Jump to content
Guest r5gtr

Айде пак за Сивик 6та?

Recommended Posts

Guest r5gtr

сивика до сега се държи прекрасно! разход градско 7,2/100, то половината е на магистрала, така че не е много градско.както и да. та фара за мъгла(Утзад) не работи. копчето не щрака,и изобщо системата не действа. у книгата пише, че фар за мъгла имат само някой модели? е що за глупост? има крушки,копче и т.н. и да няма фар за мъгла. бушоните са здрави.селеновия филтър така и не го открих. зад жабката има едно прозорче дето се сваля, и под неги се вижда радиаторчето на парното,от ляво, и в дясно самия вентилатор. отваря се едно пространство, горе доли 2 пръста шороко. там ли требе да седи тоя филтър? другаде не виждам къде, няма просто.смяна на антифриз? полезни съвети, обезвъздушаване и т.н. гледах, че е 3.1литра охладителната течност. колко да я мешам с вода? 1:1 ОК ли е?преди време колега написа какви точно свещи да слагам. айде да повтори, че днеска ги развих и сегашните имат доста нагар, което не е норамлно за кола на 50К км., и си мисля, че не съм ги уцелил. двигателя е D14Z1, така пише в талона, иначе в книгата се води D14А3.колко пари е в БГ съединител? реглаж на клапани на колко хилки се прави, и лесно ли е да се направи. смисъл баща ми има известен опит и може и да се справи,ама може и не,нали се сещате.абе,а когато дадете на габарити/къси, не требе ли някаква лампа да свети по таблото? имам впредвид,лампа различна от тези който служат за осветление? и от толкова много прозорчета за лампи, се използват едва половината?айди :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOGIE

Brate s tva Reno, niama da spechelish pochitateli tuk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Brate s tva Reno, niama da spechelish pochitateli tuk

BOGIE, той за Сивик говори :rolleyes:Я да те питам, off-topic, събота докато се ровех по колата, намерих една ръчка точно до волана, между бушоните и волана, една ръчна със стрелка към мен. Дърпах я, ама нищо не става, един дълъг лост се показа, ама нищо. Гледах отдолу, къде отива, закачена е на кормилния стълб, там някаква чупка има. Викам си да не е за регулиране на височината на волана. Ама волана не помръдва. Знаеш ли я?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Абе тва с габаритете отзад не го разбирам много. Я включи къси и виш тогава кво е положението?За кво ти е лампа като виждаш че таблото ти е оветено и на лоста се вижда много ясно на кви светлини си?Масло в скоростите го смени също! Слага се моторно! Набии една полусинтетика и да ти е мирна главата в следващите 40 000км.Свещи не знам на колко се сменяха. Май 30-40К км е добра цифра??? Слагай НГК или ДЕНСО. Пише си кои модели се препоръчват за тая кола в книжката на колата и мисля отпред на капака при двигателя. Ако не знаеш ще погледна в книжката на 6-тата ген и щи кажа.Клапани също на 40 000КМ е добре да се регулират???За антифриза 1:1 май толкова го даваха от Хонда. Аз на мойта ще го сменям и май ще сипвам оригинален опелски. Много е мазен ама е 7лв литъра. Но поне знам, че е добър и истински! Някакви други предложения?Нека по-вещите ме допълнат и поправят ако имам грешка.П.С. Сипи си една добавка за почистване на горивната система. Аз го направих и един приятел каза, че в сравнение с миналия път когато го возих има голяма разлика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Я да те питам, off-topic, събота докато се ровех по колата, намерих една ръчка точно до волана, между бушоните и волана, една ръчна със стрелка към мен. Дърпах я, ама нищо не става, един дълъг лост се показа, ама нищо. Гледах отдолу, къде отива, закачена е на кормилния стълб, там някаква чупка има. Викам си да не е за регулиране на височината на волана. Ама волана не помръдва.

Тая ръчка е за регулиране на волана във височина. Като я дръпнеш към теб (демек като се разпъне и стане по-дълга) - нищо НЕстава - просто това е направено за удобство, да ти е по-дълга пръчката и по-лесно да се борави с нея. СЪщинската операция е като бутнеш пръчката НАДОЛУ - тогава вече волана се "отключва" и съответно регулираш както ти е на теб кеф. Заклучването става като върнеш пръчката НАГОРЕ :rolleyes: Това е цялата философия :yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

сивика до сега се държи прекрасно! разход градско 7,2/100, то половината е на магистрала, така че не е много градско.

