B E X 3 M 979 #1 Публикувано 27 Юни, 2008 Във вторник с един майстор ще отваряме двигателчето ми за да смениме гарнитурата на главата и да видиме как е след 440 000 км .Въпроса ми е дали е задължително да се шлайфа главата като се сменя гарнитурата.така ми каза един приятел дето разбира от двигатели - че е най добре да се изшлайфа и после да се слага гарнитурката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nastezatelq 24 #2 Отговорено 27 Юни, 2008 шлайфането се прави за да се изчисти главата от останалия малак слой от гарнитурата но то е в порядъка на (0.01-0.02) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SVE_1986 72 #3 Отговорено 27 Юни, 2008 Ако си прегрявал колата има вероятност да си изкривил главата и тогава 6те трябва да я 6лаифа6. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest B E X 3 M #4 Отговорено 27 Юни, 2008 баща ми като я е карал преди време я е карал доста в критични.радвал и се е като цигане в такси и двапъти я е прегрявал брутално Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest nastezatelq #5 Отговорено 27 Юни, 2008 затова най хубаво да се "прегледа" на шлаифа да не да има някакво изкревяване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #6 Отговорено 27 Юни, 2008 шлайфането се прави за да се изчисти главата от останалия малак слой от гарнитурата но то е в порядъка на (0.01-0.02)Не подвеждай хората и не пиши неща, които не отговарят на никаква истина. С 1 - 2 стотни не може да изправиш и ключа от входната си врата. Колега B E X 3 M, шлайфай главата, за да си спестиш излишни ремонти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest B E X 3 M #7 Отговорено 28 Юни, 2008 скъпо ли е това шлайфане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inferno 0 #8 Отговорено 28 Юни, 2008 Тук във Враца шлайфане + пасване на клапаните + смяна на гумичките ми чини 80 лв. Данчо на стария пазар до училище Кирил и Методи.... Няма начин работила глава и след това свалена да не се нуждае от шлайф.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #9 Отговорено 28 Юни, 2008 наложи ли се да сменяш гарнитура на тиквата, шлайфа на главата е 100% задължително, клапаните не е задължително да трябва да се барат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SVE_1986 72 #10 Отговорено 28 Юни, 2008 скъпо ли е това шлайфанеНяма да е пове4е от 30-40лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mischaiko 2 #11 Отговорено 28 Юни, 2008 Във вторник с един майстор ще отваряме двигателчето ми за да смениме гарнитурата на главата и да видиме как е след 440 000 км .Въпроса ми е дали е задължително да се шлайфа главата като се сменя гарнитурата.така ми каза един приятел дето разбира от двигатели - че е най добре да се изшлайфа и после да се слага гарнитурката.шлаиф-задьлжително,но не можахме да разберем,кокво е наложило смяната на гарнитурата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B E X 3 M 979 #12 Отговорено 28 Юни, 2008 яде антифриз и като посвърши започва да ми загрява колата.а отзад димя повече от параход(бял плътен дим) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nastezatelq 24 #13 Отговорено 28 Юни, 2008 Не подвеждай хората и не пиши неща, които не отговарят на никаква истина. С 1 - 2 стотни не може да изправиш и ключа от входната си врата. Колега B E X 3 M, шлайфай главата, за да си спестиш излишни ремонти. явно не си ме разбрал аз не съм казал че с 1-2 стотни шлаифане ще изправи главата ако няма нужда от изправяне е задалжително да се шлаифа за да се изчисти от стария слой г-ра.по не съм се занимавал с такива неща и малко от малко знам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolai_fox 2 #14 Отговорено 28 Юни, 2008 старата гарнитура се чисти ръчно а за шлайфането като се качи на шлайфа е най добре да се пусне индикатор и да се види първо има ли кривина - знам го от опит защото съм шлайфист макар и бивш вече и ако се шлайфа е най добре да се следи къде точно ляга гарнитурата за да не остане гладно точно към антифриза и пак да почне да надува и да го губи успех едно шлайфане е около 15 - 20 лева зависи как ще те набара шлайфиста Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #15 Отговорено 28 Юни, 2008 старата гарнитура се чисти ръчно а за шлайфането като се качи на шлайфа е най добре да се пусне индикатор и да се види първо има ли кривина - знам го от опит защото съм шлайфист макар и бивш вече и ако се шлайфа е най добре да се следи къде точно ляга гарнитурата за да не остане гладно точно към антифриза и пак да почне да надува и да го губи успех едно шлайфане е около 15 - 20 лева зависи как ще те набара шлайфистаколега, гарнитура която вече е натисната НЕ СЕ ПОСТАВЯ ВТОРИ ПЪТ.недей да заблуждаваш хората че да не отваря пак колата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolai_fox 2 #16 Отговорено 28 Юни, 2008 колега не казвам че се поставя втори път чети внимателнои ако не е крива главата - освен ако няма язви в алуминия не е задължително шлайфането Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #17 Отговорено 28 Юни, 2008 Колегата nikolai_fox има в предвид лягането на новата гарнитура... По принцип е добре да се изправи от - до. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolai_fox 2 #18 Отговорено 28 Юни, 2008 точно така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове