Guest peterk #1 Публикувано 21 Април, 2005 Проблема е че сутрин като не е карана колата си пали перфектно, но като я покарам и я оставя за 30-60 минути и пак тръгна ми пали след 2-3 секунди въртене на стартера. Тава го прави като двигателя е някаде на половина изстинал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Tino #2 Отговорено 22 Април, 2005 Същия проблем , но на d15b2-ka направо полудявам . Не знам дали не е от акомулатора или от едно прочуто проклето реле но симптомите не ми са същите , няма цъкане и т.н. просто пали след 2-3 оборота и на последните обороти като че ли иска да запали , ама пак си врътва.Пробвал съм да я пусна преди да чуя тва " мъчене " но заглъхва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Ceko #3 Отговорено 22 Април, 2005 Значи и при мен го имаше тоя проблем. Когато е студена пали от раз - когато е топла, примерно спра на бензиностанция да заредя и после с първото врътване на ключа не пали, като го врътна 2ри път пали от раз. Ходих при майстора и се оказа, че дава грешка - код 16. Смени някакво реле и се оправи. Ще го питам точно какво е сменил и ще кажа. Сега няма проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest nta #4 Отговорено 22 Април, 2005 пичове и аз имах този проблем - много лесно се оправяточно под волана има едно реленце на което се разпояват спойките с годините - сваляте го, презапоявате и проблема си отива ще се опитам да намеря линка, който изнамерих тогава за товаима снимки и всичко как се прави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Didko #5 Отговорено 22 Април, 2005 дава грешка - код 16 добре де, ами пича като е с 1,3 карбуратор? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Ceko #6 Отговорено 22 Април, 2005 ъхм да, ами... нинам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Tino #7 Отговорено 23 Април, 2005 При мене не , че не пали , тя си пали , но върти повече отколкото трябва , или поне аз така си мисля Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen #8 Отговорено 23 Април, 2005 дава грешка - код 16добре де, ами пича като е с 1,3 карбуратор? при карбураторните се получава така, когато са с богата горивна смес, или високо ниво на горивото в поплавъковата камера. С две думи иска реглаж на карба при Омбре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest peterk #9 Отговорено 26 Април, 2005 Докато е съвсем студена ако и дам гас после като я пусна двигателя си остава да работи на по високи обороти отколкото е бил като съм я запалил. Създава усещане че забравя да върне гаста. Това форсиране спира като температурата се качи леко. Съмняваме че нещо смъкача се бъзика.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Didko #10 Отговорено 26 Април, 2005 Докато е съвсем студена ако и дам гас после като я пусна двигателя си остава да работи на по високи обороти отколкото е бил като съм я запалил. Създава усещане че забравя да върне гаста. Това форсиране спира като температурата се качи леко. Съмняваме че нещо смъкача се бъзика.... И моята е така, но си мисля, че е нормално. Просто държи обороти докато загрее. После си ги сваля на около 800 и започва да мърка като часовник Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Demonaz #11 Отговорено 10 Май, 2005 И аз имам от подобните проблеми. Като заредя и после по-трудно пали. Друго понякога като запаля сутрин като е студена и имам чувството, че няма смукач държи по 750 оборота. После като покарам без да е загряла ги качва на 1000-1100. Един път ми се случи да си остане на 3000 оборота даже и на изключена скорост. Едва се прибрах изкарах си акъла. После като паркирах и след 5 мин всичко беше ок. Абе много страни неща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове