Rosso 0 #1 Публикувано 6 Юли, 2008 Колеги...извинявам се , че отварям една вечна тема.... обаче е много дразнеш проблем. След посещение на сервиз за смяна на консумативи и регулиране на обороти установих че когато карам и изключа от скорост и колата поддържа около 1100 оборота докато се движи и след като колата спре ... оборотите падат до около 8-900 . Немога да си обясня от какво се получава това и затова ще помоля ако някой има някаква идея да сподели мнение. Проблема е че незнам дали преди това е правила същия проблем защото оборотите бяха толкова ниски че стрелката на оборотомера седеше на 0 .Колата е Хонда Акорд 1.8 илс 96г.Благодаря ви предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tazzz 13 #2 Отговорено 6 Юли, 2008 Лично на мен всички автомобили са ми били така. На празен ход м/у 750 и 1000, а в движение са по-високи с 200 до 300 оборота, това е нормално колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B E X 3 M 979 #3 Отговорено 6 Юли, 2008 а на мене на празен ход ми държи 100 оборота и колата се тресе цялата??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #4 Отговорено 6 Юли, 2008 а на мене на празен ход ми държи 100 оборота и колата се тресе цялата ??? ти си за доктор, но горния "проблем" си е нещо нормално Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #5 Отговорено 6 Юли, 2008 Колега нормално е да прави така... Обикновенно като освободиш от скорост натискаш спирачката... А започни на място да помпиш педалът на спирачката да видиш как се качват оборотите на двигателя... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Rosso #6 Отговорено 6 Юли, 2008 Не. Без никакви консуматори ... само музика. И то без да натискам спирачката. Аз съм имал 5 коли и нито една не е правила подобно нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
naskogt 0 #7 Отговорено 6 Юли, 2008 Здрасти и от мен,това което ти се случва се дължи на един датчик на скоростта има го на почти всички нови автомобили на опел астра се намира в таблото някъде зад скоростомера.Напълно нормално е това което прави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rosso 0 #8 Отговорено 6 Юли, 2008 Здрасти и от мен,това което ти се случва се дължи на един датчик на скоростта има го на почти всички нови автомобили на опел астра се намира в таблото някъде зад скоростомера.Напълно нормално е това което прави.Много отговори се събраха в полза на това че е нормално и ще взема да се съглася...явно наистина е така...но аз за първи път се сблъсквам с това и все още доста ме дразни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #9 Отговорено 6 Юли, 2008 Отново клапанчето за свободния ход - IACV/EACV whatever. Според мен малко куцо замислено място в хондвоските двигатели Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rosso 0 #10 Отговорено 7 Юли, 2008 Отново клапанчето за свободния ход - IACV/EACV whatever. Според мен малко куцо замислено място в хондвоските двигатели Според теб това е проблем така ли? не мислиш че така си е нормално ами е от клапана? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #11 Отговорено 7 Юли, 2008 Ако оборотите "играят", тоест не се задържат на едно и също място, и колата тресе прекалено много, така, че да усещаш - това е проблема. Аз моят клапан го махнах и го почистих. Сега ОПРЕДЕЛЕНО има разлика, понякога падат ниско /на климатик/ но поне държат едно ниво, а не се качват от 500 на 800, от 800 на 300, и от 300 на 1100... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tazzz 13 #12 Отговорено 8 Юли, 2008 Карал съм автомобили на които се вдигат оборотите при движение и изключена скорост и на които не се вдигат !!!Rosso - само в движение ли се вдигат или и на място ? Ако да, тогава нямаш проблем ако се вдигат на място иди на диагностика ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове