Jump to content
Rosso

Отново въпрос за обороти....

Recommended Posts

Колеги...извинявам се , че отварям една вечна тема.... обаче е много дразнеш проблем. След посещение на сервиз за смяна на консумативи и регулиране на обороти установих че когато карам и изключа от скорост и колата поддържа около 1100 оборота докато се движи :) и след като колата спре ... оборотите падат до около 8-900 :huh: . Немога да си обясня от какво се получава това и затова ще помоля ако някой има някаква идея да сподели мнение. Проблема е че незнам дали преди това е правила същия проблем защото оборотите бяха толкова ниски че стрелката на оборотомера седеше на 0 .Колата е Хонда Акорд 1.8 илс 96г.Благодаря ви предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично на мен всички автомобили са ми били така. На празен ход м/у 750 и 1000, а в движение са по-високи с 200 до 300 оборота, това е нормално колега :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а на мене на празен ход ми държи 100 оборота и колата се тресе цялата:huh:??? :D:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а на мене на празен ход ми държи 100 оборота и колата се тресе цялата !!! ??? :huh::)

ти си за доктор, но горния "проблем" си е нещо нормално

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега нормално е да прави така... Обикновенно като освободиш от скорост натискаш спирачката... А започни на място да помпиш педалът на спирачката да видиш как се качват оборотите на двигателя...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rosso

Не. Без никакви консуматори ... само музика. И то без да натискам спирачката. Аз съм имал 5 коли и нито една не е правила подобно нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти и от мен,това което ти се случва се дължи на един датчик на скоростта има го на почти всички нови автомобили на опел астра се намира в таблото някъде зад скоростомера.Напълно нормално е това което прави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти и от мен,това което ти се случва се дължи на един датчик на скоростта има го на почти всички нови автомобили на опел астра се намира в таблото някъде зад скоростомера.Напълно нормално е това което прави.

Много отговори се събраха в полза на това че е нормално и ще взема да се съглася...явно наистина е така...но аз за първи път се сблъсквам с това и все още доста ме дразни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново клапанчето за свободния ход - IACV/EACV whatever. :cool: Според мен малко куцо замислено място в хондвоските двигатели :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново клапанчето за свободния ход - IACV/EACV whatever. :bounce: Според мен малко куцо замислено място в хондвоските двигатели :plane:

Според теб това е проблем така ли? не мислиш че така си е нормално ами е от клапана?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако оборотите "играят", тоест не се задържат на едно и също място, и колата тресе прекалено много, така, че да усещаш - това е проблема. Аз моят клапан го махнах и го почистих. Сега ОПРЕДЕЛЕНО има разлика, понякога падат ниско /на климатик/ но поне държат едно ниво, а не се качват от 500 на 800, от 800 на 300, и от 300 на 1100...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм автомобили на които се вдигат оборотите при движение и изключена скорост и на които не се вдигат !!!Rosso - само в движение ли се вдигат или и на място ? Ако да, тогава нямаш проблем ако се вдигат на място иди на диагностика !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...