Guest eDaniel #1 Публикувано 19 Октомври, 2003 Ia mi kajete zashto na vseki CRX s B16A1 mu kazvate che e 160hp??? Dokolkoto moiata skromna lichnost ima informacia 160hp ima samo JDM modifikaciata SiR! Govorime za 158hp CRX s dvigatel B16A - toi e 158 hp. Evropeiskata versia VT e 150hp. Az lichno SiR ne sum vijdal NITO EDIN vnesen! Ako niakoi znae za takuv, moia da mi pishe tuk ili na mail-a!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda #2 Отговорено 19 Октомври, 2003 Нещо НЕмога да те разбера. B16A1 е 150 коня.B16A2 си е 160 коня. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest eDaniel #3 Отговорено 20 Октомври, 2003 Kak ne razbirash be! Vse edno kak se kazva dvigatelia. Az znam che sa B16A sus EE8(150hp) i B16A1 sus EF8(158hp). Kakto i da e - niama znachenie - ti si po-goliam izrod i sigurno si prav za modelite, no ne tova e ideiata! Popravi me ako gresha, no... Honda CRX 1.6i VT - EDM - EE8 chassis - B16A1 150hp Honda CRX 1.6 SiR - JDM - EF8 chassis - B16A2 158hp taka li e? ti vijdal li si SiR v BG??? shtoto vseki sus VTEC CRX obiasniava che negovia bil 160hp po default??!??!!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest FROSTY #4 Отговорено 20 Октомври, 2003 Popravi me ako gresha, no... Honda CRX 1.6i VT - EDM - EE8 chassis - B16A1 150hp Honda CRX 1.6 SiR - JDM - EF8 chassis - B16A2 158hp taka li e? ti vijdal li si SiR v BG??? shtoto vseki sus VTEC CRX obiasniava che negovia bil 160hp po default??!??!!? В AUTODATA B16A2 го дават 118kW - 160HP, ако някой с друг мотор разправя, че хондата му е с 160HP, проблема си е негов, и аз съм срещал по обяви да ми пишат, че продават 1,6 VTEC, а като отида и се окаже, че си е просто 1,6i Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda #5 Отговорено 20 Октомври, 2003 Значи - B16A1 мотора си е 150 коня. Слагал се е на CRX 2-а генеарция с модел на купето ЕЕ8, както и на СИВИК 4-а генеарция 3 врати хечбек (модел на купето ЕЕ9). "i-VT" са си просто наименования на точния модел, с точния мотор, примерно - като се каже "CRX i-VT" и се знае че става дума за CRX 2-а генеарция с B16A1 мотор, като се каже "CIVIC ESi" се знае че става дума за СИВИК 5-а генеарция с D16Z6 мотора и т.н. Става дума за ЕВРОПЕЙСКИ ВЕРСИЙ И НАИМЕНОВАНИЯ CRX "SiR" е Японския еквивалент на CRX i-VT за Европа. НО - НЕбъркай Европейските версий на моторите с Японските версий. Защото - по принцип, уж един и същи мотор го гледаш, но за Япония го дават че е по-мощен, сравнен с Европейските спецификаций. Една от причините това да е така е, защото - в Япония ползват такъв бензин, който в ЕВРОПА не се предлага, а именно - в Японие колите се зареждат с 100 (сто) октанов бензин ! Оттам следва и друга степен на сгъстяване, друга мощност която изкарва този мотор и т.н. А иначе - става дума за един и същи блок, за една и съща глава и т.н. - абе един и същи мотор, но - друго програмиране на работа ли - знам ли как да кажа А иначе - B16A2 мотора си е 160 коня и за CRX 2-а генерация НЕ е предлаган (серийно ). B16A2 (160 коня) е слаган на СИВИК 5-а и 6-а генерация, на CRX Del Sol също. Ти си объркал, като си написал: Honda CRX 1.6 SiR - JDM - EF8 chassis - B16A2 158hp Този CRX е с мотор B16A, БЕЗ цифра накрая Иначе - всъсност е B16A1, но защо няма цифра накрая....... А това че, всеки си приказва че неговата кола е по-яка сравнение с каталожни данни и че еди какво си и еди що си, и ти примерно се объркваш някой като ти каже че неговата коал е еди колко си коня, всъщност не е точно така, ами - кво да ти кажа... То по същата логика, подобни субекти казват "АЙ Би Ес", Мацибуши , Це Ер Хикс, Ен Ес Хикс и т.н. Или казано по друг начин: "на теа жокер им не требе - они са от там и си го знаят ! СКАКАУЕЦ" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda #6 Отговорено 20 Октомври, 2003 аз съм срещал по обяви да ми пишат, че продават 1,6 VTEC, а като отида и се окаже, че си е просто 1,6i Мда. Или пък - ето ТОЗИ СИВИК ЗА ПРОДАЖБА са го написали "1.6i". Кви 1.6, кви 5 лева бре - става дума за СИВИК EG8-ца с D15B2-ка, която е с боядисан капан на клапаните (от снимките се вижда) - мотор 1.5 90 коня моноинжекция Е, само дето са му сложили и отзад дискови спирачки и някой може да се обърка в първия момент - да си помисли че наистиан става дума за по-яка версия. А помня, че за точно този Варненски СИВИК, един познат се опитваше да ме убеждава, как е разглеждал отблизо тази Хонда и собственика му е приказвал че мотора е 1.6, ама неписало VTEC (защото за Европа, за СИВИК 5-а генерация всичките 1.6 мотори са VTEC ) ами бил някаккъв много рядко срещан и непознат мотор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Stass #7 Отговорено 20 Октомври, 2003 abe taka i taka se zaprikazwahme za moshnosti i motori ta da pitam ia z togawa niakoi znae li moia motor(EW4) kolko HP e ?sreshtal sam po saitowete da go pisah t i 101 i 105 . towa sas ili bez katalizator e ?( to ne che neshto se promeni kato swalih katalizatora de, samo sega bramchi poweche shtoto ne slojih rezonator a traba) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda #8 Отговорено 20 Октомври, 2003 Ами -аз вече НЕмалко пъти съм ти казвал - EW3/ EW4 моторите са 1.5 12 клапана PGM-Fi SOHC - 101 коня / 74kW. Разликата между единия и дртугия мотор е че - стандартно (сиреч, така както са излизали от завода) EW3 е БЕЗ катализатор, а EW4 е СЪС катализатор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest eDaniel #9 Отговорено 21 Октомври, 2003 (Редактирано) Значи - B16A1 мотора си е 150 коня. Слагал се е на CRX 2-а генеарция с модел на купето ЕЕ8, както и на СИВИК 4-а генеарция 3 врати хечбек (модел на купето ЕЕ9). "i-VT" са си просто наименования на точния модел, с точния мотор, примерно - като се каже "CRX i-VT" и се знае че става дума за CRX 2-а генеарция с B16A1 мотор, като се каже "CIVIC ESi" се знае че става дума за СИВИК 5-а генеарция с D16Z6 мотора и т.н. Става дума за ЕВРОПЕЙСКИ ВЕРСИЙ И НАИМЕНОВАНИЯ CRX "SiR" е Японския еквивалент на CRX i-VT за Европа. НО - НЕбъркай Европейските версий на моторите с Японските версий. Защото - по принцип, уж един и същи мотор го гледаш, но за Япония го дават че е по-мощен, сравнен с Европейските спецификаций. Една от причините това да е така е, защото - в Япония ползват такъв бензин, който в ЕВРОПА не се предлага, а именно - в Японие колите се зареждат с 100 (сто) октанов бензин ! Оттам следва и друга степен на сгъстяване, друга мощност която изкарва този мотор и т.н. А иначе - става дума за един и същи блок, за една и съща глава и т.н. - абе един и същи мотор, но - друго програмиране на работа ли - знам ли как да кажа А иначе - B16A2 мотора си е 160 коня и за CRX 2-а генерация НЕ е предлаган (серийно ). B16A2 (160 коня) е слаган на СИВИК 5-а и 6-а генерация, на CRX Del Sol също. Ти си объркал, като си написал: Honda CRX 1.6 SiR - JDM - EF8 chassis - B16A2 158hp Този CRX е с мотор B16A, БЕЗ цифра накрая Иначе - всъсност е B16A1, но защо няма цифра накрая....... А това че, всеки си приказва че неговата кола е по-яка сравнение с каталожни данни и че еди какво си и еди що си, и ти примерно се объркваш някой като ти каже че неговата коал е еди колко си коня, всъщност не е точно така, ами - кво да ти кажа... То по същата логика, подобни субекти казват "АЙ Би Ес", Мацибуши , Це Ер Хикс, Ен Ес Хикс и т.