Jump to content
Radeon4o

D16z6

Recommended Posts

Здравейте колеги, четох темите свързани със загряване и загуба на антифриз но не мога да намеря някакво обяснение за моя проблем, а той е следния:При качването на един голям баир към вилна зона близо до Варна колата загря яко. Изчаках час и половина да изстине и долях вода, т.к беше на минимума в разширителния съд. Стигнах до дома...колата не е загрявала повече от нормалното. Термостата работи според мен. Установих, че предпазителя на охлаждащата перка е изгорял. Директно свързана към 12V перката върти без проблеми. Смених предпазителя. Долях отново вода, т.к отново беше на минимума. Правя кръгче (десетина километра) и тази сутрин отново проверявам....четността отново е на минимума. Колата не пуши и според мен върви нормално. Ако можете да помогнете с някакви идеи ще съм благодарен. (Не установих видими течове когато преглеждах системата)Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Охладителна течност се проверява/налива на студен двигател, в радиатора като трябва да е до ръба. Разширителния съд е само място където се съхранява временно течноста в повече, която при загряване се разширява, и при истиване се прибира обратно към радиатора.Ако при натоварване на двигателя изхвърля много вода в разширителния съд, предполагам е гарнитура на главата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам те относно разширителния съд. Само да допълня нещо, т.к явно не съм го обяснил добре - на студен двигател антифриза е до MIN в разширителния съд....пълня до MAX, правя едно кръгче около 8-10км. Ставам сутринта и антифриза в съда е отново до MIN :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остави го разширителния съд, гледаи радиатора, тои е важния елемент и показател. Най вероятно при теб се получава следното : ти наливаш до макс в разширителния, палиш двигателя, течноста се разширява и препълва разширителния съд като изхвърля навън това което си долял. При изтиване на двигателя, течноста се прибира колокото си трябва и остатъка в разширителния съд е до минимум.Сутринта преди да запалиш отваряш радиатора, доливаш ако имаш нужда. На следващата сутрин (или по късно през деня след като си карал и е изтинал двигателя) ако си има течност в радиатора колкото си налял, няма за какво да се притесняваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А при теб често ли се включва охлаждащата перка....аз бръмчах около 10мин на едно място и не се включи (индикатора на таблото си отчита абсолютно нормална температура) Гледам, че си с Б16, но ако може да споделиш как стоят нещата при теб и ще съм благодарен и ако някой колега с Д16З6 изкаже мнението си :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(Не установих видими течове когато преглеждах системата)

:D Аз пак да си кажа . Може и да съм станал досаден , но се надявам да съм бил полезен...Щом си проверявал за течове - проверили дали не сълзи (капе) и от пробката на водната помпа - ако от там е течът няма да видиш гьолче под колата ... от топлия двигател всичко се изпарява веднага ... Водната помпа по принцип била консуматив , който се сменя с ремъка ... ама ... все пак сме в БГ :DП.п. водната помпа си има пробка , от която ако протече значи е за смяна ... пробва се на работещ двигател ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А при теб често ли се включва охлаждащата перка....аз бръмчах около 10мин на едно място и не се включи (индикатора на таблото си отчита абсолютно нормална температура) Гледам, че си с Б16, но ако може да споделиш как стоят нещата при теб и ще съм благодарен и ако някой колега с Д16З6 изкаже мнението си :D

Все още не ми работи B16-ката по ред причини, но до скоро и аз бях със D16Z6 :DНо би трябвало на място ако работи двигателя, особенно ако е горещо и като го ворсираш малко (след като е позагрял вече) да се включи перката. До колкото знам се включва някъде над 95 градуса, и се изключва под 90 градуса. Ако стрелката не ти мърда и си седи където си седи когато е загряла, значи си поддържа нормална температура.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10x :D В петък ще пътувам към Горна Оряховица и може да изкарам един светодиод в купето да проверя дали има сигнал към перката...на дълъг път не съм сигурен дали ще включи, но в града би трябвало да си покаже :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...