се нажежи до червено! След което е искарал тръба от турбото до генерацията, която най-вероятно я е направил права тръба до края и това е началото й. Всъшност втората тръба е ауспуха. А арматурата, която стърчи зад двете тръби, трябва да пази при висока скорост да не се откачи "сондата", която е изобретил и да отлети далеч зад него.......или в друга ситуация, да се забие охлюва (турбото) в предното стъкло и да отнесе главата на шофьора на автомобила. Аз бих добавил и едно кепче зад този противопожарен кран, дето да улови турбото ако се откъсне А този интеркулер си го е намерил някъде.........уф.......ужас, по-ужасно нещо не бях виждал! Няма смисъл може би да казвам каква ще е производителността на тази турбо система. И няма смисъл да си мислим също, колко дълго ще е читав двигателя на тази Хонда, защото се сетих за още един куп недоизмислици?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest iVo_BMW #18 Отговорено 17 Май, 2005 Това е пълна гавра с хонда този дето я е правил е побъркан Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest CryoGen #19 Отговорено 17 Май, 2005 Това е пълна гавра с хонда този дето я е правил е побъркан много си прав да знаеш, радвам се че стигна до това заключение аз дори знам че този тип е фен на филма пришълеца и че си обича флекса повече от колата дори съм сигурен !! че кара рено (Рагуна или нещо от сорта ) и се кефи много Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest BRENDEL #20 Отговорено 17 Май, 2005 Питам, защото съм решил да си режа капака, но точно този проблем ме спира.Съвети?!?!?!Мерси. тц, тц и ти ли 6е си слага6 такова абе вие за тези коли мислите ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Demon #21 Отговорено 17 Май, 2005 Питам, защото съм решил да си режа капака, но точно този проблем ме спира.Съвети?!?!?!Мерси.тц, тц и ти ли 6е си слага6 такова абе вие за тези коли мислите ли? да бе, верно, такова ли ще си слагаш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest buddi5 #22 Отговорено 17 Май, 2005 Е дори и да сложи предполагам 4е няма да е то4но съштото !! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове