Jump to content
B E X 3 M

ГАРНИТУРА НА ГЛАВАТА

Recommended Posts

Във вторник с един майстор ще отваряме двигателчето ми за да смениме гарнитурата на главата и да видиме как е след 440 000 км :) .Въпроса ми е дали е задължително да се шлайфа главата като се сменя гарнитурата.така ми каза един приятел дето разбира от двигатели - че е най добре да се изшлайфа и после да се слага гарнитурката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

шлайфането се прави за да се изчисти главата от останалия малак слой от гарнитурата но то е в порядъка на (0.01-0.02)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си прегрявал колата има вероятност да си изкривил главата и тогава 6те трябва да я 6лаифа6.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest B E X 3 M

баща ми като я е карал преди време я е карал доста в критични.радвал и се е като цигане в такси и двапъти я е прегрявал брутално

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest nastezatelq

затова най хубаво да се "прегледа" на шлаифа да не да има някакво изкревяване :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

шлайфането се прави за да се изчисти главата от останалия малак слой от гарнитурата но то е в порядъка на (0.01-0.02)

Не подвеждай хората и не пиши неща, които не отговарят на никаква истина. :)

С 1 - 2 стотни не може да изправиш и ключа от входната си врата.

 

Колега B E X 3 M, шлайфай главата, за да си спестиш излишни ремонти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest B E X 3 M

скъпо ли е това шлайфане

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук във Враца шлайфане + пасване на клапаните + смяна на гумичките ми чини 80 лв. Данчо на стария пазар до училище Кирил и Методи.... Няма начин работила глава и след това свалена да не се нуждае от шлайф....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

наложи ли се да сменяш гарнитура на тиквата, шлайфа на главата е 100% задължително, клапаните не е задължително да трябва да се барат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

скъпо ли е това шлайфане

Няма да е пове4е от 30-40лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във вторник с един майстор ще отваряме двигателчето ми за да смениме гарнитурата на главата и да видиме как е след 440 000 км :lol: .Въпроса ми е дали е задължително да се шлайфа главата като се сменя гарнитурата.така ми каза един приятел дето разбира от двигатели - че е най добре да се изшлайфа и после да се слага гарнитурката.

шлаиф-задьлжително,но не можахме да разберем,кокво е наложило смяната на гарнитурата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

яде антифриз и като посвърши започва да ми загрява колата.а отзад димя повече от параход(бял плътен дим)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не подвеждай хората и не пиши неща, които не отговарят на никаква истина. :lol:

С 1 - 2 стотни не може да изправиш и ключа от входната си врата.

 

Колега B E X 3 M, шлайфай главата, за да си спестиш излишни ремонти.

 

явно не си ме разбрал аз не съм казал че с 1-2 стотни шлаифане ще изправи главата ако няма нужда от изправяне е задалжително да се шлаифа за да се изчисти от стария слой г-ра.по не съм се занимавал с такива неща и малко от малко знам :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

старата гарнитура се чисти ръчно а за шлайфането като се качи на шлайфа е най добре да се пусне индикатор и да се види първо има ли кривина - знам го от опит защото съм шлайфист макар и бивш вече и ако се шлайфа е най добре да се следи къде точно ляга гарнитурата за да не остане гладно точно към антифриза и пак да почне да надува и да го губи успех :lol: едно шлайфане е около 15 - 20 лева зависи как ще те набара шлайфиста

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

старата гарнитура се чисти ръчно а за шлайфането като се качи на шлайфа е най добре да се пусне индикатор и да се види първо има ли кривина - знам го от опит защото съм шлайфист макар и бивш вече и ако се шлайфа е най добре да се следи къде точно ляга гарнитурата за да не остане гладно точно към антифриза и пак да почне да надува и да го губи успех :lol: едно шлайфане е около 15 - 20 лева зависи как ще те набара шлайфиста

колега, гарнитура която вече е натисната НЕ СЕ ПОСТАВЯ ВТОРИ ПЪТ.недей да заблуждаваш хората че да не отваря пак колата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега не казвам че се поставя втори път чети внимателнои ако не е крива главата - освен ако няма язви в алуминия не е задължително шлайфането

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата nikolai_fox има в предвид лягането на новата гарнитура...

По принцип е добре да се изправи от - до. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...