пламен1 0 #1 Публикувано 25 Юли, 2008 Вредно ли е прекъсването на двете дюзи през реле при монтажа на АГУ?При евентуално прекъсване ще свети ли чека?Има ли нужда от ламбда емулатор против вдигане на грешка?Колеги единствено на вас разчитам на компетентен отговор,виждам във форума има много Д15Б2 с газови системи.За съжаление нямам познати с такава кола,а и не мога изцяло да се доверя на газаджиите.Точно при един газаджия съм си записал час,понеже монтажа с газовото ще ми излезе 430 лв при него,но той каза че няма нужда от емулатор/ламбда/ и емулатор/дюза/,а щял да прекъсне единствено двете дюзи,питах как ще прекъсне бенз.помпа,каза ми че при прекъсване на дюзите и тя прекъсва.Газаджията се намира във Варна в блока под автогарата/отзаде/ Николай Неделчев се казва.Моля кажете да му се доверявам ли,че много съм си патил от газаджии. !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest kleni #2 Отговорено 25 Юли, 2008 Аз моите дюзи ги бях прекъснал само с две релета и нямах никакъв проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest пламен1 #3 Отговорено 25 Юли, 2008 Аз моите дюзи ги бях прекъснал само с две релета и нямах никакъв проблем.Благодаря ти за бързия отговор,а оранжевата лампа свети ли докато караш на газ,ламбда емулатор имаш ли?Някакви проблеми ако обърнеш на бензин? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r2d2 6 #4 Отговорено 26 Юли, 2008 Прекъсни дюзите с две превключващи релета като на другия контакт сложи съпротивления 18ом 10В. Когато прекъсне6 дюзите сигнала от компа да минава през резистор. Така номпютъра не отчита грешка за инж. и няма6 проблеми при преминаване от бензин на газ и обратно.Е друг е въпроса че най - вероятно като излезе6 извън града и закроти6 колата на едни и същи обороти ще ти даде грешка лабда сонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
пламен1 0 #5 Отговорено 26 Юли, 2008 Колега нарисувах схемата,това ли имаш впредвид : http://www.fiat-bg.com/forum/viewtopic.php?t=23584 Освен това имам готова и тази схема на ламбда симулатор : http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.p...c3ce4aec18c0e2d ще свърши ли някаква работа при ламбдата сондата която е с един кабел? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r2d2 6 #6 Отговорено 26 Юли, 2008 Да това имам в предвид, ако съм разчел правилно схемата!Но по принцип на инж. се подава постоянен "+" от главното реле а минуса (чрез който се командват) идва от ЕЦУто."+" на бобинката на релетата се взема от превкл. за газ.Схемата по принцип става за едножилна сонда но си нямам и на идея дали самата схема е ефикасна.Провери за някакви готови емулатори за лабда сонди и е хубаво ако може да им се изменя 4естотата 6тото незнам дали ЕЦУто ще хареса сигнала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest r2d2 #7 Отговорено 27 Юли, 2008 Да. Всяка дюза се прекъсва с реле. Може6 да прекъснеш и двете с едно реле но тогава няма да можеш да монтираш резисторите и ще дава грешка.Помпата може6 да я спреш ако искаш с реле. Те взема + от главното реле. Обаче незнам дали е добре да се спира.Има доста мнения по въпроса! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #8 Отговорено 27 Юли, 2008 charlie е твоя човек Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
пламен1 0 #9 Отговорено 29 Юли, 2008 (Редактирано) Колега,моля те последно да ми кажеш може ли да се сложи вакумен изпарител или задължително трябва да е електрически Редактирано 29 Юли, 2008 от пламен1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове