Guest driver #1 Публикувано 4 Май, 2005 Някой знае ли колко е митото на Сивик 1.5 16V 90 кс. - 94 година?Въобще при внос на такава кола какви пари трябва да платя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest gabo #2 Отговорено 4 Май, 2005 Мисля че беше около 2800лева Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest street_fighter #3 Отговорено 4 Май, 2005 (Редактирано) Няма вече мито!Кам 1600 ти е ддс-то и още толкова акциза щото не е произведена в европа.3200 лв.те за тва повечето са инвалидни 1.3,1.5и ас исках такава с тоя мотор ама се отказах от внос.няма да им дам 3200 лв еи така на копеленцата за нищо Редактирано 4 Май, 2005 от street_fighter Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest V-tec #4 Отговорено 4 Май, 2005 Няма вече мито! Да не падна след подписа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest street_fighter #5 Отговорено 4 Май, 2005 (Редактирано) Да не падна след подписа не просто отдавна няма.има ддс и акциз ама някои още му викат мито.след 2007 ще падне всичко и тогава гледайте кво става-95' Honda DelSol 1.6 125|160 Редактирано 4 Май, 2005 от street_fighter Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest group4dam #6 Отговорено 4 Май, 2005 Плаща се ДДС на общите митнически сборове ---> 82$ на конска сила, но има и някой корекции -----> около 2000 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest emko #7 Отговорено 4 Май, 2005 Мито има за коли, които нямат EURO1 сертификат, а акциз се плаща за коли с по-голяма мощност от 120kW (163к.с.) измерена по DIN. Мисля темата е засягана няколко пъти, а и на страницата на mobile.bg има калкулатор за митническите налози. Също от русенската митница, ако не се лъжа, разпространяват една програмка за изчисляване на тези "бози" . Казва се avtomito.exe ( това е актуалната версия за сега: Авто-мито Версия 4 (Февруари 2004 г). Някой знае ли колко е митото на Сивик 1.5 16V 90 кс. - 94 година?Въобще при внос на такава кола какви пари трябва да платя?...ще трябва да платиш: 2737,80лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #8 Отговорено 5 Май, 2005 + 80лв еко такса, която вече се плаща заедно с митото... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest gabo #9 Отговорено 5 Май, 2005 Мито има за коли, които нямат EURO1 сертификат, а акциз се плаща за коли с по-голяма мощност от 120kW (163к.с.) измерена по DIN. Мисля темата е засягана няколко пъти, а и на страницата на mobile.bg има калкулатор за митническите налози. Също от русенската митница, ако не се лъжа, разпространяват една програмка за изчисляване на тези "бози" . Казва се avtomito.exe ( това е актуалната версия за сега: Авто-мито Версия 4 (Февруари 2004 г). Някой знае ли колко е митото на Сивик 1.5 16V 90 кс. - 94 година?Въобще при внос на такава кола какви пари трябва да платя?...ще трябва да платиш: 2737,80лв. Когато ви говори батко ви Габо поне слушаите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest HONDA #10 Отговорено 5 Май, 2005 ми...виж незнам колко ти е митото но ако я вкара6 на инвалид (моята е на инвалид) смятаи моята излезе вси4ко об6то до краи докато ми влезе в гаража 3800лв. при което тя струваше 2800 значи временни номера,пълномощни (3) нормални номера,застраховка (задължителната) та...далавера е инвалида ! можеш да си купиш инвалид от некаде за 4-500 лв. но си е на твоя отговорност,ако омре стареца пла6та6 мито,и данаци за 3 години напраед така 4е се молете за моя да си поживее 4овека оше 2-3 годинки шото ми е нова колата ае със здраве ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest BRENDEL #11 Отговорено 7 Май, 2005 аз знам 4е другата оферта е да си вкара6 хондата сглобена в Англия и тогава плаща6 по EURO1 и ти излиза по-евтино Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Demonaz #12 Отговорено 10 Май, 2005 Сигурно ли е че след 2007 няма да се плаща нищо. Няма ли да паднат таксите за станите членки.И друго да питам, ако примерно вкарваш Хонда от Германия, там нали веднъж вече е платено не трябва ли да се плати само ДДС. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest radio_manbg #13 Отговорено 10 Май, 2005 (Редактирано) след 2007 ще падне всичко и тогава гледайте кво става ще гледаме и ще се смеем ще почнат да прехвръкват едни голфове едни баварки абе все такива бегачки на по 20год. УЖАСвпрочем да уточна че ниамам нищо против по възрастните коли просто в България хората отделят все по малко пари за колите си....Сажалявам че е но вчера пред мен се разглоби един голф-1 докато беше на сфетофара.................. Редактирано 10 Май, 2005 от radio_manbg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Dragi4 #14 Отговорено 11 Май, 2005 след 2007 ще падне всичко и тогава гледайте кво става ще гледаме и ще се смеем ще почнат да прехвръкват едни голфове едни баварки абе все такива бегачки на по 20год. УЖАСвпрочем да уточна че ниамам нищо против по възрастните коли просто в България хората отделят все по малко пари за колите си....Сажалявам че е но вчера пред мен се разглоби един голф-1 докато беше на сфетофара.................. Не съм съгласен ама хи4 с твърдението 4е хората отделяли по малко пари,напротив.Търговията с аксесоари за автомобили процъфтява,скивай колко магазини за джанти има ами автомивки,ами колко фен клубове на марки автомобили.Да не говорим за организирани и неорганизирани(drag racing).Mi twa si4ko e swyrzano с разход по каляската.О6те 100 не6та мога да ти изброя ама схвана за ко става дума нали....Аз кат гледам на Лука(Варненци знаят)все пове4е и пове4е маня4ета идват секи барнал по не6то на колата.Дано наистина след малко пове4е от година да има облек4ения за нас простормъртните и да можем да си купим кот си искаме Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest radio_manbg #15 Отговорено 11 Май, 2005 Драгич сагласен сам с това което казваш но обръщал ли си внимание на повечето автомобили конкретно в софия защото всеки ден брамча на някаде...Да прав си че има доста клубове и тн. и пак си прав че има растеж в продажбата на аксесоари но замислял ли си се че има и два пъти по голям растеж в продажбата на автомобили?Колко накривени ламарини и раждясали брони прагове и каросерии???? колко са колите дето не си знаят километрите и чийто разход на масло е по голям от на бензин.... Аз не сам против старите коли напротив може да се каже че в някои конкретни случай ми харесват повече и от новите модели нооо....Отностно мита такси и тн. не мога да разбера защо на по стар автомобил са по малко таксите????Ако паднат след 2007г. България ще стане АВТО МОРГАТА на европа а българският шофйор ще се чуди дали на насрещно движещия се автомобил няма да се счупи нещо (било от възраст било от подръжка....) и дали няма да стане нещо фатално..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest BRENDEL #16 Отговорено 11 Май, 2005 и според мен 6е си стане гробница 2007 тук....всеки 6е си жнесе по един голф 2ка за 300$ примерно и 6е видите вие инвазия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Dragi4 #17 Отговорено 11 Май, 2005 Мноо размихме темата .................Ама такива песимисти като вас няма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest edikoisi #18 Отговорено 11 Май, 2005 може и да ви разваля настроението но аз живея в прага и са в ЕС но миттата и таксите за японските коли остават ЕС иска да си продава калпавите европейски коли ........за внос на автомобил от ЕС плашташ само такса за регистрацията ........а за японските сичко си е както в БГ в момента Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest radio_manbg #19 Отговорено 11 Май, 2005 (Редактирано) това е така но не точно за японските автомобили а за всички които не са произведени на територята на европа и е направено не за да се продават "калпавите европеиски коли" а за да се защити продукцията на европеиските производители или т.н. протекционалистична политика на европеиският съюз!Значи ако една хонда е произведена в англия тя разполага с сертификат "EURO 1" ако абсолютно същата е японска то си се начисляват определените за всяка страна такси.не мога да си обясна защо ако купиш кола от германия и тя е вече с регистрация но е нямала сертификат "EURO 1" тоест е япоснка примерно , та защо щом вече е с регисттрация на територията на евро саюза като се докара в БГ пак се плаща за тоя документ?Не е ли платен вече веднъж при вноса и в европа? Редактирано 11 Май, 2005 от radio_manbg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest H1pNoTiC #20 Отговорено 29 Октомври, 2005 И аз това се чудя Това със митническите такси е голям проблем, ту ги увеличават, ту ги намялят, ту махат нещо, ту слагат друго Аз мислех този месец да си поръчвам Сивик 5-та генерация от Германия, но като пресметнах митническите такси (само тях), се отказах от този внос, тъй като ми излиза по-ефтино да си купя същата кола от България. Това е много болен проблем. Кола която струва 1000 Евро, да има 2500 Евро мито такси Едно момче ми се беше оплакало, че си взел Golf VR6 от Германия за 2000 Евро, и като я докарал до тука и му искали 12500 лева за мито. А представете си да тръгне някой да си внася Супра Ще му одерът кожицата на тоя човек... Направо ми се скърши кефа, щото аз европейска кола неискам (искам S класа ама няма пари за S класа)... Много ма е яд защо не съм се родил в Япония Дано ги махнат тия глупости с мита, акцици и ддс-та (те няма да ги махнат никога, но поне да ги облекчът малко), щото си е*ало мамата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest buddi5 #21 Отговорено 29 Октомври, 2005 (Редактирано) Драгич сагласен сам с това което казваш но обръщал ли си внимание на повечето автомобили конкретно в софия защото всеки ден брамча на някаде... Да прав си че има доста клубове и тн. и пак си прав че има растеж в продажбата на аксесоари но замислял ли си се че има и два пъти по голям растеж в продажбата на автомобили?Колко накривени ламарини и раждясали брони прагове и каросерии???? колко са колите дето не си знаят километрите и чийто разход на масло е по голям от на бензин.... Аз не сам против старите коли напротив може да се каже че в някои конкретни случай ми харесват повече и от новите модели нооо.... Отностно мита такси и тн. не мога да разбера защо на по стар автомобил са по малко таксите???? Ако паднат след 2007г. България ще стане АВТО МОРГАТА на европа а българският шофйор ще се чуди дали на насрещно движещия се автомобил няма да се счупи нещо (било от възраст било от подръжка....) и дали няма да стане нещо фатално..... <{POST_SNAPBACK}> Новите коли струват десетина пъти пове4е и имат доста по голям ресурс за експлоатация , та за това е нормално митата им та са по голями.Според теб нормално ли е на хонда аккорд 2.2 която струва около 1500- 2000 евро в германия , митото и ДДС и да е 4600лева тук .Да ти кажа всеки изка да кара нова кола ама като не можем да си го позволим караме стари , по добре да сме АВТОМОРГАТА НА ЕВРОПА отколкото да сме пешеходци http://auto.mitnica.com/index.php Редактирано 29 Октомври, 2005 от buddi5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest grizli #22 Отговорено 29 Октомври, 2005 Те нашите управляващи ако си мислите,че ще ни оставят след 2007-ма да си вкарваме каквото искаме жестоко се лъжете.Тогава няма да има мита и ДДС по границите,обаче ще сложат такива застраховки, данъци и такси,че колата ще си е направо лукс(не че сега не е) и това ако случайно ни приемат в ЕС,което все повече започва де ме съмнява. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Magnum #23 Отговорено 31 Октомври, 2005 аз живея в прага и са в ЕС <{POST_SNAPBACK}> чехите влязоха ли в ЕС? по радиото го чух, но там като отидох, и им извадих Евро, и те ме гледат като ударени - искат си кроната.Пък и на границата със Словакия само в д-то дето не ми бръкнаха - а до вчера бяха 1 държава, сега са в ЕС заедно ... още доста хляб има да изядат, докато влязат в ЕС. За нас да не говорим. sorry за Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Stayllisimo #24 Отговорено 31 Октомври, 2005 Пич не е точно така.В момента живея в испания и съм вкарал досеганяколко коли от германия,за които естестжено се плащаДДС 7процента/от цената на която ти отценяват колата в данъчното/ ако е под 150 коня или 12 ако е над тези коне.Отделно се плаща още един път ДДС ако нямаш бележка заплатено такова в Германия/това ти го дават повечето автокъщи,но не всички/.Та мисълта ми е за всяка държава е различно...........който както си го реши Едвали нашите хубавци ще направят така както е при вас Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове