Jump to content
Guest dimodi

ФИА иска да изхвърли БАР от Формула 1

Recommended Posts

Guest dimodi

http://sport.netinfo.bg/?tid=40&oid=725178

 

ФИА иска да изхвърли БАР от Формула 1

 

Международната федерация по автомобилизъм (ФИА) обвини тима на БАР в измама и призова Международния спортен апелативен съд в Париж да изхвърли отбора от световния шампионат във Формула 1 за 2005 година, предадоха световните агенции.

ФИА настоява още да бъде наложена и финансова санкция на БАР в размер на поне 1 милион евро (1.29 милиона долара).

 

Исканията на ръководството на ФИА са свързани с инцидента по време на старта за "Гран При" на Сан Марино на 24-ти април, в което болидът на пилота на БАР Дженсън Бътън предизвика подозрения у стюардите по отношение на техническите си характеристики. Оказа се, че автомобилът е по-лек от допустимата норма. Заради това той бе подложен на щателна проверка, продължила повече от шест часа, преди да бъде освободен и резултатите от състезанието да бъдат обявени за официални.

 

Бътън финишира трети след испанеца Фернандо Алонсо с Рено и германеца Михаел Шумахер с Ферари в старта на пистата край Имола, спечелвайки шест точки за първенството при пилотите.

 

Изслушването по случая продължава, а окончателното решението на Международния спортен апелативен съд се очаква да бъде съобщено утре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Ковти работа :) Дано да не вземат наистина да спрът тимът от състезанията! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

Тъпи чиновници и алчни социалисти-ми нали ще има алтернативен шампионат след 2007-тогава ще останат само Ферари и Минарди във Формулата.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Tо от доста време се знае, че BAR са с по-ниско тегло, и финишират с бензин в резервоара, така че да минат теста. Докато по средата на състезанието падат под 600кг (или 610 беше)Но сега за 1ви път BAR се качват на подиума, и имат повод да ги проверят щателно.Странно, че стюардите на състезанието решават, че колата е наред, и оповестяват официално резултатите.Но ФИА (разбирай Ферари) не са доволни от решението, и отнасят въпроса до апелативния съд.Странно, че вече е минало изслушването, но резултати ще се появят мисля след следващото състезание.Най-вероятно ще има парична санкция.п.п. Всички отбори лъжат, но някои ги хващат, други не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest koki

"Париж. БАР-Хонда беше изхвърлен от Гран При на Сан Марино и следващите две състезания в програмата на Формула 1 с решение на Международния апелативен съд в Париж. Отборът беше признат за виновен в измама на "Имола" и няма да може да участва нито в Гран При на Испания тази неделя, нито в Гран При на Монако на 22 май. Делото бе гледано по искане на Международната федерация по автомобилизъм. Тя обжалва решението на стюардите на Гран При на Сан Марино да зачетат 3-ото място на Дженсън Бътън в крайното класиране, въпреки че при проверката след финала се оказа, че болидът му е извън рамките на допустимото тегло."Поредното доказателство,чекадето играят големите пари няма прошка за останалите.Дали щеше да има наказание ако ставаше въпрос за някой отбор с червени болиди :);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

лошо, много лошо ;)Барселона беше надеждата на БАР, нали разбиха неофициалния рекорд. Монако пък е уникално състезание.Не случайно я наричат Formula Ferrari :););)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest koki

Именно,не може любимците на чичко Бърни пак да са на опашката.Въпреки неуспехите в първите стартове BAR си е един от основните конкуренти на жабарския отбор а сега ги връщат в "детската градина" за сезона

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

нали разбиха неофициалния рекорд

Да дюд, неофициалния :P ...със също толкова неофициална (извън правилника) кола, може би?! :o Айде да не се караме на тема Формула Феррари и ФИА~ФИАТ, моля! :dry: Нима рендетата някой ги тика с правилник тази година? А тойота? А другите, които са пред БАР? Ей че черногледство! Това не си ти, магнуме!Както и да е - официално в неделя предлагам да зяпаме старта на старото добре познато място - "Сърцата"! ;):P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stef

ФИА(Т) ако продължава гавра с трупове и изхвърли БАР, както например оставя ферари да си прави тестове колкото всички останали взети заедно, догодина ще наблюдаваме 3 ферарита и 3 минардита на старта - общо 6 коли в стартовата решетка - fun - a? - мисля че тогава разни бърни-мърнита и мозли-ъъъ...ще са много доволни от постижението си и ще са единствените на трибуните :dry: Добре, че убедени в правотата си ще се борят до край нашите хора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gkb

нали разбиха неофициалния рекорд

Да дюд, неофициалния :P ...със също толкова неофициална (извън правилника) кола, може би?! :o Айде да не се караме на тема Формула Феррари и ФИА~ФИАТ, моля! :dry: Нима рендетата някой ги тика с правилник тази година? А тойота? А другите, които са пред БАР? Ей че черногледство! Това не си ти, магнуме!Както и да е - официално в неделя предлагам да зяпаме старта на старото добре познато място - "Сърцата"! ;):P
Като толкова много чаткаш от ФОРМУЛА ФЕРАРИ ще ти задам няколко въпроса:1. защо само ферари тества колкото си иска и не се включва в дженталменското споразумение?2. защо само ферари за сега е подновил договора си с Макс ?? никои друг?3. защо в първото състезание когато трули стана втори, неговата кола е показвана по телевизиите най-малко пъти ??? по малко и от минарди???4. защо смяташ че ферари и другите отбори не лъжат? и не са постоянно на ръба на правилата??5. защо според теб ферари и макс се опитват да прихванат колкото се може повече отбори ?? я джордан с малко парички, я ретбул с двигатели ... ??? и така хората които малко разбират от Ф1 си правят заключения, че по този начин макс и бърни се опитват да стиснат за гушата още един тим за да им играе по свирката, защото всички заем че хонда и тойота са най-големите противници на Ф1 и са организатори в ГПВЦ или както беше тамте това е ФОРЦА ФОРМУЛА ФЕРАРИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gkb

и още малко за бъдещето на ФОРМУЛА ФЕРАРИ1. хонда номер едно при двигателите2. тойота някъде около хонда, чат пат и те първи3. намаляване на разходите чрез ползване на еднакви двигатели и измисляне на читави правила (не като сега, по лоша аеродинамика, без смяна на гуми и т.н. и ХОНДА чупи 2 рекорда - нали макс и бърни са много умни...)4. използване на 3-4 шасита5. отказване на мерцедес от ФФ (формула ферари)6. прехвърляне на повещето състезания извън европа 7. фалит на фият, ферари и повечето италянски - марки - то те и без това на там са тръгнали (поне най голямата)(7. фалит на фият, ферари и повечето италянски ЧИКИИ и съответно няма да ги има във ФФ! ТОВА ГО ЕДИТНАХ С ЦЕЛ А НЕ ОБИДЯ ПРИВЪРЖЕНИЦИТЕ НА ИТАЛИАНСКИТЕ КОЛИ - ИЗВИНИАВАМ СЕ!)и ФФ = Ф1демекот формула ферари ще си стане пак формула 1 !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest koki

offtopic: Приятели,мисля че тук не е мястото да се заяждаме един с друг , все пак сме от един отбор-"ХОНДА фен клуб".За всеки има място под слънцето само трябва правилата да са еднакви и да важат за всички,без изключение. :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Напълно подкрепям gkb по всички засегнати от него теми. :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

Ок!Като сте решили да ме заяждате, само искам да уточня, че аз съм фен на Михаел Шумахер! Това, че гледам Ф1 със знамето на Феррари е следствие от горното! :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gkb

Ок!Като сте решили да ме заяждате, само искам да уточня, че аз съм фен на Михаел Шумахер! Това, че гледам Ф1 със знамето на Феррари е следствие от горното! :dry:

Не мога да разбера защо смяташ че се заяждам!?!!Просто си казвам мнението и чесно казано то е на доста хора които разбират от Ф1 - за първото мнение става думаотносно второто - ами погледни КАРТ сериите и ще разбереш какво имам предвидясно е бъдещето на Ф1 или ГПВЦ (което и от двете да натделее)Японските компании имат финансов ресурс да го направята фиат - ферари нямат, в момента мерцедес е във финансови затрудненияфорд и ГМ са на загубаи така кой остава? ! - Хонда, Тойота и БМВ... и стигнахме до КАРТ сериите пакФ1 - 3-4 марки двигатели, 2-3 шаситано както и да е ако мислиш че се заяждам - твое право!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum
Отговорено (Редактирано)

жоре принципно съм съгласен с теб. но на GPWC едно не ми харесва - че ще е силно обвързано с производителите, с големите компании. И ще е по-комерсиално съответно, не че Ф1 не е мега-комерсиална, и чиченцето бърни обира каймака че и 2 пръста надолу :oМен лично повече ми харесва идеята за независими отбори. А големите производители да доставят само двигатели и скоростна кутия. За това повече ми харесват отбори като минарди (западнаха) джордан (продадоха) arrows (фалираха), и най-вече уилямс и BAR, които хем са свързани с големи производители, хем са (донякъде) независими отбори.Също и Ферари ми харесва, ако не бяха тези политики и онзи кривобрадия - малък производител на силно спортни коли. Вярно, собственост на ФИАТ, но силно финансово и производствено независим. Искам повече такива отбори, като Порше, Ламборджини, Bentley, Buggati, защо не и TVR, Pagani, Koennigsed и подобни екзотики. Подкрепени, защо не, от някой (голям) производител на двигатели.п.п. Принципно съм против всякакво ограничаване и стандартизиране. Особено пък на двигателите - нека при равни условия, да се състезават и да движат прогреса напред. Например не мога да разбера, защо е задължително да използват 10 цилиндрови двигатели - нека някой експериментира с 12, с 8, че защо не и със 9За това не ми харесват CART сериите и V8 дето само фасадата им е различна.Ех мечти мечти ... отплеснах се малко в :dry: но да усмиря страстите

Редактирано от Magnum

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stef

One more thought about modern F1

 

It is Friday morning in Barcelona and modern F1 is going to work in preparation for the Spanish Grand Prix. In the paddock there is one team packing up and going home and two drivers wandering around looking for something to do. A little further down the paddock Mark Webber is sitting out the day because he cannot afford to go out and get a penalty of 10 places on the grid.

 

And three of the top runners in the World Championship all do just one installation lap in order to save their engines.

 

Забележете че това са само факти, без коментар.

Но са напълно достатъчни, за всеки, който обича Ф1 да му стане някак кофти...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Пичове,във Формула 1, определено Хонда са заплаха за много тиймове. Но не мисля, че причината сега е премахване на Хонда, за да не са конкуренция на Ферари. Там битката между отборите е жестока и всички ако могат се опитват да минат метър и да изпреварят противниците си с едни гърди. За мен Хонда просто нямат късмет в тези последни няколко състезания. Можеха да са първи, но новите правила ги изненадаха също толкова, колкото и Ферари. А когато си на ръба на възможностите на една машина е много трудно да я преработиш, за да влезне бързо в час с новите изисквания. Към този момент обаче Рено се бяха оказали подготвени и точно влезнали в тези нови изисквания. От къде са знаели? :huh: Ясно е, че е имало истичане на информация. Както и да е, влезнаха в час всички отново, но номера при нашия тийм не е минал и са ги издънили :( За каквто аз също много съжалявам, но просто няма какво да кажем, като качват колата на кантара и не излиза колкото трябва да бъде :unsure: Ще мине и тази пречка за тийма на Хонда, но за съжаление ще ни върне назад в класиранията за сега. Но според мен това ще е временен опит да спрът Хонда, защото нито Хонда, нито Тойота могат да бъдат спрени. Това го е доказала и автомобилната история. Какви ли не закони и правила се слагат по света, за да не се конкурират Японските автомобили с останалите световни марки и пак най-добрите и предпочитани автомобили в света си остават тези две марки.От мой роднини в USA съм чул, че там се виждал лозунг "Всяка купена японска кола е удар в икономиката на САЩ". Представяте ли си този високо претенциозен пазар там как е задоволен от японското автомобилостроене (с качество, прецизност и нови технологии), за да се видят лозунги, които висяха в БГ преди 20 години. За това и да ги накажат, ще е за малко и трябва да се боят конкурентите им от завръщането им след това! ;);):robot:;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KIKO_HONDA

това ми хареса ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BRENDEL

аз съм наистина разочарована, 6тото гледах формулата в4ера и не бе6е същото без БАР , каквото и да си говорим, 4е всички лъжели ... за6то и ХОНДА трябва да лъже, сега тея не6тастници ше се замислят сериозно да ли и миналата година местата на подиума и извън него не са спе4елени така ...дори и аз си го помислих...ясно, че всеки си гони интересите и във формула1 се наливат най-много пари, но по този на4ин феновете намяляват, интригата започва да се върти извън пистите, а не на тях ( ппедпоследният пример е за6то Монтоя не е на пистата - измислиха 10000 теории за тва как може да се е контузил). Аз лични си мисля, че докато не го сменят тоя шеф на ФИА, който дори иска6е да премахне Силвърстоун от календара на 2005, и непрекъсснато се 4уди по какъв начин да промени правилника :love: . Е то ве4е започна спада да гледаемост. И като влезе и новата формула след 2-3 години ако си мислят, 4е 6те променят не6то( просто с това ръководство няма да стане....и 10 да станат формулитееее... то е ясно, че някои отбори пак 6те са с превилегии...абе ...стана като с българския футбол...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Бреднел,наистина е ковти, че ни прецакаха. Чух, че Хонда щели да загубят сега над 10 000 000 $ от реклами само заради този гаф. Но гаф си е имало и никой не ни е виновен, а че нашият интерес ще спадне ако Хонда не участват е ясно.Значи прочетох някой неща и се оказа, че болида на Хонда е бил и с по-големи размери и 2-а резервоара. Това станало ясно след щателна проверка на автомобила. Това са наистина много големи прескачания на правилата. А истината е, че винаги първите 3 автомобила се проверяват по-щателно. Аз даже се чудех, как са решили да рискуват при такива щателни проверки там! Може да са разчитали на нещо, но някой да ги е издънил.А за стари състезания няма начин да им отнемат класиранията, това и в съда няма да мине. Щом не са си отвряли очите, за старите састезания ще са невинни до доказване на противното.Четох за едно време, че и Рено са правили шемкерии и са били хващани, явно не сме единствените, а няма да сме и последните. Важното е както казах да се размине с малко и да се върнат бързо на пистата. После съм убеден, че ще се справят с всичко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

размерите са ОК, единствено е имало допълнителен резервоар 6.75кг, което е точно и минималното количество гориво, с което болида може да функционира. Това го е издал бивш служител на BAR просто сега е първата възможност за проверка.

 

Иначе проверяват отгоре-отгоре. И то никога Ферари, дори и да има официално оплакване срещу тях.

 

Пак искам да подчертая, че BAR HONDA никога не са се състезавали с автомобил по-лек от 600кг просто са използвали дупка, за да си закърпят несъвършенството на болида - и се издъниха. То и за това наказанието не беше толкова сурово, колкото ФИА/Бърни/Ферари искаха

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

В крайна сметка ще се стигне ли до съд. Сега Хонда не участваха в последното състезание. А явно парите са големи, защото започват да се пускат всякакви слухове за неточност на болида с правилата. В крайна сметка не е ясно с точност, за какво всъшност Хонда са били всъшност отстранени? :love:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

В крайна сметка ще се стигне ли до съд

май не - заявили са, че няма да обжалват решението :love:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

"The manufacturers concerned came into Formula One for their own reasons. They were not invited - they invited themselves. Each of them accepted the rules and structures of the sport as they had done on many previous occasions."Трябва да го болдна може би цялото?! Колко вярно казано!Единствено Demon изказа най-безпристрастното и трезво мнение от всички! Хайде сега плюйте пак по Ферари и ФИА! Ако сте прави за тяхното дълбоко сътрудничество, би трябвало от догодина да върнат отново смяната на гумите. А може би от средата на този сезон? Момчета, Ф1 е един адски комерсиален спорт! Дори и ние всички на куп да се съберем и да го умуваме, няма да разберем какви са игричките там! Признавам си от както съм собственик на Хонда, гледам стартовете и съм раздвоен 50/50 Шумахер - Хонда. Болно ми е колкото вас за това, което се случва с БАР, но трябва да си признаем, че Хонда не е на нивото, на което са половината отбори в момента. gkb подкрепям те само за виждането ти за Хонда и Тоуота. Но тяхното надмощие ще бъде на пазара за автомобили! Никой няма да остави някой тим да дръпне току така пред другите както беше с Феррари до сега. Толкова ли е трудно да проумеете, че правилата в Ф1 бяха променени с цел точно да се съкрати разликата между отборите и да стане по-интересно! Ако ФИА тикат Ферари, защо не оставиха старите правила? Нека никой не ме убеждава, че е за по-голяма сигурност и за намаляне на скоростите! Дали ще се натресеш с 310 или с 320 в стената - не мисля, че последиците ще са много различни. А ако наистина целят намаляване на скоростите, нека направо забият една точка в правилника, където максималната разрешена скорост да бъде Х км/ч и ако някой я превиши - аут!Жан Тод след втория старт мисля беше, сподели пред медиите "Ето сега виждате, колко труд ни костваше да натрупаме такава преднина в миналите години!", т.е. Ф1 си остава един подиум за изява на най-високите технологии на водещите производители на автомобили в света! Ф1 никога няма да стане като в щатите, където имаш 2-3 шасита и 2-3 двигателя и всеки се нагажда с всеки. Тук има тайни! Тук всеки си разработва, тества и действа! По някаква случайност чета книгата за "Хонда сан" в момента. От там ми стана ясно, че Хонда са влезли във Ф1 само за да могат да започнат да произвеждат автомобили легално! В противен случай закона е щял да ги пореже! ...но Хонда са направили и най-големият изследователски център тогава и плодовете не са закъснели ...и за това още през 60-те годни, техните болиди са били с електронно впръскване на горивото, както и пилотите им са имали бутон на волана за регулиране на качеството на сместта! Да - японците са едни гърди напред (разбирайте всички марки) в R&D, но ... Рено в момента са топ в Ф1 - парадокс, нали?Съжелявам за дългия пост, просто размишлявах :yes: Моля никой да не ме оплюва и освирква :love: ...толкова мога :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

"The manufacturers concerned came into Formula One for their own reasons. They were not invited - they invited themselves. Each of them accepted the rules and structures of the sport as they had done on many previous occasions."

Все едно да кажеш, че hondabg fan club е такъв, какъвто е, и на който не му харесва - прав му път. Донякъде е така, но какво е фен клуба без феновете, какво е формула1 без участници? Бърни да развежда знаменитостите по пистата и да им показва трибуните?Всъщност най-важното за формула1 са зрителите. Защото формулите са най-бързите реклами на света. Няма ли зрители - няма състезание, няма пари, няма и Бърни.Зрителите искат в гладиаторските битки да има и жертви - ето жертва!Само че откакто станаха явно нагласени нещата, зрителите силно намаляват. Но вече свикнаха, че някой някъде дърпа конците, че шоуто е фалшиво, както при кеча ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gkb

Предлагам Ви да прочетете това и после отново да говорим Изявление на техническия директор на БАР Хондамисля че тук ще ви стане много по-ясноза съжаление нямам много добър англииски да ви цитирам пасажив този документ става ясно че има доста отбори които ползват същите резервоариима обяснение, че бар са били над 600кг през цялото състезаниемного неща има

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gkb

Относно това дали хонда се представя лошо във Ф1:По последни данни мощностите на агрегатите в болидите са следните:1. Хонда - 955 к.с.2. Рено - 940 к.с.3. БМВ - 938 к.с.4. Ферари - 935 к.с.5. Тойота - 935 к.с.6. Мерцедес - 920 к.с.7. Косуърт - 915 к.с.Резултати са получени на база съотношение на скорост на определена права и честота на звукаизточник: Мощности...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gkb

и още малко от днес:

Honda 'hurt' by 'severe' punishment

 

Speaking for the first time since receiving a two-race ban, BAR's co-owners Honda have spoken out, saying they are "hurt" by the FIA's allegations of cheating.

 

Last Thursday, the FIA’s International Court of Appeals declared that the team had broken the rules during the San Marino GP by not only running Jenson Button light but also by using an illegal fuel system.

 

The Court therefore handed BAR-Honda a two-race ban and stripped them of the ten points they’d scored at Imola.

 

"We feel the FIA ruling is too severe," Honda spokesman Tatsuya Iida told the Daily Mirror on Monday.

 

"We gave them proof we didn't break the rules. To be accused of cheating was hurtful."

 

"We have also kept to the rules. The regulations are very ambiguous. There should be a clear definition."

 

"We don't understand the punishment."

 

Honda also protested that the FIA new about the modifications to the BAR’s fuel system.

 

"FIA knew we had a new device in the gasoline tank," said Iida. "Without it the car won't move. We feel we didn't break any rules and the stewards agreed so it's very sad."

 

The FIA's punishment has compounded what was already a bad start to the season for BAR.

 

"We struggled at the start of the year with the new car and just when things had started to come right, this happens," said Iida. "It's a terrible setback.”

 

"It's not about the financial implications. We're not thinking about that. The decision is simply bad for the sport."

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Ако Хонда бяха 100% невинни щяха да търсят правата си в съда и щяха да го докажат. Аз съм един от най-големите фенове на марката, но искам да кажа, че наистина е имало опит за някакъв технически трик и няма да е нормално ако няма такъв. Както каза Дидко, се старая да съм безпристрастен и да гледам проблема отстрани. За да не изпадам в това замъглено състояние на фенове, дето са склонни да величаят и боготворят отбора си без да виждат грешките му. Изказването не предното изречение не е съвсем това, което исках да кажа. Имам предвид, че техническия трик не е ненормален за Формула 1. Всички правят номера, ама все някой ще хванат. Както вече казах, просто Хонда нямаха късмет този път :cool: Да кажем, че Рено в последно време има късмет с тези промени и всичко останало. Ама това е нормално, щом някой е прецакан, на някой пък трябва да му провърви, не мислите ли? Това е като с наще щангисти по световните състезания, всички взимат препарати, ама наще ги хаващат. После псуваме федерациите. Ама показал ли е тестът допинг, показал е! Значи някъде сме сгрешили, защо от всички ние само ще изгорим. Или всички контроли по света ни мразят и искат китайците да станат първи?Според мен трябва да приемем по-нормално и спокойно проблема и да се надяваме скоро Хонда да се върне на пистата. Ако бяха хванали Ферари, нямаше никой тук да каже, че Хонда също правят трикове и Ферари са се издънили. А щеше да се приказва "знаехме си ние, че тия са мушенници и Хонда за това не можаха да вземат толко време първото място" и щяхме да ги оплюем много. А всъшност колкото е нормално Хонда да го прави, е толко нормално и за останалите марки във Ф1 и всеки го прави.За мен Хонда си остава един от най-добрите участници в този спорт. Това може да се види от класиранията миналия сезон, от историята на Формула-1, както и от последните състезания. :love: И както казах, ще се върнат и ще продължат да са сред най-добрите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest koki

На 13 май 2005 г. в Токио, Honda Motor Co., Ltd публикува следния коментар в отговор на твърдението, появило се в Обединеното Кралство за тима във F1 BAR Honda в четвъртък, 12 май 2005 г.“След Гран При на Сан Марино, четвъртия кръг на световния шампионат на F1, FIA издаде постановление, с което отстрани тима на BAR Honda от Гран При на Испания и Монако. Съжаляваме, че последните събития обезпокоиха много привърженици на Honda.Тълкуването на правилото на F1 за минималното тегло на болида, вече беше изяснено. Съответно, BAR Honda прие правилото на FIA с пълна подкрепа на Honda Motor Co. Също така Honda потвърди, че BAR Honda не са действали с цел измама.Моторните спортове играят важна роля в общото усъвършенстване на Honda. Приемайки предивизвикателството да печелим и чрез преодоляване на неизброими предизвикалтелства на пътя, опита и увереността, придобити от всички участия в постигането на целта, е безценно предимство за нашата компания.На следващото европейско Гран При, седмия кръг за сезона, нашият тим BAR Honda ще продължи да преследва, по честен и точен начин, победи в световния шампионат на F1.Във всяка следваща дейност, като започнем с F1, ние ще направим всичко по силите си, както сме правили и до сега, за да оправдаем очакванията на вички, побеждавайки в състезанията. Продължавайте да ни подкрепяте.”Такео Фукуи, Президент на Honda Motor Co., Ltd. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

"The manufacturers concerned came into Formula One for their own reasons. They were not invited - they invited themselves. Each of them accepted the rules and structures of the sport as they had done on many previous occasions."

 

Трябва да го болдна може би цялото?! Колко вярно казано!

Единствено Demon изказа най-безпристрастното и трезво мнение от всички! Хайде сега плюйте пак по Ферари и ФИА!

Разбира се ,че съм пристрастен- нима ти не си ??!!-само,че за гадните макаронаджии

 

 

Искаш да чуеш моето мнение :thumbs1: :

ФЕРАРИ ,ФИАТ ,ФИА И бърни/защо ли го пиша с къси букви?/-ДА ГО ....

FUUUUUUUUUUUUCK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet
;) Скивахте ли ко стана на Индианаполис !Това е първата стъпка към алтернативния шампионат-така действат белите хора-не са овце ,тъпкани от некви алчни счетоводители и чиновници.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

;) Скивахте ли ко стана на Индианаполис !Това е първата стъпка към алтернативния шампионат-така действат белите хора-не са овце ,тъпкани от некви алчни счетоводители и чиновници.

Я сега затвори очи и си представи, че гумите Бриджстоун имаха проблема на Мишелин, т.е. обратната постановка. Бриджстоун решават да не се състезават и изтеглят Фераритата, Джорданите и Минардитата от пистата.Дали, драги мой, коментара ти щеше да бъде същия? А? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest koki

Я сега затвори очи и си представи, че гумите Бриджстоун имаха проблема на Мишелин, т.е. обратната постановка. Бриджстоун решават да не се състезават и изтеглят Фераритата, Джорданите и Минардитата от пистата.Дали, драги мой, коментара ти щеше да бъде същия? А?  ;)

Не забравяй че само Ферари не са подкрепили исканията за нов шикан, а отборите с гуми Мишелин са предложили даже да не им зачитат точките от състезанието само и само да могат да участват и да има реална надпревара.Тук става въпрос за морал и всички разбраха на кой отбор му липсва това.Не искам да се заяждам,но наистина Ферари нямаха друг шанс да спечелят през този сезон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

Я сега затвори очи и си представи, че гумите Бриджстоун имаха проблема на Мишелин, т.е. обратната постановка. Бриджстоун решават да не се състезават и изтеглят Фераритата, Джорданите и Минардитата от пистата.Дали, драги мой, коментара ти щеше да бъде същия? А? ;)

ми затварям очи..... и стигам само до там ,че фиа щеше да сложи шикан заради Ферари...пък и виж тва е решение на всички тимове с Мишлен и не може да се каже ,че са несериозни хора -аз само се възхищавам ;) пък и прочети поста наKoki малко по-горе ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

Koki малко по-горе ;)

Да - това се очакваше ;) Мишелин нямат гуми за тази писта, следователно Ферари са виновни! Мамка им! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

Koki малко по-горе  ;)

Да - това се очакваше ;) Мишелин нямат гуми за тази писта, следователно Ферари са виновни! Мамка им! ;)
Само по една мааааалка случайност това са тимовете ,които са обсъждали съдаването на GPWC. ;) - няма да пиша повече по тази тема .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest �нчо

Ники Лауда в коментарите снощи каза, че Ферари са искали на еднаот предните писти да се постави някакво ограничение. Не разбрах къдеи какво точно, но никой не им е обърнал внимание.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

явно не си разбрал ... пък и той лауда още живее в 70-те

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...