Jump to content
Guest group4dam

Air filter

Recommended Posts

Guest group4dam

Ще си поръчвам филтър K&N, но от щатите. В официалния им сайт за Кончерто има само един модел и той май е боза. Друг е въпроса за Сивик D15B2 -пак е един ама май е Hight-performance- има и избор на цветове... Че дали ще пасне тоя за Сивик-а в Кончертото. Той двигателя е същия, тая тръба дали ще пасне под предния капак - мисля че на Кончертото е по различно. После тая синята тръба над радиатора, дето събира въздух да я махам ли ??? Вижте филтъра ТУК

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

линка ти е неточен.....за конусовиден ли става дума?ако да, то така или иначе ще сменяш трубите, можеш да сложиш какъвто си искаш филтър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest group4dam

да, но виж тая тръба !!!! дали ще мога да я навра така усукана ????ТУКА

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Струва ми се, че е излишно това. Можеш да си сложиш филтъра на мястото на кутията и после само едно парче изолация ще ти трябва, за да го отделиш от коша. Така го направих при мен. А същевременно дупката през която мислиш да го навреш ще ти служи за студен въздух. Майни сичко в подкалника и го остави така, да си е просто дупка. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g

Абе пичове някой знае ли от къде мога да си взема спрейове за почистване на спортен филтър и горе долу ква ще е цената, че моят одавна плаче за почистване - предишният собственик го е накисвал във вода и го е мил с прах за пране и четчица , но до колкото знам това не е много препоръчително !?!?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest group4dam

AAAAAAAA, ЛУДИ !!!!!!!!!!!!!!!!! "Импас 56" -----> тоя модел ======> малко ценичка ---- 822 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

предишният собственик го е накисвал във вода и го е мил с прах за пране и четчица , но до колкото знам това не е много препоръчително !?!?!?

:D:P:D Ебаси хората има.......Колега, прочети тук:Инструкция за почистване на филтъра!!!!Тук Също!!!!ТУК - От къде да си вземеш почистващ кит?Малко е притеснителен факта който спомена. В инструкциите пише това, което го е правил предишния собственик, изришно ДА НЕ СЕ ПРАВИ! Каква марка е филтъра?С K&N си върви инструкция и дано да не си карал дълго време с така почистен филтър, че рискуваш доста абразив да си събрал при буталата вече! :) Можеш да си купиш кит, не беше повече от 40 лв., но с него го почистваш филтъра и аз незнам колко много пъти.....? А този филтър, който си го имаш сега е най-добре да го изхвърлиш и да си вземеш нов, защото е бил филтър преди да го изперат с прах за пране и четка за зъби. Ако не пише защо в инструкцията дето ти пратих горе от линка, ще ти преснимам тази която дойде заедно с филтъра ми K&N, или отиди в Impas 56, те ще ти дадат същата. Безплатна е!Освен почистването със спецялен препарат на K&N ти трябва и K&N масло, то осигурява филтрирането на въздуха. Иначе самият матерял не филтрира без такова масло. Маслото и матеряла на филтъра правят самия филтър. Нито едното по отделно не върши работа.K&N предупреждават при закупуване на филтъра, че НЕ НОСЯТ ОТГОВОРНОСТ ПРИ ФИЛТРИ ТРЕТИРАНИ С РАЗЛИЧНИ ОТ ТЕХНИТЕ ПРЕПАРАТИ, КАКТО И ФИЛТРИ МАНИПУЛИРАНИ ПО РАЗЛИЧЕН НАЧИН ОТ ТОЗИ ПОСОЧЕН В ИНСТРУКЦИЯТА.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

AAAAAAAA, ЛУДИ !!!!!!!!!!!!!!!!! "Импас 56" -----> тоя модел ======> малко ценичка ---- 822 лв.

ами приателю, ТВА е положението - кожодери, Бих те посъветвал да си купиш филтър, а тази тръба да ти я направи някой по поръчка.... или алуминиева или PVC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

AAAAAAAA, ЛУДИ !!!!!!!!!!!!!!!!!  "Импас 56" -----> тоя модел ======>  малко ценичка ---- 822 лв.

ами приателю, ТВА е положението - кожодери, Бих те посъветвал да си купиш филтър, а тази тръба да ти я направи някой по поръчка.... или алуминиева или PVC
Да...........

точно това имах предвид.

Аз отидох до интерметалснаб и си купих една тръба от 1м. неръждавейка. Към нея и едно коляно, защото трябва да се извие без да се променя диаметъра, а без коляно не става. После за 20 лв. ми я направиха :)

 

Тези дни ще постна снимки, това съм го направил много одавна, ама явно има маняци дето ще им е от полза да го погледнат и ще го няправят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest group4dam
Отговорено (Редактирано)

Kакво ще стане ако се промени диаметъра ?????Ако някой е решил да слага ЕТО струва 80 $ в Щатите ---> тука е 250 лв. Май такъв ще си поръчам... Момчето на което го поръчвам си купи на предния рейс -- кара Астра 2.0 GSI -- толкова голямо ли значение има кубатурата ??????? Утре мисля да сваля неговия да го пробвам на моитаDemon я дай да видя какво си направил !!!! Има ли значение каде ще е разположен филтъра ????

Редактирано от group4dam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g
Отговорено (Редактирано)

Ееееееее Демоне , мерси много !!!!!!!!!!!!!!! Иначе филтъра не ми е К&Н , а някакъв измислен , така че май трябва бързо , бързо да го сменям!?!?!?!?!?

Редактирано от gena_g

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Ееееееее Демоне , мерси много !!!!!!!!!!!!!!! Иначе филтъра не ми е К&Н , а някакъв измислен , така че май трябва бързо , бързо да го сменям!?!?!?!?!?

gena_g да ти дам малко истински препарат и масло, да си го изпереш. Но може би наистина си го повредил

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g

gena_g да ти дам малко истински препарат и масло, да си го изпереш. Но може би наистина си го повредил

Ще съм ти супер благодарен ако го направиш това - само кажи на тебе кога и къде ще ти е удобно . Ако искаш си остави телефона и ми кажи кога да ти звънна , моят е 0898 55 83 86 Евгени (ако искаш звънни :) )Иначе предишният собственик ги е правил тези работи с прахът за пране и четката за зъби :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Ееееееее Демоне , мерси много !!!!!!!!!!!!!!! Иначе филтъра не ми е К&Н , а някакъв измислен , така че май трябва бързо , бързо да го сменям!?!?!?!?!?

Но може би наистина си го повредил
Аз бих го изхвърлил. Вземи си един нов от K&N, около 100 кинта му е цената, ама ще се изплати и си сигурен, че мотора ти е защитен. Който иска да им вярва на ментетата. Като купиш K&N първите 60 000 не се нуждае от обслужване.А процедурата с четката и праха за пране е 100% съсипване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gena_g

А филтъра заедно със спрейовете ли върви или трябва оделно да си ги купувам???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest crx-fan

Браво Demone !!!Добре че постна!Като видях цените дето колегата постна и ми поникна брада :no::no::no::(:) В Бг-то явно хората си мислят че парите ги сбирам по улицата.Я малко повече инфо от къде точно си взел тръбите и колената???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

А филтъра заедно със спрейовете ли върви или трябва оделно да си ги купувам???

Ами не върви с комплекта за почистване. Ама както казах за 60 000 км.....докат ги навъртиш, ще успееш да събереш 40 кинта за комплект за почистване на K&N. И не ползвайте друг, защото този на K&N е разработен за техните филтри и е съобразен с матеряла от който е изработен филтъра и няма да повреди самия филтър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Kакво ще стане ако се промени диаметъра ?????.........Demon я дай да видя какво си направил !!!! Има ли значение каде ще е разположен филтъра ????

Ако тръбата си променя диаметъра на места - Получават се завихряния и се забавя потока от въздух, следователно спада мощността.Положение на филтъра - Има значение, не трябва да дърпа загряд въздух от коша на двигателя.Ето малко снимки на мойта система за въздух:Цялата система (Линк)Тук добре личи преградата сложена, за да изолира филтъра от коша на двигателя (Линк):Тук добре личи преградата......(Линк)Ето и тръбата за въздух, гредата малко я скрива, ама за всеки е ясно как изглежда иначе (Линк).Изолацията на тръбата я препоръчвам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Я малко повече инфо от къде точно си взел тръбите и колената???

