Jump to content
Guest hondyo

летни гуми

Recommended Posts

Guest hondyo

Здравейте,Решил съм да купувам летни гуми, та реших да се допитам до вас, колеги, за съвет относно някаква читава марка на сравнително поносима цена (до 100лв на гума). Също ще съм благодарен за всички отрицателни мнения относно дадени марки, за да се предпазя от грешка.Мерси предварително на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Вчера си купих четири броя Stunner Scudo и страшно им се кефя.

 

Публикувано изображение

 

информация

 

Нямам никакви оплаквания, вчера ги тествах на дъжда, държат се прекрасно. Да се надяваме с годините да не се втвърдят прекалено много. Но най-важното им качество е, че са по 91 кинта парчето. :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest hondyo

Тия правят ли по-малки гуми изобщо? Може би въпросът ми е тъп, ама като им гледах на тия сайта не видях размер по-малък от 195/45 R15T , а пък аз търся 175/70/14. Знам че може да се сложи и по-голям цолаж - там смята се разликата, имаше даже и калкулаторче.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Ми не знам, май няма 14ки. Поне аз не съм виждал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Gpoyt

Вчера си купих четири броя Stunner Scudo и страшно им се кефя. ....... Но най-важното им качество е, че са по 91 кинта парчето. ;)

От къде ги взе? Искам и аз такива... :angry: Имат ли 185/65/R15?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Аз ги взех от Фулда България, което се намира на бул. Овча Купел 63. Те са вносители и на Marangoni и на Stunner и т.н. и предполагам, че който магазин работи с тях, би трябвало да продава и Stunner (сещам се примерно за автомивката на Дж. Баучър).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Honda-Z

"Икономията е майка на мизерията". Така казва моят приятел Франк Лойд Райт...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Е, да, разбира се, всички трябва да сме супер рейсъри и който не е с прехвалената потенца, да се линчува пред колектива, нали... :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest buddi5

ЛОШИ НОВИ ГУМИ НЯМА :angry: КОВТИ Е КАТО ЗЕМЕ6 НЯКОИ СКАПАН РЕГЕНЕРАТ ИЛИ НЯКОИ ИЗГОРЕЛИ ВТОРА УПОТРЕБА ;) ТАКА 4Е КАРАИ СИ И ГИ ПАЗИ ОТ ДУБКИТЕ МНОООООГО БЕЗАБАРИИНИ КИЛОМЕТРИ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Между другото, оттук може да се свали каталогът на въпросните гуми Stunner в PDF формат.

 

Забележете двете коли, с които са снимани рекламните снимки - Accord и S2000. ;) ;) :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Honda-Z

Е, да, разбира се, всички трябва да сме супер рейсъри и който не е с прехвалената потенца, да се линчува пред колектива, нали... :dry:

Та тънката ми мисъл беше, че гумите са това, което стои между тебе и пътя и компромиси с избора им не са желателни.Ако бях "супер рейсър" или дори само "рейсър" нямаше да си купя Акорд. И както аз не работя в областта на компютрите и не разбирам от тях, така и ти не работиш с гуми:hondarulez: или греша?!НЕ карам с Потенца, защото НЕ мога да си го позволя. Избора на такава марка гуми си е лично твои и е нужно малко повече от един ден за да се правят каквито и да е заключения...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

и е нужно малко повече от един ден за да се правят каквито и да е заключения...

всички нови гуми са хубави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

По-дълготрайните заключения са направени с помощта на черното купе 5ген с червената емблема, познато на повечето от вас и собственост на колегата Весо, който миналата година си взе същите гуми (само че 16"ки). Така че според мен тази марка не е компромис.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Gpoyt

Victor, мерси за инфото! Ще мина да видя какво предлагат.Honda-Z, виждам, че караме еднакви коли. Ти с какви гуми караш Акорда? Моите са много зле и са за смяна. Бих искал да сменя и четирите гуми, но не ми се дават 600 лв. :hondarulez: Дай съвет, ако знаеш къде мога да намеря свестни и не много скъпи гуми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Honda-Z
Отговорено (Редактирано)

Просто съм скептичен към тази марка. Разтърсих се по въпроса и видях, че Stunner е към Marangoni group. Работил съм с Pirelli (които са най-доброто от италианската гумена индустрия) и знам какво представляват. Мога само да си представя, къде са Marangoni, камо ли тяхна подмарка... Не искам да издребнявам повече.

Просто явно в България цената все още е главния (почти единствен) фактор определящ покупката... за съжаление.

Gpoyt, ти ли си колегата дето се видяхме на една среща в София с Акорд, абсолютно същия като моя (2.0i ES), но черен? :hondarulez:

Колата я карам (с такива я купих)отпред с TOYO Proxes F08 195/60 R15 88H. Отзад е с Kleber Viaxer AS 185/65 R15 88T. И четирите гуми са перфектни като състояние и протектор и подлежат на пазарене. Просто не ми се кара с две по две гуми.

Ако искаш нови и не скъпи гуми си купи Dayton D200 или новия модел D210. Могат да бъдат намерени в центровете на фирмите "МИТ" и "Диана".

Редактирано от Honda-Z

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest buddi5

абе какви са тия 185 :unsure: сте 6е обарне6 някаде сложи си 205 да си кара6 спокоино все пак това е акорд 185 :o за зимата ако е разбирам ама за лятото :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

абе какви са тия 185 :unsure: сте 6е обарне6 някаде сложи си 205 да си кара6 спокоино все пак това е акорд 185 :unsure: за зимата ако е разбирам ама за лятото :o

според мен така е по-добра комбинация, отзад леко по-тесни и леко по-високи гуми отколкото отпредЗадницата е лека, и няма достатъчно натиск върху широките гуми. А тесните и високи малко по-лесно тръгват, но доста по-прогресивно, има доста по-широк диапазон, в който задницата се пързаля, но леко и контролируемо.Стария белия сивик го бях обул точно така (но с 10 пункта по-ниски) и беше по-добре. CRX-а преди беше с 195 отпред 205 отзад, сега е и с 195 отзад и е по-стабилен и по-приятен за каране. Даже се чудя дали да не взема 185/55-15 и да ги сложа отзад, но няма да стоят визуално добре, пък и джантите са доста широки за 185 ... но все още се замислям.Та исках да кажа, че не е никак лоша комбинация това!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Gpoyt

Honda-Z, не съм бил аз. Моят акорд е черен но е 2.0 iS, без Е-то, за съжаление. :D Аз съм сравнително нов тук и все още не съм идвал на срещи.

Ако наистина си решил да продаваш гумите и Клебера е в добро състояние, бих ги погледнал. Имам и един Шатъл, който карам с Клебер /и зимни и летни/ и съм доволен от тях.

 

Относно размера:

Навсякъде, където съм гледал, за моя Акорда дават размер 185/65/R15, макар че и на мен ми се виждат малки. Хубаво е човек да сложи по-широки гуми, но няма ли да качът много разхода? Особено с моя икарус, който тежи почти 2 тона и освен това е автоматик...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ivontyy

Що не погледнеш какво има в гуми-център Диана на околовръстното, след Царско село. Аз си взех оттам Kleber - 185/65/14 - бяха под 100 лв. с монтажа и нови винтили. Гумите са много добри, знаете каква е тази марка, а сега имат завод в Полша - лицензен. Шарката е превъзходна, с два канала в челото, което ги прави супер при дъжд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest buddi5
Отговорено (Редактирано)

абе какви са тия 185 :D  сте 6е обарне6 някаде сложи си 205 да си кара6 спокоино все пак това е акорд  185 :punk:  за зимата ако е разбирам ама за лятото :blink:

според мен така е по-добра комбинация, отзад леко по-тесни и леко по-високи гуми отколкото отпредЗадницата е лека, и няма достатъчно натиск върху широките гуми. А тесните и високи малко по-лесно тръгват, но доста по-прогресивно, има доста по-широк диапазон, в който задницата се пързаля, но леко и контролируемо.Стария белия сивик го бях обул точно така (но с 10 пункта по-ниски) и беше по-добре. CRX-а преди беше с 195 отпред 205 отзад, сега е и с 195 отзад и е по-стабилен и по-приятен за каране. Даже се чудя дали да не взема 185/55-15 и да ги сложа отзад, но няма да стоят визуално добре, пък и джантите са доста широки за 185 ... но все още се замислям.Та исках да кажа, че не е никак лоша комбинация това!
Зашто не си сложиш и 155/13/80 като си толкова доволен ??? :punk: Ама това не зна4и 4е си прав ако не си забелязал на вси4ки бързи коли слагат широки ниско профилни гуми(не е слу4аино или защото изглеждат по добре) 4ел сам други твои мнения и според мен са доста компетентни и еродирани ама това което ни убеждава6 тук си е голяма глупост .Просто няма база за сравнение между сивик ,акорд и crx акорда е доста по голям и респективно по тежак HONDA-Z разхода не го мисли сте се вдигне ама малко ти не си с някои мотор 1.1 4е толко много да се натовари . Пак сте усетиш доста по стабилен на пътя пак за разликата във визията да не говорим !!! Редактирано от buddi5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Concerto

Без да претендирам за експертно мнение, защо не хвърлите едно око във http://www.fulda.com/EN/homepage.html.html, там горе в дясно има tire+rim manager. избираш марка кола, летни/зимни гуми и дават най-подходящия размер за колата. Колко е удачен избора не знам, вие преценявате. :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

ако не си забелязал на вси4ки бързи коли слагат широки ниско профилни гуми

добре бе buddy, знаеш ли защо ги слагат, каква полза има, каква загуба?Пък и не всички бързи коли карат с нископрофилни гуми. На Формула1 знаеш ли колко са джантите? Точно 13ки са, при това не са никак нископрофилни.На ралито, дори на пистовия шампионат можеш да видиш доста коли със 13" джанти и доста високопрофилни гуми - не е случайно!А ако си забелязал, във WRC на сняг карат със 155 гуми широчина точно. Всичко си има причина.Не си мисли, че колкото по-широка и по-нископрофилна гума (особено на толкова леки коли) е по-добре и по-стабилно. По-красиво е определено, грабва погледа.п.п. :blink: сега тъкмо гледах best motoring international, 10000rpm battle (където един CRX размазва MR2, че и с NSX се пребори) та там правят сравнение между оригиналния S2000 и новия S2000, който е по-скоро facelift, но е и с променено окачване и гуми. Оказва се, че новия е с около секунда по-бърз от стария. Сменят им гумите, и показват еднакво време. Така че 0.5 секунда разлика от настройките на окачването, и 0.5 секунда разлика от гумите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

п.п. :blink: сега тъкмо гледах best motoring international, 10000rpm battle (където един CRX размазва MR2, че и с NSX се пребори) та там правят сравнение между оригиналния S2000 и новия S2000, който е по-скоро facelift, но е и с променено окачване и гуми. Оказва се, че новия е с около секунда по-бърз от стария. Сменят им гумите, и показват еднакво време. Така че 0.5 секунда разлика от настройките на окачването, и 0.5 секунда разлика от гумите.

:D Интересното беше когато слагат на новия модел (който е с "17-ки) джантите от стария модел (които са 16-ки) - колата стана много нестабилна в завои, по простата причина че окачването е настроено точно за оригиналните "17 цола джанти (които по междодругото се оказаха по-леки от "16-ките на стария модел) и всичко друго е някакъв компромис който в повечето случаи вместо да подобри, ще влоши поведението на автомобила. Един вид, поуката беше че по-хубаво от оригиналното НЯМА :punk: (освен ако разбира се не се пипне, подмени и настрои по грамотен начин, но това става с много $$$ - както беше следващият тест с 3-те тунинговани S2000-та, но и там се доказа тезата че нещо, като започне да се "рови" и "тунингова", бързината е за сметка на издръжливостта - както гръмна "разпиления" мотор до 2200 кубика на едното S2000).Това по междодругото де.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

когато слагат на новия модел (който е с "17-ки) джантите от стария модел (които са 16-ки) - колата стана много нестабилна в завои

като сме почнали offtopic-а, но темата е интереснаТа колата не стана нестабилна, просто стана по-лесна за дрифтинг, за това така изглеждаше в несвойствен ъгъл спрямо пътя. Но да не забравяме, че точно Drift King я караше :) Все пак даваше същите времена, като стария S2000 с по-широките гумиИнтересен коментар за разликата на новото спрямо старото окачване. Оригинално целта на Хонда е била S2000 да не се накланя при спиране и ускоряване (dive & squat) но това я прави пък малко нервна при спиране.Новото окачване позволява повече движение нагоре-надолу при спиране/ускорение, и за това създава усещането за по-меко окачване. И въпреки това дава по-добри времена.Относно гумите, хонда са известни с това, че слагат доста тънки гуми на автомобилите си, дори и спортните, и акцентират повече на усещането на пътя, отколкото на максималният grip. Но напоследък забелязвам, че доста нови модели излизат със широки и нископрофилни гуми серийно. Надявам се Хонда са успели да запазят усещането, управлението и със по-големите гуми. А не да са се поддали на вълната за гъзария.п.п. Наистина е доста необятна темата за тунинг на окачването, има толкова променливи в цялото уравнение, на някои дори и името не знам - пък камо ли човек да седне сам да си настройва колата. Дори и да постигне подобрение в дадена област, не се знае за сметка на кое нежелано поведение е това - трябват си доста пари и обиколки на Nurburgring Nordschleife!п.п.п. Който е гледал епизоди на Best Motoring е забелязал творенията на тунинг фирмата Amuse - и почти винаги задните гуми са по-тесни и по-високи от предните им (на колите с предно предаване) и получават високи оценки от професионалистите на Best Motoring

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

Това по междодругото де.

майтапа на страна , но съм за белязъл че понякога именно "между другото" в някой теми е най интересно :-)Сега да кажа и аз нещо относно гумите,джантите и моя скромен опит с тях.Тойотата я карах с доста ниски потенци, които в един момент подарих а летите джанти продадох ! Аз лично на акорда ниска гума няма да сложа ! прави са (почти напълно) колегите ,които гледат на нископрофилната гума като на гаранция за по-добра стабилност ( хайде да не говорим за Ф1 ,ВРЦ или за драгстери-все пак това не са точно коли за градско каране), но също така ниската гума е сигурна гаранция за по-голямо друсане и значително по -бързо амортизиране на окачването и раздрънкване на купето !Преди повече от година взех королата в чудесно състояние и за 50 000 килотметра агресивно каране с ниски гуми, се наложи здраво да се бръкна за сейленови втулки и амортисьори, а купето вече е осезаемо по шумно !Да не говорим колко пари дадох за изправяне на алуминиеви джанти...Не бързайте с "ее, ама това е било тойота а ние караме железните хонди"Потенцата е хубава гума , спор няма, но и Бриджит Бардо е била хубава на младини,но малцина биха я .....сега. Това отосно предимствата на някои марки стари гуми пред други по-непретенциозни но нови.Та моето лично мнение е :не си струва да се ръси човек много пари за излишно скъпи гуми ,джанти, за ремонти по окачването и ходене по зъболекари за нови пломби, само заради едната гъзария ! Как да кажа, то е като да си купиш расов състезателен жребец за милиони и да го впрегнеш в товарна каруца а после да се чудиш защо след като си дал толкова пари ( и продължаваш да даваш) той пак се справя по зле от товарното муле на съседа , че и по-често боледува

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest buddi5

Това по междодругото де.

майтапа на страна , но съм за белязъл че понякога именно "между другото" в някой теми е най интересно :-)Сега да кажа и аз нещо относно гумите,джантите и моя скромен опит с тях.Тойотата я карах с доста ниски потенци, които в един момент подарих а летите джанти продадох ! Аз лично на акорда ниска гума няма да сложа ! прави са (почти напълно) колегите ,които гледат на нископрофилната гума като на гаранция за по-добра стабилност ( хайде да не говорим за Ф1 ,ВРЦ или за драгстери-все пак това не са точно коли за градско каране), но също така ниската гума е сигурна гаранция за по-голямо друсане и значително по -бързо амортизиране на окачването и раздрънкване на купето !Преди повече от година взех королата в чудесно състояние и за 50 000 килотметра агресивно каране с ниски гуми, се наложи здраво да се бръкна за сейленови втулки и амортисьори, а купето вече е осезаемо по шумно !Да не говорим колко пари дадох за изправяне на алуминиеви джанти...Не бързайте с "ее, ама това е било тойота а ние караме железните хонди"Потенцата е хубава гума , спор няма, но и Бриджит Бардо е била хубава на младини,но малцина биха я .....сега. Това отосно предимствата на някои марки стари гуми пред други по-непретенциозни но нови.Та моето лично мнение е :не си струва да се ръси човек много пари за излишно скъпи гуми ,джанти, за ремонти по окачването и ходене по зъболекари за нови пломби, само заради едната гъзария ! Как да кажа, то е като да си купиш расов състезателен жребец за милиони и да го впрегнеш в товарна каруца а после да се чудиш защо след като си дал толкова пари ( и продължаваш да даваш) той пак се справя по зле от товарното муле на съседа , че и по-често боледува
за ниско профилните гуми и аз съм на съштото мнение като stass в момента сам със 205 / 15/ 65 досата4ен борд на гумата и не си кривя джантите и возията си я бива , аз просто му препора4ах от свои наблудения върху акорда зимата бях със 185 а сега с 205 и размиката е доста голяма а magnum момента не говорих за зимата а за лятото ( не сам видял някои прелуд или NSX със 155 като са толко сатбилни) :):D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Без да претендирам за експертно мнение, защо не хвърлите едно око във http://www.fulda.com/EN/homepage.html.html, там горе в дясно има tire+rim manager. избираш марка кола, летни/зимни гуми и дават най-подходящия размер за колата. Колко е удачен избора не знам, вие преценявате. :D

Идеята с избора на джантаци в тоя сайт мн ме накефи :D Ся поне знам как изглеждат на колата 3-4 модел4ета :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

съвсем се отдалечихме от темата, за което пак се извинявам.

 

Но вчера гледах поредната серия на Best Motoring, където в Hot Version тестват на road course, част от планински път, различни тунинговани коли, и ги състезават една срещу друга (тоест една зад друга)

 

Та какво забелязах там, на една Integra Type-R

Публикувано изображение

тук забелязвам 30 мм разлика в широчината, предната по-широка и по-нископрофилна от задната ...

 

Eто тук пък на JUN Prelude:

Публикувано изображение

 

Специално този JUN Prelude накрая го сбориха с доста тунингована S2000, и даже и успя да я пребори!

На доста спънат планински път, с остри завои, доста неравности, голяма и тежка кола с предно предаване успя да се пребори със тунингована спортна кола със задно предаване ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest buddi5

съвсем се отдалечихме от темата, за което пак се извинявам.

 

Но вчера гледах поредната серия на Best Motoring, където в Hot Version тестват на road course, част от планински път, различни тунинговани коли, и ги състезават една срещу друга (тоест една зад друга)

 

Та какво забелязах там, на една Integra Type-R

Публикувано изображение

тук забелязвам 30 мм разлика в широчината, предната по-широка и по-нископрофилна от задната ...

 

Eто тук пък на JUN Prelude:

Публикувано изображение

 

Специално този JUN Prelude накрая го сбориха с доста тунингована S2000, и даже и успя да я пребори!

На доста спънат планински път, с остри завои, доста неравности, голяма и тежка кола с предно предаване успя да се пребори със тунингована спортна кола със задно предаване ...

добре както и да е , явно ти от 100 кладенеца вода ште изкараш само и само да ни обедиш нешто за което сам знаеш 4е не си прав. пък така както си го написал излиза 4е прелуда изобшто не е тунингован и бие тунингованата S2000 само заради гумите така ли :D:):D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

а ти може ли да не цитираш 2 страници мнение за 2 реда глупости и то с правописни грешки?това ти така си го разбрал. казал съм JUN Prelude, a нe Honda Preludeпросто исках да ти покажа, че не съм го измислил сам. но ти си вярвай в каквото си искаш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest koki

Понеже феновете на гуми тип "валяк" са много упорити реших да направя малко тестове.Няма да изпадам в подробности , но крайният резултат е следният: при нормалните за моя Акорд гуми с широчина 195 задницата на колата беше много по стабилна отколкото с по-широките и нископрофилни гуми даже и след направените корекции по задното окачване.Magnum е описал по-горе някои принципни положения.За тези които все още изпитват някакви съмнения ще припомня че има съществена разлика при автомобили с предно и задно предаване всичко останало се подчинява на законите на физиката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Honda-Z

Аре сега вземете, че се скарайте за глупости :D Аз от своя страна бих искал да коментирам това:

Потенцата е хубава гума , спор няма, но и Бриджит Бардо е била хубава на младини,но малцина биха я .....сега. Това отосно предимствата на някои марки стари гуми пред други по-непретенциозни но нови.

Какво значи "марката Потенца"? Ей това не разбрах аз? :) Това е горе-долу да кажеш "Сивик-а е хубава кола, ама е стара кола и предимството е на страната на някой нови непретенциозни коли..." Кой Сивик???Само в момента се сещам за 5 вида Potenza със сигурност. Почти всяка година се пуска нов модел и се спира друг стар. Аз като гледах едното клипче със Сена още там имаше надпис на тази линия модели...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest buddi5

Понеже феновете на гуми тип "валяк" са много упорити реших да направя малко тестове.Няма да изпадам в подробности , но крайният резултат е следният: при нормалните за моя Акорд гуми с широчина 195 задницата на колата беше много по стабилна отколкото с по-широките и нископрофилни гуми даже и след направените корекции по задното окачване.Magnum е описал по-горе някои принципни положения.За тези които все още изпитват някакви съмнения ще припомня че има съществена разлика при автомобили с предно и задно предаване всичко останало се подчинява на законите на физиката.

добре приемам оште утре отивам да си купя 13 джанти и 155 гуми стом щом ще сам по стабилен !!!брато ти със тези 1800 ако сложиш по широки гуми хептем ще спреш ще те бегат и ладите :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest koki

]добре приемам  оште утре отивам да си купя 13 джанти  и 155 гуми  стом щом ще сам по стабилен  !!!брато ти със тези 1800  ако  сложиш по широки гуми хептем ще спреш ще те бегат и ладите  :(

Идеята е че за всяка кола и окачване си има подходящи по размер гуми.Всеки има право на мнение и избор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Ебахти как я разводнихте темата.На колегата определено не му помогнахме.Колега погледни и Goodrich-a,мисля 4е не е ло6а гума

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dido_dimov

Колега погледни и Goodrich-a,мисля 4е не е ло6а гума

Dragi4 ... аз я имам за една от доста добрите марки гуми. Все пак съм обут с такива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum
Отговорено (Редактирано)

... аз я имам за една от доста добрите марки гуми. Все пак съм обут с такива.

това е основен критерий :(шегата настрана, наистина BFGoodRich Profiler G са добри performance гуми особено по завоите държат като залепени.Гледах ги точно над светофара на студентски град на симеоновско шосе, между околомръсното и студград Редактирано от Magnum

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest group4dam
Отговорено (Редактирано)

Вижте вчера с какви предни я убух мойта --- dunlop sport 195/50/15и хубаво че ги смених, щото така зверски сам изкривил джантата !@#$%с тоя борд много лесно се кривят!!!ТУКА!!!

Редактирано от group4dam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Вижте вчера с какви предни я убух мойта!!!ТУКА!!!

честито колегасамо много внимавай с тези дънлопки по дупките, че са с мек борд и правят балони

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest group4dam

за борда на джантите говоря ---- освен това ми казаха че са адски меки.Сега като каза -- усещам волана ми играе след 100 --- а ги изправях ???? освен на гумите на какво може да се дължи ?????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...