BorisD 1 #1 Публикувано 12 Юни, 2008 Здравейте,по принцип съм нов във форума, не съм лаик на тема автомобили(даже съм с образование свързано с тях), но имам проблем, който признавам ми е....а м....та :ph34r:Преди около две седмици колата започна да загрява леко в задръствнията, помислих си че перката за принудително охлаждане не се включва и реших да погледна кво става под капака, наистина перката не се включваше, пуснах климатика и температурата се нормализира, перките се включиха както си е по дебелите книги.Погледнах къде седи датчика и си викам дай да го дам на късо(на загасен климатик) пък може и да ми върже, перките завъртяха и си викам нов датчик и готово.Да обаче аз си падам малко психогангстер и като отидох в БУЛТРАКО да поръчвам датчика си поръчах и нова помпа(штот стария собственик не я е сменил като слагал новия ремък), нова капачка, нов датчик за стрелката, нов термостат, взех и от тоя хубавия червения синтетичен антифриз. И кво мислите стана след като вчера смених всичко(промих и системата даже,налях,обезвуздуших и т.н.) - НИЩО, ПАК НЕ МИ ТРЪГВА ПЕРКАТА (П.С. Не е и от РЕЛЕТО проверих го работи,бушончето е OK,всички кабели са си на мястото и не са уръфани)Айде сега, който е в час по тоя проблем да ме светне, штот аз се съмнявам че ако я закача утре на диагностика ше излезе некъф проблем.БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО НА ВСИЧКИ КОИТО ИМАТ ЖЕЛАНИЕ ДА МИ СЪДЕЙСТВАТ ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest inferno #2 Отговорено 13 Юни, 2008 провери ли за полтъргайст? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiro 1 #3 Отговорено 13 Юни, 2008 (Редактирано) Колега, прочетох за мъките ти и за всичко, което си сменил. Единственото за което се сещам е да намериш термометър с голяма скала - до 100 градуса и да си измериш темп. в радиатора (при отворена капачка).Може да те лъже стрелката на таблото или нейния датчик. При 85-90 градуса трябва да се вкл. перките. Дано и новия термостат да отваря навреме. До колкото знам датчика за вкл. на перките е навит в главата. Макар и нов провери дали охл. течност стига до него , за да го "управлява". Ти когато свържеш кабелите му, реално го заобикаляш. При нов такъв , остава само да няма КОЙ да го подгрее за да подаде той контакт. А иначе темп. е паднала когато си вкл. климатика, защото там перките тръгват заради климатика.Остави я да работи на място с термометър в гърловината на радиатора и гледай темп. на таблото и на термометъра и дали ще включат все пак перките, като разбира се внимавай да не я прегрееш.Това се сещам на първо четене при всички сменени от теб неща. Успех! Редактирано 13 Юни, 2008 от Soichiro Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BorisD 1 #4 Отговорено 16 Юни, 2008 Здравейте,Намерих какъв е проблема, датчикът които купих от БУЛТРАКО се оказа дефектен, горе бях писал че не ми се пуска перката, е пуска се но не на градусите на които пише че трябва а на 106*C, което си е на една крачка от прегряването.БЛАГОАРЯ МНОГО на колегата който ми даде съвет , а на другия с полтъргайста няма да отговоря, защото не искам да ме изгонят от форума .Довиждане ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cK1 28 #5 Отговорено 16 Юни, 2008 Здравейте,Намерих какъв е проблема, датчикът които купих от БУЛТРАКО се оказа дефектен, горе бях писал че не ми се пуска перката, е пуска се но не на градусите на които пише че трябва а на 106*C, което си е на една крачка от прегряването.БЛАГОАРЯ МНОГО на колегата който ми даде съвет , а на другия с полтъргайста няма да отговоря, защото не искам да ме изгонят от форума .Довиждане !.. Тва е възможно най-гадната история , която може да се случи - нова част дефектна и то "О"ргинална ... Добре че си се оправил ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове