Jump to content
WILDMAN

Отварям капачката на радиатора и ме окъпа в антифриз Акордчето

Recommended Posts

Странна работа :D Преди време след като изгасех двигатела на Акорда чувах едно булбукане и в разширителния съд Посаветвахаме да си сменя капачката на радиатора ,това и направих и проблема изчезна.Днес спирам в гаража и гасе двигателя чух че вентилатора се е включил и незнам кой дявол ме накара да отворя капака.А забравих да кажа че преди това бях погледнал термометъра и всичко беше Ок.Та отварям капачката на радиатора и се окъпах в антифриз явно небеше и заврял понеже не ме изгори .Някой имали представа за какво става въпрос знам че системата работи под налягане но немисля че е нормално да изхвърли почти целя антифриз навън.След това долях в разшеритялния съд до макс и запалих работи на място около 10 минути вентилатора се включваш и изключваше периодично.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, системата е под налягане... какво очакваш да се случи като отвориш капачката? Ако нямаше налягане тогава се притеснявай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да е от това ,знам че е под налягане но пък чак толкова ми се тори доста странно незнам дали сега ще има нужда от някакво обезвъздушаване ,както писах по горе долях в раширитела и запалих и уж за сега няма проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, щом те е опръскало, значи колата ти надува.Би трябвало да си я отваряш на работеща кола без проблем.Твърде вероятно гарнитуа на главата, аз на това залагам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вода се налива в радиатора, а не в развирителния съд. Нормално е да има налягане, иначе щеше да е странно. Сигурно и си пише някъде да не я отваряш ако е работил двигателя :D

Сега като я покараш, на сутринта отвори пак капачката на радиатора, и долеи там. Така няколко пъти, докато вече не се налага да доливаш.

 

 

YordanIvanov :D

Редактирано от vex

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, системата е под налягане... какво очакваш да се случи като отвориш капачката? Ако нямаше налягане тогава се притеснявай.

:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, щом те е опръскало, значи колата ти надува.Би трябвало да си я отваряш на работеща кола без проблем.Твърде вероятно гарнитуа на главата, аз на това залагам.

С риск да прозвучи даже малко грубо, това са пълни глупости :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

Нормално е ако колата е работила преди това да те окъпе . То си пише даже .Ако току що си я запалил , тогава можеш да отваряш спокойно .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съжалявам ако съм излъгал някой колега, но ако сте видели темата за бай данчо ще ме разберете.Доста неща ми наговори тоя.Колега ако откриеш все пак някакъв проблем, съобщиакъв е щот живо ме интересува.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vex

Колегата няма проблем, просто капачка се отваря след като поистине малко двигателя. Течностите се разширяват при нагряване, нормално е да има налягане при работещ и загрял двигател.Дори най лесно се проверява като стиснеш маркучите които влизат/излизат към радиатора, ако са твърди - ще те изкъпе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ако се долива, после се обезвъздушава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ако се долива, после се обезвъздушава

тя сама би трябвало да се обезвъздуши, поне до колкото знам аз.тва вече ми е от сигурен източник :) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ако се долива, после се обезвъздушава

тя сама би трябвало да се обезвъздуши, поне до колкото знам аз.тва вече ми е от сигурен източник ;) ;)
Благодаря за съветите колеги :) аз се бях пищисал щях да източвам антифриз за анализ за наличие на изгорели газове но ме убедихте и вие и други мои познати че е нормално :) Данчо колата беше току що изгасена ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да се отвори на горещо, но само ако капачката е покрита с немалък парцал- за да не те оплиска врялата вода. А за обезвъздушаването, да сама се обезвъздушава, но само с пуснато парно докрай и само ако няма по-високи точки- демек, по-високи от капачката на радиатора, където да задържи въздух. Ако има такива, то там има вентилче, като на спирачния апарат и то се отвива докато се налива водата и се налива докато оттам протече, затяга се и чак тогаз се пали мотора. 2 пъти на включи перката, доливаш и си готов :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...