drover 0 #1 Публикувано 17 Юни, 2008 Абе хора имам проблем, който се оказа, че в България няма кой да ми разреши май-май. Така, въпросът ми е следния. Карам Акорд Аеродек 2.0i американски `98. Преди понякога след потегляне ми светкаше лампата на ABS-а, понякога не. От скоро свети постоянно. Сигурен съм, че проблемът не е технически, защото като не свети лампата ABS-а работи, а като свети не работи. Най-вероятно е някой датчик. Кажете ми как да си реша проблема защотото карам бързо и държа на сигурността. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #2 Отговорено 17 Юни, 2008 (Редактирано) Понеже не съм запознат с Акорд, мога само да те насоча. Изтегли си едно сервизно ръководство от тук: http://hondatech.info/downloads/Auto/Manuals/Accord/ и след това (ако имаш минимални познания по английски и един речник под ръка) провери как се прави диагностика на АБС-а и виж кой код грешкаа ти дава. Така ще разбереш какъв й е проблема. Успех!ПП: В АутоДата също би трябвало да има такова обяснение точно както в ръководството. Редактирано 17 Юни, 2008 от Alexandro Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bob 12 #3 Отговорено 17 Юни, 2008 Абе хора имам проблем, който се оказа, че в България няма кой да ми разреши май-май. Така, въпросът ми е следния. Карам Акорд Аеродек 2.0i американски `98. Преди понякога след потегляне ми светкаше лампата на ABS-а, понякога не. От скоро свети постоянно. Сигурен съм, че проблемът не е технически, защото като не свети лампата ABS-а работи, а като свети не работи. Най-вероятно е някой датчик. Кажете ми как да си реша проблема защотото карам бързо и държа на сигурността. Благодаря предварително.И аз го имам същият проблем -1 година си работеше ОК понякога се включваше като едно бръмчене отпред в ляво но после дали щото и долях спирачна течност но си светна и АБС-а отказа и това си беше При тест и замерване се оказа че е изгоряла помпата но веднъж я чух как работи така че не вярвам 100 процента да е изгоряла а да е нещо друго- не знам Един майстор ми каза че е някаква сфера и няма оправяне-даже да съм го изолирал АБС-а Пиши ако разбереш нещо повече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Alexandro #4 Отговорено 17 Юни, 2008 Значи и моят компресор не работи. Той си бръмчи, обаче чул ли си г окак бръмчи - като вентилаторче, а звука трябва да е много по-силен. Опрвяне не знам дали има, но новия компресор не е евтин и не си заслужава според мен. Просто шофирайте по-внимателно, особено на хлъзгави, песъчливи, кални и т.н. участъци. ПП: Тия компресори май са английско производство, което обяснява защо са такива боклуци. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bob 12 #5 Отговорено 17 Юни, 2008 Значи и моят компресор не работи. Той си бръмчи, обаче чул ли си г окак бръмчи - като вентилаторче, а звука трябва да е много по-силен. Опрвяне не знам дали има, но новия компресор не е евтин и не си заслужава според мен. Просто шофирайте по-внимателно, особено на хлъзгави, песъчливи, кални и т.н. участъци. ПП: Тия компресори май са английско производство, което обяснява защо са такива боклуци.така е май са си американски но не са добри на 6 та ген слагат Bosh Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CHIPSI 1 #6 Отговорено 17 Юни, 2008 (Редактирано) Абе хора имам проблем, който се оказа, че в България няма кой да ми разреши май-май. Така, въпросът ми е следния. Карам Акорд Аеродек 2.0i американски `98. Преди понякога след потегляне ми светкаше лампата на ABS-а, понякога не. От скоро свети постоянно. Сигурен съм, че проблемът не е технически, защото като не свети лампата ABS-а работи, а като свети не работи. Най-вероятно е някой датчик. Кажете ми как да си реша проблема защотото карам бързо и държа на сигурността. Благодаря предварително.Здравей колега , и аз от 1-2 месеца карам Акорд Аеродек и ABS-а си светеше още като го купих.Кажи първо като включиш на контакт свети ли ти контролно лампата на ABS-а ? , Като запалиш колата изгасва ли и после като потеглиш пак да светне или въобще не изгасва още от както си светка на контакт ?При мен светкаше лампата като потегля.Като развиеш над 10 км/ч тогава се активира ABS-a и компютъра търси 4-те датчика ако не намери някой от тях лампата светва (в движение-след потеглянето).Тогава хванах и замерих датчиците и се оказа , че задния десен не работи.Търсих , търсих , търсих такъв датчик но никаде по моргите в София и по Арабите на Симеон не открих същия.Имаха за всякакви други Хонди но не и такъв като за Аеродека.Ето мойта тема за този датчик може да я погледнеш :http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=22835&hl=В крайна сметка си купих датчик от Симеон втора у-ба за Английски Акорд , но преди да го купя го замерих и него(трябва да има съпротивление от 600 до 900 ома) , та на този датчик подложките му бяха малко по големи - демек седи по далече от гривната със зъбците , която гледа.Изстъргах ги малко тия подложки да си стане еднакво разстоянието като от оригиналния датчик и ABS-a тръгна след много обикаляне по моргите , четене на подходяща литература и залягания под колата , но си заслужаваше , защото колегата cK1 спомена нещо , че в Бултрако искали към 500 лв. за такъв датчик.Пожелавам ти успех с ремонта ако има въпроси питай Станал съм специалист по ABS-и ха-хаааа . Ако е датчик мога да ти кажа каде има.Колегата Dragi4 също има някакви .Само не разбрах от каде си ? Редактирано 17 Юни, 2008 от CHIPSI Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 1 #7 Отговорено 18 Юни, 2008 Колеги,Я обеснете по подробно за това бръмчене на компресора на АБС-а. Аз съм с АБС, лампата не ми свети и до последно си бачкаше, но почна да се появява чат пат едно бръмчене отпред дясно. Тоя компресор вързан ли е на ремък, защото бръмченето при мен е едно и също независимо от оборотите, та си правя извод че май е нещо на ток ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cK1 28 #8 Отговорено 18 Юни, 2008 @CHIPSIКолко ти струваше датчика, ако не е тайна разбира се ?Питам защото навремето когато все още си мислих да го оправям бях намерил 2-ра употреба за 180 лв. Но нещо ми се досвидяха ... Аз си карам внимателно (не бавно) спирам много със двигателя така или иначе ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CHIPSI 1 #9 Отговорено 18 Юни, 2008 @CHIPSIКолко ти струваше датчика, ако не е тайна разбира се ?Питам защото навремето когато все още си мислих да го оправям бях намерил 2-ра употреба за 180 лв. Но нещо ми се досвидяха ... Аз си карам внимателно (не бавно) спирам много със двигателя така или иначе ...По моргите имаше датчици по 100 лв ги даваха , а по арабите на Симеон имаше подобни от 60 до 130 лв.Те си измислят някаква цена на място както те преценят Моя го купих за 40 лв. с отрязан кабел близо до датчика и си го запоих.Ако си намериш подобен само го замерваш и малко преправка разбира се , защото точно същия като за Аеродека никаде не видях поне в София кадето обикалях.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CHIPSI 1 #10 Отговорено 18 Юни, 2008 Колеги,Я обеснете по подробно за това бръмчене на компресора на АБС-а. Аз съм с АБС, лампата не ми свети и до последно си бачкаше, но почна да се появява чат пат едно бръмчене отпред дясно. Тоя компресор вързан ли е на ремък, защото бръмченето при мен е едно и също независимо от оборотите, та си правя извод че май е нещо на ток ...И при мен се обажда от време на време веднага след като запаля.Мисля , че помпата си поддържа някакво налягане и като го изгуби малко после си го набавя и избръмчава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 1 #11 Отговорено 18 Юни, 2008 Колеги,Я обеснете по подробно за това бръмчене на компресора на АБС-а. Аз съм с АБС, лампата не ми свети и до последно си бачкаше, но почна да се появява чат пат едно бръмчене отпред дясно. Тоя компресор вързан ли е на ремък, защото бръмченето при мен е едно и също независимо от оборотите, та си правя извод че май е нещо на ток ...И при мен се обажда от време на време веднага след като запаля.Мисля , че помпата си поддържа някакво налягане и като го изгуби малко после си го набавя и избръмчава Същото, най вече се обажда след като запаля.Някой ако знае как се оправя това да свирка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest policeman #12 Отговорено 18 Юни, 2008 Това бръмчене е от помпата на АБС-а,която се включва при потегляне и трябва да направи неоходимото налягане.Ако не го направи компа го отчита и лампата светва.Прелюдите и акордите мисля са с еднакви помпи и много страдат от този проблем.Аз също Вече смених няколко помпи и всичките са брак Почти съм се отказал и май ще си карам така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 1 #13 Отговорено 18 Юни, 2008 Хи, Аз карам Прелуд 97'с и имам същия проблем. Реших да отида в Бултрако, НО управлението на АБЦ било старо и не знаели какво означава грешката която нямала описания в техния тестер . Та се наложи да се оправям сам, отначало реших, че масата на мотора на помпата на АБЦ не е добре, но в последствие се оказа мотора (добрите хора са го направили почти вечен, 4-те четки са несменяеми за съжаление, но те бяха доста износени а също и колектора), почистих го, позагладих го, и се оправи за около месец, и след това пак започна да прави номера. В момента търся такъв, но се оказа доста сложно, от 4 генерация не става , попаднах на два Акорда, единия беше с Бош модулатор, другия си беше Японски, но и той не ставаше та търсенето продължава. Между другото в Бултрако е 2500 лв (за Прелуда, нямам идея колко ще струва за купето). Ако разглобяваш модулатора, имай предвид че се сглобява трудно и може да се наложи да се обезвъздушава.Аз съм сигурен, че всеки ел. мотор може да се ремонтира, даже да изгори се пренавива и пак бачка, просто са ремонтопригодни.Така като ви слушам и моята помпа е пътник. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #14 Отговорено 19 Юни, 2008 Това бръмчене е от помпата на АБС-а,която се включва при потегляне и трябва да направи неоходимото налягане.Ако не го направи компа го отчита и лампата светва.Прелюдите и акордите мисля са с еднакви помпи и много страдат от този проблем.Аз също Вече смених няколко помпи и всичките са брак Почти съм се отказал и май ще си карам така. Абе човек, дай някоя счупена да я видим. Аз искам моята да я сваля за да се опитаме да я ремонтираме. Ако имаш нещо бракувано ще е по-лесно да се ръчка и да се играе... Поне да се види какво е вътре. Или почвай да разглобяваш и да снимаш да видим за какво иде реч... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest drover #15 Отговорено 22 Юли, 2008 Колеги Здравейте, не бях в България и за това не писах толкова време. Благодаря за съветите. Лампата ми светва след завъртане на колелата. мисля да я вдигна на крик и да видя при завъртането на кое колело светва. Ако стане така работата мисля да замеря дадения датчик и ако е от него супер. Не е от помпата със сигурност. Благодаря и за инфото за арабите на симеон ще потърся там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CHIPSI 1 #16 Отговорено 23 Юли, 2008 Колеги Здравейте, не бях в България и за това не писах толкова време. Благодаря за съветите. Лампата ми светва след завъртане на колелата. мисля да я вдигна на крик и да видя при завъртането на кое колело светва. Ако стане така работата мисля да замеря дадения датчик и ако е от него супер. Не е от помпата със сигурност. Благодаря и за инфото за арабите на симеон ще потърся там. Няма какво да въртиш колелата , ами замери датчиците един по един и така ще разбереш кой е прецакания. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #17 Отговорено 24 Ноември, 2008 Да се похваля, че от вчера вече има решение на проблема с неработщата помпа на АБС-а. Заедно с един приятел си поиграхме малко (предимно той де) и в крайна сметка от вчера съм с работещ АБС . Ако някой има нужда от ремонт на АБС-а ще му дам телефон да се обади . Първоначално мислехме да карам със свалена помпа. Входящият маркуч го закрепихме със свинска опашка над нивото на казанчето, а дупката за изходящият маркуч я запушихме с един болт за да не изтече течност. Оказа че още до вечерта помпата ми беше готова и работеше без грешка. След обезвъздушаване, разбира се... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ML270 0 #18 Отговорено 8 Декември, 2010 Здравейте,Моля за координати на човека отремонтирал помпата, че се сблъсках със същият проблем. Ако е възможно да ми го пратите на мейла.Изключително ще съм благодарен)) Да се похваля, че от вчера вече има решение на проблема с неработщата помпа на АБС-а. Заедно с един приятел си поиграхме малко (предимно той де) и в крайна сметка от вчера съм с работещ АБС . Ако някой има нужда от ремонт на АБС-а ще му дам телефон да се обади . Първоначално мислехме да карам със свалена помпа. Входящият маркуч го закрепихме със свинска опашка над нивото на казанчето, а дупката за изходящият маркуч я запушихме с един болт за да не изтече течност. Оказа че още до вечерта помпата ми беше готова и работеше без грешка. След обезвъздушаване, разбира се... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
agilent 0 #19 Отговорено 1 Юни, 2012 Някой да сподели какво е решението и дали е трайно , и аз съм за смяна на помпа на АБС-а , доколкото разбрах 2-ра употреба 90 % не работят , а останалите не се знае колко ще изкарат , , моторчето не подлежало на ремонт , не може да се сменят четки и т.н. , с други думи какво може да се направи ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове