Jump to content
Guest beast

Замерване Прелюд 4 ген. 2.2 В-ТЕК

Recommended Posts

Guest beast

Добри резултати като за сток кола колега и на тея килограми е супер даже :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NEAGTiVE :P мисля че е на 6800 макс мощност с чип 50-100rpm приблизително отгоре (1000 на сток кола не !)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

този двигател го дават 185 при 7000 об.мин,(аутодата)до ограничител са 7800,поне моя е до толкова

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ще меря пак, и аз се учудих, че с около 1000 са изместени пиковете. Чипа е до 8500 оборота, тоест 800 оборота отгоре, но над 8000 оборота няма смисъл просто, то не е малолитражка. Иначе времната 0-100, и на 400 м. са си такива.Кутийката я прави един колега хондаджия- Наско, за което големи благодарности, но има нужда от малка доработка, и може би ще може да си поръча всеки като е готова матрицата.

Редактирано от batkosio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

точно това имах предвид баткосио че общо взето тези 800-1000 оборота са отклонение. и ми е интересно от както се получават.защотото като цяло съм фен на маняка дето създаде тоя уред :) :) (в бъдеще наи вероятно и аз ще го купя)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса ми е относно чипа:замервал ли си колата без него?има ли смисъл да се слага?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ето това вече ми звучи доста реално :P)))) 68ХХ

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest koki4a

Днес измерих отново- 172 коня при 6818 оборота. Това е следвайки указанията на момчетата, занимаващи се с инфоборда. Чипа помага, но не знам колко. не ми се занимава да инсталирам отново оригиналния, защото вече десетки пъти съм я разхвърлял вътре, в момента е сглобена и мисля скоро да не я пипам. Следва силовия тунинг, там ще ми е интересно определено :P

Успех със сигурност ще ти е интересно,пожелавам ти по голяма турбинка и по здрави буталца...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...