Jump to content
Guest PARADOX_sf

Проблем със скоростите?

Recommended Posts

Guest PARADOX_sf

Начи имам следния пролем.Яко ръчка на 1-ва до 8000 оборота, вкарвам 2-ра. Нямам проблеми. Още ръчка на 2-ра до 8000 и вече от там която и предавка да вкарам ми изхъркват скоростите. Може да вкарам 3-та, 4-та или 5-та. От 3-та на 4-та никакъв проблем пак по същия начин до 8000 и от 4-та на 5-та. В низходящ ред също нямам проблеми.Само от 2-ра като изръчкам над 4500 оборота и която и да вкарам ми изхърква. Някой има ли идея кво може да е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest str_8

Начи имам следния пролем.Яко ръчка на 1-ва до 8000 оборота, вкарвам 2-ра. Нямам проблеми. Още ръчка на 2-ра до 8000 и вече от там която и предавка да вкарам ми изхъркват скоростите. Може да вкарам 3-та, 4-та или 5-та. От 3-та на 4-та никакъв проблем пак по същия начин до 8000 и от 4-та на 5-та. В низходящ ред също нямам проблеми.Само от 2-ра като изръчкам над 4500 оборота и която и да вкарам ми изхърква. Някой има ли идея кво може да е?

Интересното е че при мен има нещо подобно. :rolleyes:;) Получава се само от 1-ва на 2-ра предавка при обороти от 4000 нагоре.При ниски обороти всичко си е О'К. ;) А за всички останали предавки независимо от скороста и оборотите засега не съм усещал да има проблем.Дали не е време за смяна на маслото в скоростната кутия ??? :yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Дали не е време за смяна на маслото в скоростната кутия ??? ;)

Хмммм :rolleyes: Какво да кажа Аз, като тази Хонда която я имаме вече от ПОЧТИ 9 (девет) години и към 170 000км направени с нея и НИКОГА, повтарям НИКОГА НЕ СМЕ сменяли масло в скоростната кутия !!! Дали ПРЕДИ НАС това масло е сменяно - НЕЗНАМ ;) Но (да чукна на дърво :yes:;) ) - нямам такива подобни проблеми ;) Всичко си е ОК !И все пак - мисля тия дни маслото на трансмисията НАЙ-СЕТНЕ да се смени ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Деба вчера се строшиш ама го смених тва масло нещастно.Сложих Кастрол Магнетек синтетика 10В40 и QMI. Да му еба мамата и маслото проблема се задълбочи. Кастрол били хубави масла... Бабината им! Само Шел и тва е!Изчаках маслото да се точи 2 часа. Беше супер гадно и мръсно. Сложих 2 и малко литра после. Май ще зимам нови скорости деба. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Деба вчера се строшиш ама го смених тва масло нещастно.Сложих Кастрол Магнетек синтетика 10В40 и QMI. Да му еба мамата и маслото проблема се задълбочи. Кастрол били хубави масла... Бабината им! Само Шел и тва е!Изчаках маслото да се точи 2 часа. Беше супер гадно и мръсно. Сложих 2 и малко литра после. Май ще зимам нови скорости деба. :rolleyes:

SHELL SUXXXxxxx.....Знаеш ли какво е станало -- сложил си хубаво синтетично масло, със добри почистващи добавки, и те точно това са направили -- почистили ти двигателя. Всичките мръсотии и отлагания от минералното масло през годините са се измили, и си източил "киша", желирана субстанцияТо за това се прави промивка на двигателя преди да се налее синтетично масло. Дори и да си карал с хубаво преди това.Предполагам и в скоростната ти кутия е станало същото.Не отпада и възможността да си купил и менте де. Ама пък колкото ментета на Кастрол да съм виждал, всичките са били по-добри от "ОРИГИНАЛНОТО ШЕЛ"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Paradox, az si smenih po preporaka na Ombre Repsol 10W40! Niamah tochno problem no se podobri vkliuchvaneto i shuma! A biah i s dobavka za meko vkliuchvane !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Абе вие четете ли?Става дума за СКОРОСТИ!!! КВИ ПРОМИВАНИЯ КВИ 5 ЛВ?! Кастрола го взех от Метро!П.С. Преставаш ли си ВТИ с минерално? Хахахаха...Приказвайте квото искате. Аз видях главата на двигател каран 130 000само със Шел. Видях и моята която е карана с други марки. Секи сам си избира!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Абе вие четете ли?Става дума за СКОРОСТИ!!! КВИ ПРОМИВАНИЯ КВИ 5 ЛВ?! Кастрола го взех от Метро!П.С. Преставаш ли си ВТИ с минерално? Хахахаха...Приказвайте квото искате. Аз видях главата на двигател каран 130 000само със Шел. Видях и моята която е карана с други марки. Секи сам си избира!

Той и Шумахер кара със Шел, пък най-малко му се чупи колата...искам и аз от този ШЕЛ :rolleyes:Прочетох, че става дума за скорости, но скоростна с двигателно масло съм виждал само отвън. Предполагам същите принципи действат както и в двигателя.А ти представяш ли си Мердецес Е220CDI ама не от тези най-последните, модел 2003 година ами предишните, с 4 кръгли фара - гледам пича върти 2 минути на стартер, само припушва. По едно време припали, и вдигна отзад мъгла, поработи 1-2 минути и пича го огаси. Отвори капака, взе една туба 4 литра масло, и наля поне половината туба! И то какво масло -- никога няма да познаеш -- М10ДАбе циганска работа...Но да се оплача и аз от моите проблеми със скоростите. Сутрин понякога все едно не ми отделя съединителя - трудно изключвам от скорост, супер-трудно включвам, поне първа. Иначе като покарам малко и всичко е наред. Не знам дали проблема е в скоростите, или съединителя. Но на мен ми изглежда точно все едно съединителя не отделя и се мъча да превключвам на полусъединител. А натискам няколко пъти съединителя до дупка...не е като да е залепнал, щото приплъзва малко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Paradox_sf казвам ти нещо потвардено от германски хондажии - 10W40 на всеки 40 000 километра,имаме две като твоите хонди B15A4 май бяха.А на стария сивик АДХ и аз не сам му сменял маслото може би откакто сам го зел,монтъора ми каза като го питах че наливал саштото каквото и преди,всисал че го източи и пак го налее,я кажете добре ли е?А за проблеми никви от ехеее сиурно над поне 15 години :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest str_8

SHELL ;)  ;)  ;)  ;)  :rolleyes:  :yes:  ;)  ;)

Napulno te podkrepjam ;)
Аз също съм съгласен с вас. ;) Това го казвам от личен опит."SHELL"(жълт) - не струва. ;) Бусът , който карам му бях сложил жълт SHELL и в продължение на 11000 км. ми се налагаше да доливам на всеки 1000 - 2000км.Сега го смених с MOTUL и за 2000км. маслото не е мръднало изобщо.MOTUL избрах след като доста време спорихме по форума на тема масла .Поне за сега ми се струва ,че е значително по - добро от SHELL ,а това ми каза и човека от когото го купих, думите му бяха SHELL(жълт)=М10Д.Стига толкова че това е далеч от темата която разискваме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest str_8

Дали не е време за смяна на маслото в скоростната кутия ??? ;)

Хмммм ;) Какво да кажа Аз, като тази Хонда която я имаме вече от ПОЧТИ 9 (девет) години и към 170 000км направени с нея и НИКОГА, повтарям НИКОГА НЕ СМЕ сменяли масло в скоростната кутия !!! Дали ПРЕДИ НАС това масло е сменяно - НЕЗНАМ ;) Но (да чукна на дърво :rolleyes::yes: ) - нямам такива подобни проблеми ;) Всичко си е ОК !И все пак - мисля тия дни маслото на трансмисията НАЙ-СЕТНЕ да се смени ;)
Така е , но все пак препоръчват на около 100 000 км. маслото на трансмисията да се подменя.Иначе и аз мойто не съм го бутвал от както я имам.Когато я взех видях само че е достатъчно като количество и това е. ;) Но започвам да се замислям за подмяна. ;) Все пак основните технически обслужвания си ги правя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Това го казвам от личен опит."SHELL"(жълт) - не струва.  :rolleyes: Бусът , който карам му бях сложил жълт SHELL и в продължение на 11000 км. ми се налагаше да доливам на всеки 1000 - 2000км.Сега го смених с MOTUL и за 2000км. маслото не е мръднало изобщо.MOTUL избрах след като доста време спорихме по форума на тема масла  .Поне за сега ми се струва ,че е значително по - добро от SHELL ,а това ми каза  и човека от когото го купих, думите му бяха SHELL(жълт)=М10Д.

