Jump to content
harabijta

сивик 1.3 няма тихи обороти помощ

Recommended Posts

наскоро взехме още едно хонде в отбора но сьздава проблеми.Мотора е 1.3 карбуратор 94г.Няма тихи обороти и това е. Молим за малко сьдеиствие да оправим Кончето че гаджетата не моат я карат така.Мерси предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

наскоро взехме още едно хонде в отбора но сьздава проблеми.Мотора е 1.3 карбуратор 94г.Няма тихи обороти и това е. Молим за малко сьдеиствие да оправим Кончето че гаджетата не моат я карат така.Мерси предварително

колега наскоро имах същия проблем със същата колаоказа се скъсан вакум неразбрах точно кой защото те садоста но колата се оправи.Успех в търсенето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

наскоро взехме още едно хонде в отбора но сьздава проблеми.Мотора е 1.3 карбуратор 94г.Няма тихи обороти и това е. Молим за малко сьдеиствие да оправим Кончето че гаджетата не моат я карат така.Мерси предварително

Пробвай да ги регулираш от врътката зад карборатора, ако не става провери си чека, може да дава някъква грешка и ще разбереш от кое е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не намирам скьсан вакум а чека не свети ама ще ходим на компютьра маи.Мерси все пак чакам нови предложения

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да ми звъннеш утре да ти кажа де да додеш да я видим :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако им чуваш ще дода с удожолствие щот аз нищо не фащам.По тоя карбуратор има 1000 вакума и още 1000 жици.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако им чуваш ще дода с удожолствие щот аз нищо не фащам.По тоя карбуратор има 1000 вакума и още 1000 жици.Мани тия вакуми. Просто си почисти карбуратура и ше се оправи. имам същата хонда. В тоя карбуратор има много дюзи, вакуми и тн. почисти всички и ще бъде чук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега хубаво ти казват да си почистиш карбуратора вземи от ония спрейчета за карбуратор и впрасквай докато работи колата и давай газ и ще видиш какво излиза отзад,но имай впредвид че може и да се е прецакал електрическия смукач и от това ги прави тези проблеми на мен лично ми се е случвало и гледах какво ли не и не се оправяше тогава ми казаха да видя дали работи и разбрах че от него идва проблема като го смених закова оборотите иначе мойта беше същата. П.С дано да ти се окаже само мръсотия в карба щото ги няма много тези ел.смукачи но питай някои от колегите с автоморги.Айде жив и здрав.. :):) И НЕ ДАВАЙ ВСЕКИ ДА ТИ БЪРКА ПО КАРБА КОЙТО НЕ РАЗБИРА ЩОТО СЕ Е Е.....ЛО М.........ТА

Редактирано от honda_25

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега остави всичко,аз карам Д13Б2 имах този проблем , проблема ти е много малък.Под кутията на филтъра от дясно(вижда се без да се сваля кутията за филтъра) има един клапън закрепен за колекторната тръба, клапъна е продълговат държи се на два болта,сваляш го и го почистваш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега остави всичко,аз карам Д13Б2 имах този проблем , проблема ти е много малък.Под кутията на филтъра от дясно(вижда се без да се сваля кутията за филтъра) има един клапън закрепен за колекторната тръба, клапъна е продълговат държи се на два болта,сваляш го и го почистваш :)

можеш ли да покажеш с снимки да видем точно за какво става дума

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега остави всичко,аз карам Д13Б2 имах този проблем , проблема ти е много малък.Под кутията на филтъра от дясно(вижда се без да се сваля кутията за филтъра) има един клапън закрепен за колекторната тръба, клапъна е продълговат държи се на два болта,сваляш го и го почистваш !!!

можеш ли да покажеш с снимки да видем точно за какво става дума
колега дай e_mail , ще ти пратя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега остави всичко,аз карам Д13Б2 имах този проблем , проблема ти е много малък.Под кутията на филтъра от дясно(вижда се без да се сваля кутията за филтъра) има един клапън закрепен за колекторната тръба, клапъна е продълговат държи се на два болта,сваляш го и го почистваш !!!

колега ето и снимка

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахааа ясноо мерси колега утре ще пробвам да видим ко ще стане

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми колега този така наречен клапан е точно автоматичния смукач за който говорех и по някога не става само с чистене иска и смяна :):cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми колега този така наречен клапан е точно автоматичния смукач за който говорех и по някога не става само с чистене иска и смяна :):)

незнаех че това е автоматичния смукач,не съм много добре запознат,просто имах имах същия проблем като на колегата и реших да помогна , при мен всичко се оправи само с почистване :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не автоматичния смукач - той си е на първа камера на карбуратора.Това е EACV клапана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...