Jump to content
Guest Roskata

На каква температура трябва да се вклучва перката

Recommended Posts

Guest Roskata

Имам Honda Civic 94 година, 1.3 карбуратор-та ме интересува дали дачика ми работи както трябва. При мен перката стартира малко преди стрелката да влезе в червеното-това нормално ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

Имам Honda Civic 94 година, 1.3 карбуратор-та ме интересува дали дачика ми работи както трябва. При мен перката стартира малко преди стрелката да влезе в червеното-това нормално ли е?

:unsure::unsure: Как може да си караш така колата бе човек? Ти всекидневно си я прегряваш, а? Лелееее ужас! Стрелката не би трябвало да подминава средата на скалата!П.С> Добре дошъл в клуба :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Roskata

Указа се че тоя ,,Пич,, дето ми слага газовата ми е излял по-голямата част от антифриза като е закачал изпарителя, и съм бил на критичното ниво ,надявам се да не се прецакало нещо по двигателя, вчера ми скочи стрелката на червеното веднага я спрях и надух парното да се изтуди имаше ефект докато стигна до най-близката безиностанция налях и антифриз и сега не мърда от средата. Аман от спецялисти, правити газта ще скапе двигателя :unsure::unsure::o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest buddi5

не 4е се заяждам ама ти не си ли проверяваш антифриза :unsure: , особено стом е по4нало да ти дига температурата :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Gpoyt

В досегашната си шофьорска практика съм се убедил, че човек трябва да проверява маслото и антифриза едва ли не всяка сутрин! Или поне веднъж в седмицата. Особено, ако кара кола над 5-6 години. Да не говорим за случаите, когато колата е минала през някой 'майстор' :D И като заговорихме за перки... На моя акорд, когато загрее се пускат и двете перки - и на климатика и на радиатора. И когато пусна климатика, пак и двете се пускат, дори когато колата е студена. Така ли трябва да бъде?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Roskata

Сега май се указа че водната система е лапнала въздух и с едни приатели се пробваме да я обезвъздушиме, врътнах ме една пробка които по наше мнение и трявало да е за това /намира се в краят на маркуча свързващ горната част на радиатора и мотора/ Интересното е че наистина протече антифриз но с яки балончета и съскане на въздух. Дали има някаква полза ще докладвам в следващите дни :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

Ако се появи пак въздух, вземи малко дребни и тичай при Омбре за гарнитура :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...