;) От личен опит мога да кажа че Хонда ни от както я имаме (около 170 000км) все със ЖЪЛТ Шел се кара ! И НИКОГА от смяна до смяна (~10 000km) НЕ СЕ Е ДОЛИВАЛО МАСЛО, въпреки че сълзи от гарнитурата на капак на клапаните и от капачката - за 10 000км нивото на маслото по пръчката между двете чертички (допустимия МИНИМУМ и допустимия МАКСИМУМ) намалява само с 15-20% ! Това показва че мотора НЕгори масло - това минимално количество масло което се индикира по пръчката че "изчезва" е от гарнитурите. В момена колата е на РЕАЛНИ (гарантирани) 305 000км и НИКОГА мотора НЕ Е разтварян (да чукна на дърво :yes: ) за ремонт или каквото и да било. Така че....това пък показва МОЯТ опит ;) Не че се хваля или защитавам марката Шел, но - фактите говорят сами за себе си. ;)По принцип, маслото което се купува за колата е от бензионстанциите Шел - от никъде другаде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest OrAnGe_MoNsTeR

awe koe e nai-dobroto maslo za transmisia v BG?4e traa go smeniama inache az polzvam AGIPpolusintetica i sam DOVOLEN :rolleyes: ,masloto ne marda ot gornata granitca na pru4kata dori sled 5 000kma otnosno drudite masla-IAKO MENTETA vBG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Айде да са най-точен е Д15Б2 :yes: А на моята е правен основен ремонт , тъй като гореше масло и се отвори двигателя и й сменихме сигментите ,т.е. не аз а специалистите.И километрите й са може би около или над 500 000 , но не мога да потвардя.А маслото което използваме е Мотор Крафт 20 - 40 20 - 50,досега откакто е с нея никога не е правило проблеми :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest str_8

Това го казвам от личен опит."SHELL"(жълт) - не струва.  :) Бусът , който карам му бях сложил жълт SHELL и в продължение на 11000 км. ми се налагаше да доливам на всеки 1000 - 2000км.Сега го смених с MOTUL и за 2000км. маслото не е мръднало изобщо.MOTUL избрах след като доста време спорихме по форума на тема масла  .Поне за сега ми се струва ,че е значително по - добро от SHELL ,а това ми каза  и човека от когото го купих, думите му бяха SHELL(жълт)=М10Д.

;) От личен опит мога да кажа че Хонда ни от както я имаме (около 170 000км) все със ЖЪЛТ Шел се кара ! И НИКОГА от смяна до смяна (~10 000km) НЕ СЕ Е ДОЛИВАЛО МАСЛО, въпреки че сълзи от гарнитурата на капак на клапаните и от капачката - за 10 000км нивото на маслото по пръчката между двете чертички (допустимия МИНИМУМ и допустимия МАКСИМУМ) намалява само с 15-20% ! Това показва че мотора НЕгори масло - това минимално количество масло което се индикира по пръчката че "изчезва" е от гарнитурите. В момена колата е на РЕАЛНИ (гарантирани) 305 000км и НИКОГА мотора НЕ Е разтварян (да чукна на дърво :rolleyes: ) за ремонт или каквото и да било. Така че....това пък показва МОЯТ опит ;) Не че се хваля или защитавам марката Шел, но - фактите говорят сами за себе си. ;)По принцип, маслото което се купува за колата е от бензионстанциите Шел - от никъде другаде.
А ти откъде мислиш , че купувах моя жълт SHELL.Имам карта SHELL и винаги зареждам бензин само от там , но двигателното им масло не ми харесва.За хидравликата ползвам DEXTRON SHELL,за сега бива. ;) Но явно на темата масла няма да може да се постигне всеобщо разбирателство(при положение ,че се обсъжда поне за 4-и път).И хайде да не спорим на кой опита му е по-голям.......Нека всеки избира сам за своята кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Нека всеки избира сам за своята кола.

Напълно съм съгласен :rolleyes::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Тъй де,ама нали е форума да споделяме опит.На всеки някои неща могат да се изяснят , а други да ги потвардят,а в лошия случай да се окаже че са в пална грешка :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vtec

Аз си сложих 10w40 magnatec на castrol и скоростите ми влизат супер меко и плавно-според мен смяна на маслото на скоростите на около 100 000 км си има ефект и не си внушавам 100%.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 години по-късно :) ... чакаме другите отговори през 2010-та

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 години по-късно :) ... чакаме другите отговори през 2010-та

Даммм.... Той PARADOX_sf сигурно отдавна е забравил, че е имал това проблемче преди 3 годинки ама нищо :):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Gh0sT

може ощте да е актуален :):) сега да не влиза от 2-ра на 1-ва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...