Jump to content
Guest Mark Antoniy

Акселерометър

Recommended Posts

Guest Mark Antoniy

Аз го пробвах и показа , че ускорявам около 10 сек. 100км/ч. или по точно и в двете посоки по 9,44 сек.60 мили/ч най-добър резултат. а 400 м за 17,7 сек.Значи на скоростомер засечката ми е била доста вярна. Най-добро съм давал 9,6сек. до 100км/ч. Може и конски сили да мери с точност до 10%. Задаваш му в паундове тежеста, която влачиш и ти дава коне. Аз тъй като съм я качвал на кантар с половин резервоар и с мен и му зададъх тази тежест и ми отчете 72 коня на колелата ама нямах достатъчно сигурно място за да набера 120 мили.До колкото по-ниска предавка го засичах толкова по-големи коне.Логично е да мери така както казват. За единица време преместване на товар на определено разстояние=конска сила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

Може и конски сили да мери с точност до 10%.

Ако го сложиш в болид от Ф1 нищо чудно да ти покаже 1000 коня от мотор с 900 кончета. Хонда ги водят с най-якия мотор, те да не би с такива уреди да си ги мерят?! :D:D:D:D:D:D Майтапа настрана! Ако можеш да ми услужиш с тоя уред да се тествам и аз, много ще съм ти благодарен, не за друго, ами да видя дали мога да се сборичкам с някоя Д15-ка, ама както е on stock :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

На мене също ще ми е интересно да се засека какво ми е ускорението :D Казвай колега каде да се събираме ,може на националната да се тесктваме всички , а ти да взимаш някаква символична такса и да видим кой колко :DДидко , аз съм фуулллл сток :D ( изцяло оригинален ) дори имам и малки проблеми сега по изпусквателната система , та дай да те мина :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 100NX Golf Destroyer

Що за животно е тоя "Акселерометър" (еба си сложната дума :D ) :D По описанията ти, много прилича на G-TECHhttp://www.gtechpro.com/Аз съм тествал такова нещо. Едва ли дава абсолютно верни стойности, но производителите твърдят, че отклоненията са съвсем малки:http://www.gtechpro.com/accuracy.htmlРаботи с някакъв инерционен датчик. Трябва му 12V захранване (включва се на мястото на запалката), трябва да се калибрира за конкретния автомобил, който се тества преди да се пристъпи към самите тестове. Много полезно устройство за хора, които се занимават с модификации на колите си. Измерва мощност, въртящ момент, ускорение 0-100 км/ч, време на 0 - 400 м и др. Има интерфейс за връзка с PC и софтуер към него. За съжаление струва ~ $300.00 :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

Бах м..... :D Искам го тва :D Някой на партия? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

На мене също ще ми е интересно да се засека какво ми е ускорението :D Казвай колега каде да се събираме ,може на националната да се тесктваме всички , а ти да взимаш някаква символична такса и да видим кой колко :DДидко , аз съм фуулллл сток :D ( изцяло оригинален ) дори имам и малки проблеми сега по изпусквателната система , та дай да те мина :D

аааа, лъже - има спор*ен филтър (Turkey+10кс) и се пуска олекотен (без задна чистачка+5кс) :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

На мене също ще ми е интересно да се засека какво ми е ускорението :D Казвай колега каде да се събираме ,може на националната да се тесктваме всички , а ти да взимаш някаква символична такса и да видим кой колко :DДидко , аз съм фуулллл сток  :D  ( изцяло оригинален ) дори имам и малки проблеми сега по изпусквателната система , та дай да те мина  :D

аааа, лъже - има спор*ен филтър (Turkey+10кс) и се пуска олекотен (без задна чистачка+5кс) :D
:D Махнах го филтъра , че тва прашно време :D и задната чистачка си я сложих ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy
Отговорено (Редактирано)

Що за животно е тоя "Акселерометър" (еба си сложната дума  )  По описанията ти, много прилича на G-TECH

Анджек! Така му е името , но не е като на снимката. Към 140 кинта е и незнам къде се продава. Не е мое а на колега от клуб Опел. Вече триябва да е в собственика си. Инерционият датчик както му викаш е акселерометър! Грешка има ама до 10% казват. Правиш 5 да речем теста и взимаш 3- от тях най-добри и средноаритметично от трите.Написано е така в книжката , че мери до 10% грешка ама в твой ущърб.За пример кагаго га сложиш вертикално ,мери земното ускорение. Пише ,че триабва да сочи 1G а то мери 0,82(3)G. Е земното ускорение не се мени.Нагласяш го хоризонтално и го центроваш да не е наклонено за да те лъже земното ускорение. Като му въведеш и маса в паундове ти призчислява конете.За щастие аз ги знам мойте килограми. А един паунд е 0,4536 кг. Вчера след леки промени си докарах да върви почти колкото CRX 12V 100 коня и си докарах 87 коня на колелата. За сравнение мойта беше от две мерения 70 и 72 коня а CRX-a от едно 78 коня, което показва ,че е горе долу реално. А в книжката пише , че при коне като мериш е 10-15 % загуби до изхода.Т. е. ако съм идеални 90 коня 12,5 % загуби са 11,25 коня или на изхода около 78 коня ама трябва да е изрядно всичко и да я съпоставям с нова. И най важното да и СИПЕШ БЕНЗИН! Ние нямаме в БГ.След като си поиграх с горивото съм 87 коня на колелата или около 98-100 коня двигател.Доколкото може да му се вярва на уреда.А имайки в предвид предпоставките и опстоятелствата, като например горе долу масата на си ар екса и други относителни неща. Та резултата е с двама души вътре по 100 кг. на равен терен (според уреда) около 10 секунди до 60 мили и 17,7 сек. 400 метра. т. е. по най- високите критерий за 4-та генерация 3 врати трябва да съм 9,7 сек. до 100км. а аз съм под това. :D:D:Dпп: като това от 1994г. е от линка на 100NX Golf Destroyer Редактирано от Mark Antoniy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ombre

