Jump to content
inferno

Проблем с скорости Accord 2.0i Td

Recommended Posts

какво значи щракане? ако е тампона на двигателя ще се чува чукане когато отпускаш съединителя тогава болта за тампона се чуква в корпуса на рейката за тампона при мен се чуваше и когато потеглях защото в задната част тампона беше здрав но при теб може да е ако е скъсан отзад а колкото до роувъра абсолютно еднакви са и двете машини за това съм убеден аз дори за мануал ползвах диска на роувър 620 а не на хондата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest daniboy2

Щракането е или поне на мен така ми се струва механично и колкото по-бързо карам назад толкова по често е щракането като чели на всеки оборот на скоростната кутия по един път и с засилване на скороста щракането зачестява се едно има счупен зъб или нещо такова незнам как по друг начин да го опиша иначе при пускане на съединителя не се чува нищо колата тръгва и започва периодично да щрака и с увеличаване на скороста щракането зачестява. Надявам се да не е нещо сериозно което да доведе до отваряне на скоростите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за помоща ще събера още малко информация и се заемам с ремонта, като има резултати ще пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това с потъването на лоста и тракането ми прилича на износени тампони на двигателя. Като отвориш капака в ляно ще видиш една амуминиева щанга с два тампона в края, монтирана хоризонтално. Под двигателя има още една такава. Често долната се омаслява, гумата се скапва и при потегляне или подаване-отпускане на газта двигателя почва да се усуква, от това идва и потъването на лоста. Явно имаш съвсем износен тампон и щангата удря направо на болта. Оригинален тампон е към 50 лева, за неоригинални не знам. Успех!

Редактирано от DundyTheCroc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска ще погледна долните тампони предполагам че са доста зле защото и вибрациите в купето са доста силни при ниски обороти надявам се при смяната им тези проблеми да изчезнат и всичко да е наред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest nikolai_fox

при един колега се оказа тампон на скоростна кутия и още един тампон на двигателя - симптомите бяха същите - при подаване и отнемане на газ лоста ходи напред назад

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги един приятел кара такъв акорд дизел 2000 год и ме помоли да попитам някои дали не знае каде се намира диагностичната букса на колата ако някои знае да драсне джа реда мерси предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги един приятел кара такъв акорд дизел 2000 год и ме помоли да попитам някои дали не знае каде се намира диагностичната букса на колата ако някои знае да драсне джа реда мерси предварително :stupid:

Въпросната букса се намира под жабката закачена със свинска опашчица за гредата под самата жабка за целта лягаш долу в краката на пасажерската седалка мушваш главата под жабката и поглеждаш нагоре обаче ще установиш че буксата е по някакъв стандарт (уж американски) и много малко "майстори" имат куплунг за нея аз поне лично във Враца такъв не открих....Колкото до проблема за който се отнася темата мога да ви кажа следното. Въпросния тампон на двигателя който се намира на десния калник ми се прецака. Свалих го и се оказа, че е маслен със система за гасене на вибрациите. Чудно ама като проверих ми поискаха 80 лв за нов. Реших да се пробвам сам... Купих за 10 лв тампон за двигателя на Лада Нива. Свалих стария и го изрязах с флекса... Оставих само долния носач на самия тампон за който е капсолована маслената система. Обърнах подложката пробих и 10 мм дупка и там завих долната шпилка на ладовия тампон. На горната шпилка направих удължение завих гайките и всичко си дойде на мястото... Стана добре но понеже тампона от Нивата е малко по твърд към 120-140 км се усещат повечко вибрации в купето но не е нещо значително просто е малко по твърдо окачването на двигателя....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...