MnQk 4 #1 Публикувано 7 Юли, 2008 колеги начи имам следния проблем с климатика когато карам в града на климатик и като спра на някои крастовище и исклуча от скорост и колата ми гасни защо така се получава оборотите и не стигат маи нещу ли нз някои др ако е имал този проблем моля да сподели как го е оправил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PROf1t 2 #2 Отговорено 7 Юли, 2008 Колега само да поясня, че "колата гаснЕ" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #3 Отговорено 7 Юли, 2008 Провери си въздушния филтър. Може да е зацапан, ако е така смениго с нов! Обръщайте внимание на правописа си! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #4 Отговорено 7 Юли, 2008 друг проблем може да е клапана за ниските обороти . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
caesar 0 #5 Отговорено 7 Юли, 2008 И аз имах същия проблем. Отидох в сервиза на хонда в Горубляне, направиха ми диагностика на ДБГ-то и сега държи оборотите и не гасне с включен климатик. Цената беше 30 лева. Успех колега! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MnQk 4 #6 Отговорено 7 Юли, 2008 еми то хубаво ама тук наблиско маи няма сервизи на хонда ако не се лажа... то ако имаше вече да бях там че ми писна с тоя климатик да се занимавам.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest nikolai_fox #7 Отговорено 7 Юли, 2008 компютъра може би не разпознава че е пуснат климатик и като натовари компресора и гаснеима и друго - колегата дрейк си почиства дроселовата клапа и почна да му държи обороти при пуснат климатиктака че можеш да пробваш да почистиш клапата и тогава да търсиш сервизи за диагностика - Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MnQk 4 #8 Отговорено 7 Юли, 2008 ахам мерси колега ще пробвам и ще кажа дали има някакъв ефект Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #9 Отговорено 8 Юли, 2008 какъв ти е двигателя?на 5г инжекция климатика не може да се пусне без ЕКУ-то да знае за това и пуска повечко гориво преди да зацепи съединителя му.на Д13Б2 има отделен соленоид който на празен ход вдига оборотите когато климатика е пуснат и пак ЕКУ-то го командва.ако си с най малкият двигател по лесно би трябвало да отстраниш проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #10 Отговорено 8 Юли, 2008 А пък има шанс и да ти е заминал компресора на климатика и да товари мотора твърде много и от това да гасне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #11 Отговорено 8 Юли, 2008 +1Отивай там където са ти слагали/пълнили климатика да ти кажат със сигурност дали е заминал компресора. Може като си сменял радиатора някакъв боклук да е прееб@л компресора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MnQk 4 #12 Отговорено 8 Юли, 2008 ми колега компресора го сложих преди 2 дена беше свален и беше в сервиза сменяха му некфи гумички на саидинитела там дето са др нз дали са му гледали уш трябваше да гу гледаи сичко ама явно... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
caesar 0 #13 Отговорено 26 Август, 2008 колеги начи имам следния проблем с климатика когато карам в града на климатик и като спра на някои крастовище и исклуча от скорост и колата ми гасни защо така се получава оборотите и не стигат маи нещу ли нз някои др ако е имал този проблем моля да сподели как го е оправилКолега MnQk, интересува ме как се развиха нещата покрай климатика ти. Успя ли да отстраниш проблема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове