Jump to content

Recommended Posts

Guest 1net

За някои от вас не е тайна, че скромната ми Д15Б2-ка вече е с пълен инжекцион от Д16А6. Трансплантацията мина много добре, за което искам да изкажа огромни благодарности на Омбре. Колата запали от първия път и заработи на 4 цилиндъра :huh:

Оказа се обаче че единият от датчиците в делкото ми е доста по-изчанчен от този, който компютъра очаква и в момента бачка на авариен ( Limp) режим и ограничителя сработва на 3300-3500 об.

 

Как започна всичко......

 

Публикувано изображение

 

Ех...... добрата стара д15б2-ка :ppp

и след два дена копане, прекарване на кабели, измисляне на всевъзможни малки простотийки, резулататът говори сам за себе си

 

Публикувано изображение

 

Оказа се че не било чаааак толкоз просто колкото си го мислех, но СТАНА!

:cool:

За всички които биха искали да направят същото, ползвах инструкциите на този сайт: http://hondacrx881.tripod.com/mpfiswap.html

 

Това е за 4-ген сивик или 2-ген ЦРХ. Знам че има доста хора с 5-та генерация и биха искали да пробват, но за 5-та ген ми е малко неясно около ЕЦУ-то как ще се направи. Както и да е, ще се радвам да помогна на всеки, който се интересува от тази трансплантацийка на дихателните пътища :love:

 

п.с. колата в момента не върви добре. До 3500об е супер, но след това сработва ограничителя... Важното е че вече знам къде е проблема и много скоро ще съм го оправил. Тогава ще пусна и графика на момента и мощността, за да видим каква в разликата...

:yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

Поздравления за добре свършената работа !!!вече започвам да се чудя принципно дали е възможно да се преправи по подходящ начин обикновено АГУ с цел да стане газов инжекцион....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

Браво, пич! ;) И сега ако не е тайна, какъв ти се води двигателя като модел? :P ...а дали неможе да се направи нещо с моя карбуратор и да се електрифицира :P:) Още 1 път - "хип, хип, оле!" за 1net! :P:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ombre

Трансплантацията мина много добре

От реанимацията казаха че ще живее :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

а каква е разликата във вървежа и в разхода?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Още незнам.... до 3500 върви съвсем прилично, дърпа си и вобще май се чувства добре, ама как да разбера разхода или вървеже като съм на авариен режим в момента..... Колата не я карам сега, но скоро се надявам да мога да покажа какъв е бил резултата. Иначе съм много доволен... все пак запали! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

Трансплантацията мина много добре

От реанимацията казаха че ще живее :)
Ми ще кажат я ! Нали доктор Омбре е оперирал я :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

УААААА, подкарах я!!!!! оказа се че CAS сензора имал 16 зъба.... и като изпотроших излишните зъби в мойто делко, и колата се излекува :bow:

След няколко дена ще съм си направил и делкото което ще оставя в колата и ще махна временното. Тогава няма да имам нито един код за грешка и ще пристъпя към настойка на налягане на бензина и настройка на чипа.

 

Незнам дали защото сега карам без филтър или заради пълната инжекция, или заради двете, но сега колата върви усезаемо по-добре. след ден-два ще я меря и ще пусна съпоставящи графики "преди и след" :bow:

 

Какъв звук вади обачееееее, не е истина.... абе тая кола стана ЛУДНИЦА, пили гуми като луда, вади един гърлен рев ( малко по-силен от колкото искам, но...) и вобще - съживи се! Намправо немога да повярвам и да и се нарадвам. А като настроя чипа като знам че и по-добре ще тръгне и направо почвам да се плаша :thumbs1:

 

И разбира се, хората без които това никога нямаше да се случи:

Ombre,

BOGIE,

darcosi

:bow::worthy::huh:

 

малиииииии, ще изперкам :worthy::worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOGIE

УААААА, подкарах я!!!!! оказа се че CAS сензора имал 16 зъба.... и като изпотроших излишните зъби в мойто делко, и колата се излекува :bow:

След няколко дена ще съм си направил и делкото което ще оставя в колата и ще махна временното. Тогава няма да имам нито един код за грешка и ще пристъпя към настойка на налягане на бензина и настройка на чипа.

 

Незнам дали защото сега карам без филтър или заради пълната инжекция, или заради двете, но сега колата върви усезаемо по-добре. след ден-два ще я меря и ще пусна съпоставящи графики "преди и след" :o

 

Какъв звук вади обачееееее, не е истина.... абе тая кола стана ЛУДНИЦА, пили гуми като луда, вади един гърлен рев ( малко по-силен от колкото искам, но...) и вобще - съживи се! Намправо немога да повярвам и да и се нарадвам. А като настроя чипа като знам че и по-добре ще тръгне и направо почвам да се плаша :worthy:

 

И разбира се, хората без които това никога нямаше да се случи:

Ombre,

BOGIE,

darcosi

:);):bow:

 

малиииииии, ще изперкам :huh::thumbs1:

Бях сигорен че ще се справиш колега. Евалата :worthy::worthy::):bow::ppp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Какъв звук вади обачееееее, не е истина.... абе тая кола стана ЛУДНИЦА, пили гуми като луда, вади един гърлен рев ( малко по-силен от колкото искам, но...) и вобще - съживи се! Намправо немога да повярвам и да и се нарадвам. А като настроя чипа като знам че и по-добре ще тръгне и направо почвам да се плаша :thumbs1:

 

И разбира се, хората без които това никога нямаше да се случи:

Ombre,

BOGIE,

darcosi

:bow: :bow: :huh:

 

малиииииии, ще изперкам :bow::worthy:

Еееееееееееееее много яко пич :worthy:

Поздрави и на целия екип допринесъл за промяната :worthy:

 

За звука не се притеснявай, като сложиш филтъра ще утихне :ppp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

ЧЕСТИТО.........а сега кажи ако е вазможно да ми направите същото нещо и нам колко ще ми струва и колко време ще отнеме.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Кажи коя генерация ти е сивика: 4-та или 5-та?зависи как и от кого си намериш частите, но ориентировъчна цена без труда е към 400лв. Ако всички части са на лице, е за 1 ден работачастите са:Всмукателни колектори със всички датчици, сензори и инжектори 150-200лвДелко от пълен инжекцион 150-250лв като това може да се поотложи малко...ЕЦУ - 100лв+ разни дреболийки: резисторна кутия, части от окавеляването на мотора и т.нАко си навит, отговори ми на въпроса и до почваме да го мислсме :thumbs1::worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iceman1234

Частите - имаш предвид втора ръка предполагам. (Много са тънкана за от магазина! ) Но в такъв случай откъде се изнамират? И другото ми питане е, откъде идват трудностите при 5 ген.?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Трудности за 5-та генерация, просто незнам дали има.... щото аз съм с 4-та и още несъм го правил на 5-та, затова питам. Ако ми се наложи да го правя на 5-та генерация, просто трябва да почета още малко :bg: Там ЕЦУ-то е друго.... даже друг тип, инжекторите са друг тип и делкото мисля че е малко по-различно, но това не значи че ще е по-трудно. Абе няма невъзможни неща, стига на човек да му се занимава.Да, цените на тези чарколяци са втора ръка. Намират се от морги/магазини или най-добре от приятели. Може и нови чаркове, но не забравяйте, D15B2 е двигател с потенциал, но няма смисъл да се влагат прекалено много средства в наточването му, щото колкото и да налеете, никога няма да стигнете B16-ката....Успех на всички които успях да амбицирам! Ако нещо не е ясно, питайте, ще се радвам да помогна :bg:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

1net цените на които си намерил 4астите са супер,така 4е всеки който изка да направи тази гимнастика май трябва да предвиди 200 лв нагоре от тази цена.Заслужава си според мен.Поздрави за ентусиазма ти и не на второ място и за помага4ите :bg:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Сметката излиза ~600лв за 10-15коня... Цената на тия коне е добра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Horse

УААААА, подкарах я!!!!!

 

Ombre,

BOGIE,

darcosi

Ураааааа... супер !

Браво на групата :bg::bg::bg:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Сметката излиза ~600лв за 10-15коня... Цената на тия коне е добра.

Ако наистина вдигне толкова, наистина не е скъпа цената на тунинга. Ама все пак малко се съмнявам да е повече от 10 коня преко сили с чип. :bg: Дано да даде повече на диното, ще се искефя :bg:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest beast

Колега какво стана с графиките стига си се криел покажи да видим кав е резулатата от трансплантацията :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

покрай националната и няколко чарколяка за колата, тотално приключих парите..... много ми се ще и на мен, ама ще трябва да почакаме средата на месеца да мине :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

И най-накрая, дългоочакваните резултати :D

 

Публикувано изображение

 

Момент: +8Нм

Мощтност: +13к.с.

 

И това е със стандартен компютър от Д16А6 и скапан регулатор за бензина :)

..... счупих си Вебера ;) ма ще го правя

АЗ ДОВОЛЕЕЕЕЕЕН ;)

 

;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Баткааааааааааа................... :D Мисли как това може да се случи и при мен ;);):D;) D15B2 Power, който е казал, че тези мотори са слаби....... ;);) Пич, при мен това са наистина още към 10 коня! Би трябвало да удара към 100 на колелата, значи ще съм с над 110 на вала! :) Поздрави братле, бирата ти е от мен :D;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

яко яко евала ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOGIE

Не случайно ми е лубимия мотор :D:D:P;):ebanjeee::evil::evil::(:(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

Поздравления и от мен.Радвам се ,че имах възможността да се запозная с печелившия екип :evil: -БРАВО ...и надежда за всички събратя с този мотор :ebanjeee: -само да не си правим илюзии ,че става лесно-подготовката на 1net ми се видя сериозна,а и е попаднал/случайно :evil: / на правилните хора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki

абе 1net, да ти имам старта па на тебе на тунинг, ако я караш така скоро ще ги докараш към 150-тина коня, или поне това ти пожелавам ;) и от мен поздравления за добре свършената работа и само в тоя дух ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

150 са ми малко множко... В момента се целя във 120-130макс на вала, но това ще е към края на лятото или началото на есента ;)Между другото, на мен ми е кеф че имам много разпространен двигател и ако някой реши да прави нещо по същия начин, може да извлече полезен опит от това което аз съм направил.п.с. имам да бия БОГИ, че той с тоя негов лек телевизор.....успех на всички които са решили да минат по този път! Насреща съм да помагам ако на някого му трябва ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

А колко коня се вдига мощноста без да се сменя типа на инжекцията,а само софтуера? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

И най-накрая, дългоочакваните резултати  ;)

Аферим ти бате, ачколсун, машала! ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

А колко коня се вдига мощноста без да се сменя типа на инжекцията,а само софтуера? ;)

това не знам... но не очаквай повече от 5 коня, щото просто няма от къде да дойдат ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ognyan

И как го сменяте тоя софтуер или аз нещо съм изпуснал? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

това е така наречения Чип-тунинг ако се оправяш с електроника и софтуер, http://www.pgmfi.org е твой приятел ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ognyan

Май ми намери занимавка за следващия месец.... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...