Jump to content
Guest surr3a1

Касетофона се ресетва секи път

Recommended Posts

Guest surr3a1

Та имам следния супер смотан проблем:Касетофона се ресетва всеки пък като пусна алармата.И вси4ки настройки на басове високи баланси радио отиват на кино. и това супер много ме дразни. Отна4ало се 4удех от какво е но разбрах 4е става като пусна алармата. Ако не сепуска си се пазят. Та ми е интересно някой да е изпитвал същия проблем... и колко е болезнено отстраняването му. Мерси на всички отговори предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Без да съм експерт по касетофони и аларми, това може да се случи ако касетофона си загуби захранването за дълго време. Някои техники нямата енерго-независима памет и като им спреш захранването за по-дълго време и си губят настройките. Оттук идваме да алармата и нейната блокировка. Много алармаджии прекъсват горивната помпа при пусната аларма, но при теб може да са я монтирали така, че да ти спира тока в цялата инсталация.Пробвай да си пуснеш захранване за касетофона директно от акумулатора и пробвай пак. Така касетофонът ти няма да се влияе от нищо.И все пак, може тотално да греша:angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

Мерси братле... и аз то4но това си мисля 4е е проблема. сигурно имобилайзера спира си4ко или нещо такова. Ще подам от акумулатора директно.Но е мн дразнещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest koki

И все пак, може тотално да греша:angry:

Не грешиш .100% е от това.Алармаджиите ги е домарзяло да го направят като хората и са прекъснали общия "+" или от таблото с предпазителите или от контактния ключ,което е груба грешка.Не си играй да пускаш кабели а отиди при тези "специалисти" да си оправят "ръкоделието"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

хммм, така е а и сега като се замисля, може и всеки път да ти се ресетва ЕЦУ-то в зависимост от това какво точно прекъсват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

Де дееееее брато ти ме вкара в гората бре...То от един касетофон гледай какво излезе...Лошото е 4е е слагана на предишния собственик...Къде да ходя да го оправят... тъпо тъпо... ако някой може да помогне за ве4е Порасналия проблем моля :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest koki

За София можеш да отидеш във фирма "РАК" , намират се на бул."Г.М.Димитров" от страната на следствието малко след него по посока "Дървеница".Има и още едно добро място , но ми е трудно да ти го обясня намира се зад автосалона на БУЛТРАКО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA

Абе и на мен ми е така ама не като пускам алармата а като я запаля,и часовника се ресва почва все от 1:00 и касетофона се ебава ???кво страва ??ае тои е с аларма може ама аз ??? кув ми е проблем ???? ае със здраве :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest koki

Зависи как е свързан.Възможно е да са взели"+" от място кадето тои не е постоянен или да не са използвали правилният кабел на касетофона.Повечето имат два кабела за "+" , единият трябва да е на постоянен "+" за да помни а другият които управлява самия касетофон или CD.Ако часовника ти е фабричен и се ресетва по всяка вероятност имаш проблем с контактния ключ т.е когато даваш на стартер се губи един от"+"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

И все пак, преди да правиш каквито и да било интервенции по алармата, по-добре мини през тези, които са ти слагали музиката. Аз моя си го слагах сам и си го направих така, както аз си искам. Имаш няколко възможности за захранване. По принцип има отделен кабел, който си е само за паметта! Другия е силов и минава през контактния ключ. Ако са ти вързали и паметта към него, би трябвало и без пускане на алармата след няколко секунди изваден ключ пак да ти се ресетва. Ако е така, можеш спокойно да си го извадиш и да го вържеш кум кабела на захранването на паметта - предостатъчен е, освен ако не решиш да връзваш и разни туби и ампове, че тогава най-много да ти прокапе в краката ;):angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest stonez

И ОТ СЛАБ АКУМУЛАТОР МОЖЕ ДА СТАНЕ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen

И ОТ СЛАБ АКУМУЛАТОР МОЖЕ ДА СТАНЕ

тогава и колата му няма да пали :angry:направи си друга верига за подържане на памета на касетофона

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

отиди при тези "специалисти" да си оправят "ръкоделието"

;):D;):angry:;);):D;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

Момчета пак съм аз.Снощи понеже ве4е ми беше писнало и отидох при едно приятелче в студентски и пред блока оправихме тая гадост. Сега сичко е ток.Та какво бе6е.Алармата прекъсва всички токове преди контактния ключ.Ние взехме преди бушоните и с кабел от там вързахме директно 2та плюса на касетофона и това му беше. Сега си бачка перфектно всичко си помни и отгоре на това мога да си го слушам без ключ (което преди това беше невъзможно).Та като цяло работа за 1/2 час. Ако някой иска да пита нещо или да види ще съм доволен да покажа/помогна.Мерси за всички отговори.Така трябва да е... за да си помагаме и да караме по-добрите коли :angry:.Със Здраве!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Сега бих ти препоръчал да си откачиш ТПС сензора. Намира се на дроселовата клапа и има 3 жици. Запали калата. Чек енджина трябва да ти светне. Загаси колата, включи алармата за 1-2 минути, изключи алармата, включи си пак ТПС сензора и провери дали ЕЦУ-то ти дава код за грешка. Ако дава - добре, но ако няма код за грешка, значи се е ресетнало като си включил алармата. Кофти, но можеш да го преживееш, макар че аз лично в този случай бих се заел сериозно с алармата.Ако има код за грешка, махаш минуса на акумулатора за 20-30 сек. и ще се изчисти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

Алармата прекъсва всички токове преди контактния ключ.

Ако алармата ти прекъсва захр. на компа, като понагорят малко контактите на релето и започнат да искрят ..... Питай колко струва да си подготвен! :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko
Отговорено (Редактирано)

Ама пич, ти така и не даде конкретен отговор дали проблема е от некачествено монтирана аларма или от грешка в монтажа на музиката ти! Ако алармата ти спира всички тоци към колата - наистина ще имаш проблеми! Айде ако беше карбуратор - иде-дойде, ама ти...Това че си си решил проблема с музиката не е крайно решение! Провери всички тоци при спряна аларма или направо отиди при спец за да си сигурен, че няма да имаш грижи :hondarulez:

Редактирано от Didko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Martinez

Moже и да не съм прав, но погледни дали в касетофона ти има батерия. По принцип във всички касетофони трябва да има батерия, която е точно за това, за да не се губи информацията когато няма подаване на ел.Така че ако ти се занимава си поразгледай свирката и виж дали случйно ти липсва батерията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen

Moже и да не съм прав, но погледни дали в касетофона ти има батерия. По принцип във всички касетофони трябва да има батерия, която е точно за това, за да не се губи информацията когато няма подаване на ел.Така че ако ти се занимава си поразгледай свирката и виж дали случйно ти липсва батерията

при мен на Kenwood-а има алтернативна верига която захранва памета от акумулатора ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

Мерси момчета. Ще се ходи някъде явно. Досега не ми е давало грешка и да си кажа нямам никаква идея как я дава тая грешка... лампа ли светва какво ли?Което май само по себе си може дяа не е добро ве4е.Ще трябва да отида.А ина4е като се вкл алармата и тока към контактния ключ се спира. И съответно към музиката.Не мога да кажа какво му е било и какво му е защото не го разбирам :unsure:.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...