както и да. та фара за мъгла(Утзад) не работи. копчето не щрака,и изобщо системата не действа. у книгата пише, че фар за мъгла имат само някой модели? е що за глупост? има крушки,копче и т.н. и да няма фар за мъгла. бушоните са здрави.

селеновия филтър така и не го открих. зад жабката има едно прозорче дето се сваля, и под неги се вижда радиаторчето на парното,от ляво, и в дясно самия вентилатор. отваря се едно пространство, горе доли 2 пръста шороко. там ли требе да седи тоя филтър? другаде не виждам къде, няма просто.

смяна на антифриз? полезни съвети, обезвъздушаване и т.н. гледах, че е 3.1литра охладителната течност. колко да я мешам с вода? 1:1 ОК ли е?

преди време колега написа какви точно свещи да слагам. айде да повтори, че днеска ги развих и сегашните имат доста нагар, което не е норамлно за кола на 50К км., и си мисля, че не съм ги уцелил. двигателя е D14Z1, така пише в талона, иначе в книгата се води D14А3.

колко пари е в БГ съединител?

реглаж на клапани на колко хилки се прави, и лесно ли е да се направи. смисъл баща ми има известен опит и може и да се справи,ама може и не,нали се сещате.

абе,а когато дадете на габарити/къси, не требе ли някаква лампа да свети по таблото? имам впредвид,лампа различна от тези който служат за осветление? и от толкова много прозорчета за лампи, се използват едва половината?

айди ;)

Еее - много въпроси бре колега ;):rolleyes:;)

 

Значи - това за фаровете за мъгла - предполагам че в тази книга от която четеш тия неща, са имали предвид ПРЕДНИТЕ фарове за мъгла (едни малки, кръгли на форма; стоят в предната броня пред радиаторите) - те по принцип са опция (виж снимките), докато тези отзад светлини за мъгла - те са си вградени в самите стопове и са си стандарт !!! Провери си самото копче - би трябвало да индикира със светлина ако е включено. НО НЕ ЗАБРАВЯЙ: задните светлини за мъгла работят САМО когато са включените светлините КЪСИ ИЛИ ДЪЛГИ - при габарит (или изцяло изключени светлини) - светлините за мъгла НЯМА да работят !!! Провети ако при никакво положение НЕ работят - свали копчето, разглоби го и го почисти. Ако пак не бачка - значи....търси причината по ел инсталация, знам ли...

Това което казваш за индикация на къси и дълги светлини - на таблото има индикация САМО за включени ДЪЛГИ СВЕТЛИНИ. За къси или габарит - на таблото НЯМА индикация, освен самото осветление което е. НО - има нещо друго >>> часовника, който стои до стереото е нещо каот индикатор на какви светлини се намираш в момента!!! Примерно - ако су на дълги - часовника си свети нормално силно; Ако си на къси светлини - часовника свети по-слабо ;) Поне така е на по-старите модели СИВИЦИ, 99% съм сигурен че така са и по-новите ;)

 

Това:

от толкова много прозорчета за лампи, се използват едва половината

....НЕ ГО разбрах ;)

 

И - за какво питаш за съединител бре ?! ;) Данеби да е почнал да си ходи ?! ;);)

 

За модела на мотора - твоята си е с D14A3 (1.4 16V - 75 коня) - може да го видиш къде го пише на самия блок на мотора, както и на табелката която се намира в двигателния обсег - на нея са изписани номер на рама, номер на мотор, килограмите каквито може да носи колата и т.н. Това че в талона са го записали D14Z1 - не е голяма грешка. По принцип - D14A3 и D14Z1 са фактически един и същ мотор - 1.4 16V - 75 коня, НО - на тази твоята Хонда - 6-а генерация 3 врати (EJ9 мисля се водеше модела на шасито) Японска сглобка се е слагал този мотор D14A3, докато D14Z1 се е слагал на АНГЛИЙСКАТА версия СИВИК 6-а генерацоя 5 врати хечбек (модел на шасита МА8). Един и същ мотор, но за различните видове купета - различно наименование (е, вероятно може и да имат някаква разлика по между си, но - тя ще е минимална). А това че онези от КАТ са я регистрирали с мотор, който е за друго купе - ами, лошо няма :yes: Тяхна си грешка ;)

Разхода е добър, макар че ако си с 1.5 VTEC мотор 114 коня - разхода ще е дори ПО-НИСЪК !!!, а динамиката ще е много по-добра ;) Но - лошо няма ;)

 

Общо взето това е. Останалите неща PARADOX-а ти е обяснил какво що ;)

 

Публикувано изображение

-версия С допълнителните фарове за мъгла

 

Публикувано изображение

-версия БЕЗ допълнителните фарове за мъгла

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r5gtr

тука за голям берач на гъби ме взехте :rolleyes: първо изобщо не съм тръгнал да си търся почитатели с рендето, още по-малко сред вас. знам какви се шувенисти по отношение на хонда. според вас друга кола няма. е да знаете, че има, и такива глупаци като мен си ги карат и си ги обичат.смешно ми стана и като ми обяснявате, че задния фар за мъгла се вкл. само когато си на къси/дълги!! това има ли някой да не го знае бе?! казвам ви в никакви случаи не ебава. това в книжката го пише за задния фар за мъгла и е посочено на една картинка точно същото копче, айде да си имаме уважението.последно требе ли да се прави реглаж на клапани или не? щото парадокс, такива въпросителни е сложил накрая, че не се разбира дали се ебава или говори сериозно.хондата се кара само с добавки. всеки път се пълни резервоара и се сипва добавка за почистване на FULL INJECTIONA,според етикета, иначе е на STP.понеже колата е карана 5г. само градско и правим профилактика. няма да сипваме постоянно.та по принцип всички останали глупави коли , имат индикатор когато си вкл. габарити/къси/дълги. та от глупавите коли си мислех, че и хонда требе да има такава лампа, ама явно няма.на таблото има поне 20 места(такива обли) дето требе да има лампи, но понеже не се виждат, тоест се виждат само когато светнат, и ми беше интересно коя за какво е ,щото в книгата са обяснени само някои, а другите за кво са? ама остави, няма значение.колата е карана от една гъска, и аз се повозих малко при нея. направо ми стана лошо. всеки знае, че примерно на учебните коли сменят съединител, на всеки 20к км. та тая караше точно като ученичка, и съединителя 100% е яко износен. отделно един ден направо го запалих при нищо и никаква ситуация: тръгнах да я вкарвам в гаража, но предницата заора. яко газ на зад, за да мога да се изкача, и съед. така засмърде, че се усещаше 2 седмици след това! иначе не дава никакви предпоставки, че е за смяна. просто да знам къде да си купя,ако тука ми е по-евтино.в КАТ, няма как да са сбъркали, щото колата не е регистрирана в БГ, това го пише на оригиналните документи на колата. аз си мислех, че е някаква грешка, щото и на моите документи пише, че реното е 1.2 с някакъв измислен мотор,но това е сигурно направено с цел да се плаща по-малки застраховки,иначе е съвсем различно.ще ме извинявате, но това с фаровете за мъгла направо ме разби :yes: чак снимки.... все пак благодаря на всички, за отделеното време и желание.

Редактирано от r5gtr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

тука за голям берач на гъби ме взехте :yes: първо изобщо не съм тръгнал да си търся почитатели с рендето, още по-малко сред вас. знам какви се шувенисти по отношение на хонда. според вас друга кола няма. е да знаете, че има, и такива глупаци като мен си ги карат и си ги обичат.смешно ми стана и като ми обяснявате, че задния фар за мъгла се вкл. само когато си на къси/дълги!! това има ли някой да не го знае бе?! казвам ви в никакви случаи не ебава. това в книжката го пише за задния фар за мъгла и е посочено на една картинка точно същото копче, айде да си имаме уважението.последно требе ли да се прави реглаж на клапани или не? щото парадокс, такива въпросителни е сложил накрая, че не се разбира дали се ебава или говори сериозно.хондата се кара само с добавки. всеки път се пълни резервоара и се сипва добавка за почистване на FULL INJECTIONA,според етикета, иначе е на STP.понеже колата е карана 5г. само градско и правим профилактика. няма да сипваме постоянно.та по принцип всички останали глупави коли , имат индикатор когато си вкл. габарити/къси/дълги. та от глупавите коли си мислех, че и хонда требе да има такава лампа, ама явно няма.на таблото има поне 20 места(такива обли) дето требе да има лампи, но понеже не се виждат, тоест се виждат само когато светнат, и ми беше интересно коя за какво е ,щото в книгата са обяснени само някои, а другите за кво са? ама остави, няма значение.колата е карана от една гъска, и аз се повозих малко при нея. направо ми стана лошо. всеки знае, че примерно на учебните коли сменят съединител, на всеки 20к км. та тая караше точно като ученичка, и съединителя 100% е яко износен. отделно един ден направо го запалих при нищо и никаква ситуация: тръгнах да я вкарвам в гаража, но предницата заора. яко газ на зад, за да мога да се изкача, и съед. така засмърде, че се усещаше 2 седмици след това! иначе не дава никакви предпоставки, че е за смяна. просто да знам къде да си купя,ако тука ми е по-евтино.в КАТ, няма как да са сбъркали, щото колата не е регистрирана в БГ, това го пише на оригиналните документи на колата. аз си мислех, че е някаква грешка, щото и на моите документи пише, че реното е 1.2 с някакъв измислен мотор,но това е сигурно направено с цел да се плаща по-малки застраховки,иначе е съвсем различно.ще ме извинявате, но това с фаровете за мъгла направо ме разби ;) чак снимки.... все пак благодаря на всички, за отделеното време и желание.

Ей братчед, не виждам за какво толкова се косиш :rolleyes: Ти питаш - аз ти давам отговор с който се опитвам да ти бъда максимално полезен, ти го приемаш като подигравка !!! Ами - твой си проблем ;) Реглаж на клапани е ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО да се прави за 16 клапановите мотори. Прави се на около 30 000 - 40 000км.А това за "многото лампи" които са на таблото и НЕсветят - има си простото обяснение че в твоя случай на тези места НЯМА лампи ;) Тая Хонда на баща ти все пак е БАЗОВО изпълнение и има много екстри които няма и съответно - индикаций на таблото, като например индикация за за Air Bags (предполагам НЯМАШ такива неща), ABS и т.н.Какво точно казваш че е написано в тази прослувута вече книжка ?! Че задните светлини за мъгла са ОПЦИЯ - така ли ?! ;);) Или какво ?!Тоя бутон за светлините за мъгла след като не ебава - свали го и го разтвори - може да е зацапан само. НЕ разбирам и за какво ги сипвате тези добавки ?! ;);) Не върви ли, няма ускорение ли (то по принцип от тази кола с този мотор НЕмойе да очакваш кой знае какви постижение - 165км/ч максимална и 0-100 за около 12 секуинди - това са данни по каталог). Все пак - смени свещите на тази кола, горивен/въздушен филтър. Иначе невиждам за какво само на добавки да се кара -незнам, поне на мен ми звучи ГЛУПАВО !!!Ако искаш - закарай я на сервиз тази кола да я видят - и това с този бутон за светлините за мъгла и със съединител и с всичко което те вълнува.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r5gtr

виждам, че на добрия тон не държите в този форум. извинете, явно съдите по хората много несправедливо. не съм ти брат'чед, вуйчо или там някаква друга роднина.няма да ви занимавам повече. а това със сервиза направо ме довърши. то не бяха къси/дълги, то не бяха сервизи. никъде не съм написал: "обяснете ми го, като на 5 годишно дете" мисля, че е напълно излишно да ми наттъртваш някой думи с едрия шрифт.за добавката написвах, че я сипваме профилактично. по същия начин мога да ти отговоря: ти защо сменяш антифриза? нали охладителната течност не замръзва! колата си върви,има ускорение и т.н. сам знаеш отговора.и как реши, че е базова, само това не разбрах: P/W, P/M, P/L, P/S, A/C, ABS