Имам го :) На ваше разположение е.Сега е в Даркоси.Ако искате ще го взема на Юндола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

вземи го де :D аз след малко тръгвам за Юндола да поогледам бунгалата и да ударя едно кафе :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Марк, айде да ги пробваме двете Хонди бе човек. Твойта си е доста вървяща май за Д15Б2, мойта е малко по-тежка, но си е пак явно вървяща за този мотор. Искам да добия представа какво ми е горе долу ускорението в момента. Тествах се с някой автомобили на които им дават около 9 и нещо от 0-100 и съм горе долу равен, някой ги бия, някой ме дърпат с малко, но от кола до кола има разлика все пак :D Мисля си, че сега мойта се мотае около 9 и нещо, но незнам с точност колко е? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

друг въпрос, с какъв бензин си постигнал дова увеличение от 15 коня? :) Аз сипвам 95 от ОМВ и съм с добро впечатление, в смисъл, че разхода ми е най-нисък на колата от там като наливам. Ти на къде наливаш и какъв бензин?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net
:) това за взимането на 1-2 G-Tech-a на Юндола е добра идея... ще взема и аз да го взема мойто устройство, та да сравним малко показанията.Между другото, не Ви препоръчвам да вярвате кой знае колко на цифрите от подобен тип устройства. Тяхната цел НЕ Е да докарат точен резултат, а да има повтаряемост в резултатите. Тоест, да можете да настройвате колата си и да виждате дали резултатът е положителен или отрицателен, а не да разберете колко точно коня ви е двигателя. При първите замервания с мойто "Portable Dyno" докарах 73коня много близо да 6000 об/мин, което е близко до очакванията, но показанята доста лесно могат да се променят като се използва грешна маса на автомобила и/или различни гуми. Важното както казах е че тези устройства са за настройка, а не за точно измерване на момент/мощност.Освен това, вместо да правите 5 опита и да взимате 3-те най-добри резултата, ви предлагам да направите следното: 2 опита, единият в едната посока на шосето, а другия непостредствено след това, в другата посока. И взимате средно аритметично. По този начин минимизирате грешката от наклон на пътя и постоянен вятър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Тяхната цел НЕ Е да докарат точен резултат, а да има повтаряемост в резултатите. Тоест, да можете да настройвате колата си и да виждате дали резултатът е положителен или отрицателен, а не да разберете колко точно коня ви е двигателя.

Дааа........1net, мисля, че ти отговори на единя ми въпрос. Аз също имах подобни подозрения. Разбира се резултатите не са супер точни, но се мотаят някъде около точните. А някой може да си помисли, че издребнявам в точността, но не може да не ме интересува, като знам колко се мъча да кача 5 коня и колко усилия ми коства? И после като видя как хоп и някой качил 10 или 15 коня със завъртане на делкото или нещо подобно да кажем. В такъв случай почвам да си мисля, че има нещо гнило в цялата работа.Може би в меренето на мощността, единствено може да се вярва с голяма точност на уреда на Динапак. Там страничните фактори влиаещи на резултата са изолирани. Пък и самия уред е много точен и прецизен. Няма допир на гумите с някаква повърхност. Няма инерции предизвикани от наклон, няма въздушно съпротивление или вятър. Сцеплението с колелата е 100% точно, защото уреда се хваща за главините на полуостките, а не посредством сцеплението на гумите да кажем. Диаметъра на колелото също не влиае на резултата и този тип неточност е избегната. Освен това не се интересува от масата на автомобила!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Абсолютно, обаче за цялостна настройка на автомобила на дино, ще ти отидат поне 2 дена, а повечето от нас немогат да отделят толкова средства. Алтернативата е настройка на автомобила с гореизброените уреди + една широкообхватна О2 сонда и след това само минаване през диното за измерване на реалната докарана мощност. може и да бъркам, но според мен така може да се постигне добра настройка и то на доста ниска цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Като сме се събрали банда маняци на D15B2-ки дайте да си организираме някой ден някво драг състезание или пък на Юндула да ги наредим всичките :) Аз също съм много заинтригуван на кой колко върви колата :D А и друго , идва лято и идват много промени , не знам как ви се струва следващо посещение на Дино Център Златков :P след някой промени върху колите и след националната среща :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Твърдо ЗА всичките предложения, тамън аз до Юндола мисля да съм с пълен инжекцион вече :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Твърдо ЗА всичките предложения, тамън аз до Юндола мисля да съм с пълен инжекцион вече :)

:D Само аз ли ще съм без тунинг по двигателя :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

Споко! Аз съм custom.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA
Отговорено (Редактирано)

И аз съм STOCK :) Спокойно ! Ще се събереме всички нормални коли и после ще излъчиме най-добрия срещу "правените" хондаци ;) са мо STOCK са мо STOCK са мо STOCK ;):);) ae със здраве !

Редактирано от HONDA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...