Това е Интерметалснаб, намират се на Военна Рампа. Ако првиш тунинг е задължително да ги знаеш тях :no: С тяхна помощ се правят много неща. Имат тръби и колена всякакви размери и най-важното НЕРЪЖДАВЕЙКА.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest group4dam
Отговорено (Редактирано)

Демоне, вчера свалих тоя от Astra 2.0 GSI и го сложих на мойта. Само дето не можах да затворя капака, но забелязах, че с него много бавно реагира на натискането на газта (около секунда разлика). Чува се как филтъра взема въздух и чак след това тръгват оборотите. И на Астрата е така. Това нормално ли е ?????? При нея се забелязва коренна промяна в звука -- след 4000 об. На мойта оригиналния филтър е у ляво отпред в кутия, но не взема въздух оттам, а има продължение до тая тръба над радиатора откъдето взема въздух.Тая тръба ще и дам команда "ЧИБА" щото така се нагрява от двгателя......Между кутията за филтъра и двиг. ми е кумулейтора така че май няма да ми тряя преграда.

Редактирано от group4dam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Демоне, вчера свалих тоя от Astra 2.0 GSI и го сложих на мойта. Само дето не можах да затворя капака, но забелязах, че с него много бавно реагира на натискането на газта (около секунда разлика). Чува се как филтъра взема въздух и чак след това тръгват оборотите. И на Астрата е така. Това нормално ли е ?????? При нея се забелязва коренна промяна в звука -- след 4000 об.

Наистина се увеличава малко звука на двигателя във високи обороти. Но не е нормално да реагира по-бавно, даже напротив. Вижте филтъра как е, да не е зацапан, също да не е от марките менте. Нямам идея от какво може да е, при мен този ефект го нямаше, а ефекта беше само положителен. Определено нещо не е както трябва, за да се държи така автомобила с този филтър :no:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

тази тръба е една от мистиките на японския инженер! това съвсем сериозноосвен това, най-вероятно точно преди филтъра имаш разклонение към под-калника. Поне при мен е така, а кончертото и 4-та ген доста си приличат в двигателния отсег. Преграда си сложи зад акумулатора, разкарай филтъра, черната тръба и вобще всичко. Погрижи се новият филтър да смуче въздух през дупката в калника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Я малко повече инфо от къде точно си взел тръбите и колената???

Това е Интерметалснаб, намират се на Военна Рампа. Ако првиш тунинг е задължително да ги знаеш тях :no: С тяхна помощ се правят много неща. Имат тръби и колена всякакви размери и най-важното НЕРЪЖДАВЕЙКА.
За маняците от Варна....фирмата е Кортекс.Тва е зад сервиза на Цоков(над затвора) има хром никелови траби4ки тънкостенни.60мм и 70 мм има със сигурност на 70-тката цената е 30 лв на линеен м.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest group4dam

Демоне, вчера свалих тоя от Astra 2.0 GSI и го сложих на мойта. Само дето не можах да затворя капака, но забелязах, че с него много бавно реагира на натискането на газта (около секунда разлика). Чува се как филтъра взема въздух и чак след това тръгват оборотите. И на Астрата е така. Това нормално ли е ??????  При нея се забелязва коренна промяна в звука -- след 4000 об.

Наистина се увеличава малко звука на двигателя във високи обороти. Но не е нормално да реагира по-бавно, даже напротив. Вижте филтъра как е, да не е зацапан, също да не е от марките менте. Нямам идея от какво може да е, при мен този ефект го нямаше, а ефекта беше само положителен. Определено нещо не е както трябва, за да се държи така автомобила с този филтър :no:
филтъра е нов на 1000 км. е, от USA е купуван с гаранция е !Да ви питам друго ---> по маркуча на филтъра минава гумено маркуче някой знае ли за какво е ????? Да махам тия тръби значи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest street_fighter

Чува се как филтъра взема въздух и чак след това тръгват оборотите.

сигурни ли сте че сте сложили филтъра правилно имам предвид дали плътно е сложен за тръбата.пробваите да го уплътните с някакво широко тиксо.само да пробвате,щото на един приятел ставаше така и като го уплътни така стана перфекно ма тои си остана с тиксото щото беше жълто и изглеждаше яко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen
прекрасни ценино са само за мотори ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...