Редактирано от r5gtr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Хайде не с рогата напред! И твоят тон не е много сериозен, така че не докачай на "разговорния" тон, с който ти отговаряме!Аз колкото коли съм имал, единствено Москвича имаше отделна лампа за къси светлини. Така че дали умните коли имат или нямат отделна индикация за къси, ти си прецени. Още повече в много държави са задължителни DRL и нали се сещаш, че постоянно да ти свети някаква лампичка не е много приятно.Понеже се занимавах професионално с ИЗРАБОТКА на табла, ще ти кажа, че производителя и представа си няма какво ще му хрумне да сложи на тази кола през целия цикъл на разработка (който е над 5 години), веднъж реши, че всички коли серийно ще имат ABS, после обаче като погледне сметките и тръгне с червения молив, ABS-а отпада и от опциите даже. Така че е нормално да има гнезда за индикации, които в НИКОЙ модел не се използват.За 6та генерация не знам къде е копчето за светлините за мъгла, на 3та е в ляво от волана до размразителя на задното стъкло. Работи единствено и само на къси светлини. Като включиш дълги, се изключва. Хората са решили, че щом караш на дълги, значи няма достатъчно мъгла, зада си на фарове за мъгла. Не като тежкарите тук дето карат нон-стоп на фарове за мъгла и те заболяват очите зад такъв.А и според мен е базов модела. D14 означава 1.4 мотор, най-малкият, предлаган за модела, и съответно най-евтин и с най-малко екстри. Разбира се, купувача може да е нацъкал всички възможни екстри, но не би се задоволил и с 1.4 мотор, според мен.А дали сме манияци на Хонда, нормално е тук да намериш манияци на Хонда, какво очакваш и ти? Въпреки че на мен Хонда ми е далече от идеала за кола, тук съм, защото имам такава кола. Но се старая да уважавам останалите!P.S. (за ADH-HONDA): 10х само това не направих, въртях я тази ръчка, настрани я бутах. Довечера ще я пробвам, че ми е в много ниско положение волана и трудно се "мушкам" под него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Хонда не е единствената кола,няма действително да се лъжем.Има Акура,уважавам изключително много Сааб(не сам се качвал,но като седнат да ми говорят за екстрите и т.н.),като седна на вседехода от марка Газ(най-старите военни вседеходи) да се катеря там дето и Лексус м330 май не мойе да се качи и си умирам от кеф.Само че според мене,или спордед много други хора в този форум за парите , който се дават ХОНДА Е НАЙ-ОТ-НАЙ!Нямам нищо против френските коли,но избора ми е Хонда,ако щеш си мисли квото искаш :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r5gtr

ОК, няма повече :rolleyes: както москвича ти, така и всички рена,например, от поколението на моето, имат лампи за разграничаване на габарити/къси/дълги,за новите не знам. номера с фара за мъгла и дългите и при мен е така, и има логика да е напавено да се изключва като караш на дълги.дали ти е приятно да ти свети нещо или не е въпрос на вкус, все пак.под базов модел аз разбирам , когато всичко е на врътка, виждал съм такива сивици 6та, където всичко е ръчно, и са с 13ки стоманени-това аз наричам базов. вземи например нова кола: води се базова когато се напълно изчистена. можеш да си я вземеш, пак с най-мършавия двигател, но да е обурудвана със всички екстри. двигателя не е показателен в случая. както и да е.усетих насмешка във всички отговори, затова фърлях къчове. ако например, някой от вас влезне в нашия форум, да пита нещо за реното на жена си, примерно, всички ще се отзоват много приятелски. няма да има изпълнения от типа:" Brate s tva Reno, niama da spechelish pochitateli tuk "- изобщо не зная как може да се отговори на този човек.отделно нямате никакви правила за поведение. поне едни елементарни. като например всички да пишем на кирилица. в това отношение няма поводи за оправдание. аз нямам проблем, просто мнения на латиница не ги чета. да ги чете които има нерви.никой не написа например за антифриза. само, че се меша 1:1. това го пише на тубата на антифриза. а как се обезвъздушава например? напънах се и прочетох всички инстукций в книгата, но бая се озорих с речника, а можехте да ми помогнете, но вече няма значение. отщя ми се да питам за каквото и да било.ако беше от моята страна, щеше да разбереш кой пръв си е показал рогата.определено хонда не е единствената кола. когато още само цъках по колите, много ме радваше CRX-а 3та, но покрай рено 5 турбо , бях захласнат. доволен съм, че ми се откри възможност и сега карам р5, макар и без турбина...но кой знае....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Опел Астра също няма такава лампа!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

КЪМ "r5gtr" !(и не само)

 

По пирнцип, тези форуми са създадени с главната цел да се събират хора с еднакви интереси (в случая общия интерес тук са ХОНДА автомобилите), обсъждат по темата - най-вече това са хвалбите за марката и т.н. Но, по принцип, другата важна цел на тези форуми са за да си помагаме взаимно със съвети, препоръки и т.н. съврзани с автомобилите от тази марка. В случая, Ти дойде (предполагам) в този форум за да получиш съвети и т.н. свързани с колата на баща си. Някои от хората се ОПИТАХА да отговорят на въпросите ти, други НЕ, НО НЕ виждам причина за това да се държиш толкова "дръпнато" ;) ДОбре - разбирам че в един от постовете вероятно са те обидили (в случая с изказването "Brate s tva Reno, niama da spechelish pochitateli tuk"), но НЕвиждам защо трябва всички да са ти виновни !!! Един ти писал с главни букви, нарекъл те "братчед", бил ти се надсмивал...е, предполагам това се отнасяше за мен ;) Съжалявам ако с нещо съм те обидил ;)м това не ми е била целта. ;) Опитах се с каквото мога да ПОМОГНА, да бъда полезен със съвет, НЕ да се подигравам, надсмивам или каквото и да било. Ако си го разбрал така - съжалявам още веднъж.

 

Първоначално мислих да заключа директо темата (и всъщност тази процедура беше пусната в действие за около 5 минути), но след това размислих, защото НЕ Е достатъчно демократично. Главно се издразних (признавам си) затова че едва ли не ВСИЧКИ в този форум са ти виновни с нещо. Пак казвам - може и някой да те е подразнил с нещо, от негово име СЕ ИЗВИНЯВАМ !!! И въпреки това ми е обидно да НЕ СЕ оценява изгубеното време и нерви на тези, които са се опитали да ПОМОГНАТ с каквото могат, със съвета си (до колкото биха могли), а не да се надсмеят. Затова, моля, все пак да се проявява повече толерантност ! Това се отнася КЪМ ВСИЧКИ - каращи или не, харесващи или НЕ Хонда ! Нека запазим добрия тон !!!

Ако пък изглеждаме в твоите очи толкова заслепени на тема Хонда и в този форум НЕможе да се прочете НИЩО смислено и полезно за теб - моля, знаеш какво да направиш, а именно - НЕ ЧЕТИ В ТОЗО ФОРУМ, а примерно във форум РЕНО ;) По принцип Аз преди години по същия начин се бях "наврял" в БМВ форума ;);) без и Аз да знам какво търся там, но с течение на времето осъзнах (е, осъзнах се и с помоща на на един ЛУД ;) фен на БМВ с прякор "РОСКАТА", много ИСКРЕНИ ПОЗДРАВИ му пращам :rolleyes:;);) ) че този форум просто НЕ Е за мен ;) Ми така де - какво търся Аз във форум БМВ, при положение че говоря, мисля и пиша само за ХОНДА ;) Някакси....не става ;) НЕ казвам че Ти си дошъл тук да ни говориш и да хвалиш Рено (да не вземеш да кажеш че съм ти изопачил приказките ;) ), това беше само пример за сравнение ;)

От друга страна пък - това че човек е сложил за свой аватар снимка с автомобил, различен от ХОНДА, НЕ значи че той е дошъл за да плюе по Хонда и да хвали автомобила от картинката си ! ;) Затова моля и самите Хондаджий - НЕбъдете толкоз избухливи ;);)

 

Оставям темата ОТКЛЮЧЕНА ! Но МОЛЯ - нека всички проявим малко повече търпение и сдържаност едим към друг :yes: Нека си помагаме, кой с каквото (и както) може, а не да се караме. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

Аз също не виждам причина да се нервите един - друг! Човека иска малко информация. :rolleyes: Няма смисъл от злобни коментари и т.н."Нали за туй се хора слагаме - да си ПОМАГАМЕ".Ако можем да му помогнем - добре.Ако не можем - не виждам смисъл да се отнасяме грубо.Казано е - На вкус и цвет - тавариш НЕТ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...