н. Или казано по друг начин: "на теа жокер им не требе - они са от там и си го знаят ! СКАКАУЕЦ" moje i da se burkam, no... 1. Civic 4G 2. Honda Hookup 3. CivicLand 4. Honda Club Egypt 5. Honda Club Argentina (Spanish) 6. Xtreme Motosport 7. B series 8. Honda Civic Club - Quebec 9. Club Civic Редактирано 21 Октомври, 2003 от eDaniel Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda #10 Отговорено 22 Октомври, 2003 moje i da se burkam, no... Това нещо НЕможах да го разбера Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest eDaniel #11 Отговорено 25 Октомври, 2003 moje i da se burkam, no...Това нещо НЕможах да го разбера Vij linkovete - tam vij dvigatelite i suotvetno konete, koito im davat... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest del_sol_fen #12 Отговорено 18 Ноември, 2003 az do kolkoto znam, iaponskata versia na tozi nai-moshtniat dvigatel koito e slagan an crx/del sol e 170hp, poradi taka narechenata po-visoka kompresia na JDM dvigatelite. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest BUGATTI #13 Отговорено 18 Ноември, 2003 (Редактирано) del_sol_fan ,tova tvoqta li e /na snimkata / ? Редактирано 18 Ноември, 2003 от BUGATTI Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf #14 Отговорено 20 Ноември, 2003 az do kolkoto znam, iaponskata versia na tozi nai-moshtniat dvigatel koito e slagan an crx/del sol e 170hp, poradi taka narechenata po-visoka kompresia na JDM dvigatelite. Степен на сгъстяване и от там и компресия... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest pichagata #15 Отговорено 11 Октомври, 2004 Momcheto kade ne e vijdalo vnesen CIVIC da mi drasne na kek940@hotmail.com ili da otide na http:\\vankata1.tripod.commoita karuca ia vnesoh predi 2 meseca ot Arizona tam ia imah 2 godini.. i e 170hptochno toia dvigatel koito vsichki tuka si mechtaiat da imat B16A- JDM 1.6L DOHC VTEC 92-95 Civic Si-R II/ 92-97 CRX DelSol SiR (170ps)v USA mi go dokaraha ot JDM ( iaponia) i sum dosta dovolen ot nego samoche tupata karuca teji mnogo ( 1 ton) iskam 600-700kg ;(da vidite togava nai burzata kola v bg kak shte stane HONDA DEL SOL )) imam samo 200hp i azota 50 ili 100 shot i stava 300hp na na 600-700 kila shte se otrazi super krasivo na 400 metra kum 10 sekundi ne poveche ot 10.5!eee pichagata s zelenia del sol batka fani go natochi malko be na nishto ne prilicha.. moia kato go kupih beshe takuf ) ne se obijdai de.. obadi mi se ako iskash da ti dam info za natochvaneto che prez ko li ne sum minal! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest pichagata #16 Отговорено 11 Октомври, 2004 haha toia zelenia del sol ne e v bg bre otzad pishe nomer 1 ama licence plata e kvadraten a v bg sa produlgovati a i v USA mi tursiat 20$ za d ami pishe tva na nomera a tuka mi iskat 5000leva mamka im :PP samo nemoga d aprocheta koi shtat e pichagata no ne vijdam zashto e slagal vtori aspuh malko li ti teji kolata:) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest pichagata #17 Отговорено 11 Октомври, 2004 haha toia zelenia del sol ne e v bg bre otzad pishe nomer 1 ama licence plata e kvadraten a v bg sa produlgovati a i v USA mi tursiat 20$ za d ami pishe tva na nomera a tuka mi iskat 5000leva mamka im :PP samo nemoga d aprocheta koi shtat e pichagata no ne vijdam zashto e slagal vtori aspuh malko li ti teji kolata:) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest D16A8 #18 Отговорено 11 Октомври, 2004 Аз имам въпрос към ADH.Вярно ли е, че има VTEC мотори при които се отваря само един клапан и такива при които се отварят по повече и ако, да по колко и как се водят единия и другия вид? Предварително благодарности Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest d15b2 #19 Отговорено 11 Октомври, 2004 Momcheto kade ne e vijdalo vnesen CIVIC da mi drasne na kek940@hotmail.com ili da otide na http:\\vankata1.tripod.commoita karuca ia vnesoh predi 2 meseca ot Arizona tam ia imah 2 godini.. i e 170hptochno toia dvigatel koito vsichki tuka si mechtaiat da imat B16A- JDM 1.6L DOHC VTEC 92-95 Civic Si-R II/ 92-97 CRX DelSol SiR (170ps)v USA mi go dokaraha ot JDM ( iaponia) i sum dosta dovolen ot nego samoche tupata karuca teji mnogo ( 1 ton) iskam 600-700kg ;(da vidite togava nai burzata kola v bg kak shte stane HONDA DEL SOL )) imam samo 200hp i azota 50 ili 100 shot i stava 300hp na na 600-700 kila shte se otrazi super krasivo na 400 metra kum 10 sekundi ne poveche ot 10.5!eee pichagata s zelenia del sol batka fani go natochi malko be na nishto ne prilicha.. moia kato go kupih beshe takuf ) ne se obijdai de.. obadi mi se ako iskash da ti dam info za natochvaneto che prez ko li ne sum minal! ааа тоя делсол е в благоевград нали видях го веднъж вечерта тъкмо го паркираше много ми хареса ама нямах време да спра да те заговоря. браво браво много добре изглежда.ама сега е маи със altezza стопове? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf #20 Отговорено 11 Октомври, 2004 Делсолите не са с японски мотор а са с В16А3 който си е 170 коня за всякъде... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest pichagata #21 Отговорено 12 Октомври, 2004 s kristalni stopove e da batka poznal si me hehe ne che ima drugi del soli tuka v blg de :)ami da si sprel da si me zagovoril ko da te prava! a za del solite neznam dali sa sus 170hp sichki ama moia dvigatel e vnos ot JDM i zatui e tolko ninam i se vodi samo B16A bez 1 ili 2 ili3 na dvigatelia taka si pishe! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1 #22 Отговорено 13 Октомври, 2004 (Редактирано) ами на мен в краина сметка ми стана интерестно колко коня е д16а8 за6тото в страниците от еданиел има6е места където го дават 137 и 130 в цивик4г.ком а аз знам че е 122 за кончерто а каква е точно разликата м/у д16а8 и д16а9.аз лично съм навит за б16б. Редактирано 13 Октомври, 2004 от ALEXANDER 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest D16A8 #23 Отговорено 13 Октомври, 2004 ами на мен в краина сметка ми стана интерестно колко коня е д16а8 за6тото в страниците от еданиел има6е места където го дават 137 и 130 в цивик4г.ком а аз знам че е 122 за кончерто а каква е точно разликата м/у д16а8 и д16а9.аз лично съм навит за б16б. Да 90kw e или 122 коня. D16A9 e японската версия и е без катализатор и т.н. има още малко разлики Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1 #24 Отговорено 13 Октомври, 2004 да ама просто е обърква6то штото ги дават така д16а8/9-137нр ами ако се махне кат. на д16а8 6те има ли съществена разика и какжи са другите разлики не мойе ли да се форсира д16а8 до 137 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове