Jump to content
Guest Gandalf

Гасне на свободна

Recommended Posts

Guest Gandalf

Знам, че повечето ще кажете ква е тая газ, ма така купих колата, пък и с тази цена на бензина :unsure: Проблема ми е следния: като карам с над 60км/ч и пусна на свободнаколата сваля оборотите на 250-500 и в повечето случаи гасне. Това става само като карам на газ, на бензин този проблем го няма.И като казах обороти се сетих да питам при вас как е:като я запаля и ми държи около 1500-1750 оборота зависи колко е студенои като загрее оборотите ги държи стабилно на 750 без значение дали климатика е включен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

колега, всичко е в реда на нещата.Колата ти гасне, защото насрещният въздух създава налягане в смукателните колектори. А вакуума дърпа газ от изпарителя, и за това ти се преобеднява сместта, и падат оборотите/гасне.Това означава, че си със добра смес на празен ход. Ако я обогатиш пък ще ти гори повече в задръстванията.При англичанката не знам как взема въздуха, но ако е със шнорхел, може да го откачиш и да взема директно въздух от кутията. Но пък не трябва да е затоплен от радиатора.Мен ако питаш, решението е да си спираш на скорост. Така няма да ти гасне колата. И без това е кофти идея да освобождаваш от скорост в движение (инструктора не те ли е удрял през ръката)В clubs.dir.bg има АГУ клуб, може там да попиташ за повече подробности.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen

ами запитването ми е същото, но съм на бензинколата сваля оборотите до 200-500 и понякога угасва на светофарите ...не го прави всеки ден, но се случва понякога което е най-притесняващото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest group4dam

Аз имам абсолютно същия проблем, но при мене след 20 мин. работа направо загася !!! Много е неудобно, особено за градско каране !!! Вече карам на бензин , на газ рядко и то извън града. Аз си я паля на бензин и като тръгне температурата превключвам и си е нормално на 1000 - после постепенно започва да падана 700, на 500 , 200 и вече пова да гасне постоянно. Я кажете НА ГАЗ НОРМАЛНО ЛИ Е ДА МИ СВЕТИ ЖЪЛТАТА ЛАМПА ЗА ДВИГАТЕЛЯ ! По някога когато много я изрежа ми светва и на бензин !!!!Някакви идеи ???????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

пичове, аз съм забелязал че като се почисти EACV-то нящата се подобряват. И на мен ми гаснеше понякога, особено след като изведнъж я отпусна след малко сръчкване. Проличаваше си, че ЕЦУ-то се опитва да компенсира, но в някои случаи не успяваше да отреагира навреме. След почистване на EACV-то не ми ги е правила тези номера, но пък и при мен проблемът доста рядко се проявяваше....Само внимавайте като си чистите EACV-тата, щото има една доста нежна пластинка, а тия дивотии много трудно се намират!!! Ако не сте сигурни че ще се оправите, що не минете през Омбре :unsure: За нула време работа е...Другото нещо което ви съветвам да погледнете е вакуумчето, което отваря леко дроселовата клапа, при рязко пускане на газта, то е нещото, което плавно затваря дросела и му пречи да се затвори изведнъж и двигателя да изгасне. Проверете го да не е много клеясало или да му е скъсана мембраната.оп, забравих, на Газ е нормално да ви свети лампата....Успех

Редактирано от 1net

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest group4dam

Абе аз съм на 500 км. , но ако идва на срещата и може да я свърши тая работа там .. ще е добре. :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

ами тогава гепваш WD-40, внимателно го сваляш, пълниш и двете дупки, разклащаш хубаво да се разтворят мизериите и изсипваш WD-40-то.Оставяш го да поизсъхне, пръскаш МАЛКО и през мощно съпротивление 10 ома му подаваш няколко пъти 12 волта да прищрака няколко пъти. Повтаряш процедурата с изплакването и това е.Междувременно, погледни пластмасовото ръкавче вътре дали е скъсано.Пробвай и на затворен клапан да надуеш през едната дупка.... бъздух НЕ трябва да минава.... Ако минава или пластмасата е прокъсана, на боклука и почваш да обикаляш моргите...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest group4dam

Аз съм финансист-човек. Това ми звучи както на тебе: Парето подобрение, равновесие на Линдал, теорема на Хекшер-Олин и др.--------------------------- май специалист трябва да погледне !! Но благодаря за изчерпателните инструкции --- Ама я кажи какво е WD-40 ???? че съм много зле !!!!!!!!!!Един ден знаете ли какво попитах моите :::::::::::::::::::Един волт на колко ампера е равен ? ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕГолям смях падна !!!!!! :unsure::dry::):):lol::D:P

Редактирано от group4dam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

WD-40 е едно от най-великите спрейчета измислено някога.... почиства от нагар и мръсотия, смазва, и най-вече, помага за развиване на клеясали и спекли се неща. Има и по-добри за конкретната функция, но ВД-то се справя добре с какви ли не проблеми :unsure: пък и ми харесва как мирише :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

пък и ми харесва как мирише :)

хахаааа :unsure: и на мен! Даже веднъж се бях напарфюмирал с него (как ми се плъзгаха ръцете после) ама на гаджето не и харесаето от къде тая любов към WD-40 :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

пи4ове и на мен колата ми гасне6е на сободен ход като я изклу4а след 120 140 км ми бе6е адски досадно и ограни4их притока на въздух в кутията сложих едно картон4е и сега вс е ок но така се полу4ава по богата смес таи 4е трябва да си намалите и подаването на гас аба една нова настроика направо и забравяте за проблема.има и о6те един много як трик отка4аш марку4ето на регулатора /бензиновия/и го оставя6 да си сму4е въздух от там оборота е непоклатим независимо от скороста ви 800 1000

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dido_dimov

Фенове :hondarulez: и аз малко да се намеся в приказката.Този проблем с гасненето ... много е кофти. Мойта хубавелка доде от Италия с газ ... и хубусниците каква конструктивна промяна бяха направили. Незнам другите от куде вземат въздух, но аз имам една четвуртита тръба над радиатора, която завършва с отвор обърнат напред. Ония затворили отвора с парче пластмаса и направили същия на задната страна - кум двигателя. Според мен това помага. Като се има предвид калоричността на газия ... много по-силно се проявява присъствието на повечко въздух в сместа.Лампата за двигателя свети по причина, че ламбдата отчита различни от нормалните изгорели газове и се шашка ... имам разни емулатори, но явно само заемат място. По тази причина и на мен ми светва лампата след като известно време задържа на едни обороти и ламбдата успее да си направи сметките.И накрая и аз коато колегата финансист да попитам ... кое е EACV-то ?Гаснене се получава и при замърсяване на джаджата, осигуряваща отварянето на дросела при празен ход.А ... на всичкото отгоре и мембраните на изпарителя могат да помагат на тоя проблем да се случва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Martinez

WD-40 е едно от най-великите спрейчета измислено някога....

Boogie е човека с WD 40 :hondarulez: Редактирано от Martinez

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobromirski

Пичове проблема Ви е напълно отстраним !!!!!!!!Ако се разровите из форума, преди доста време направих една тема за Газ-та а ако не се лъжа май имаше и снимки.Значи...ако монтирате балансиращият маркуч на изпарителят си той почва да работи като деференциален регулатор, чиито характеристика зависи ЕДИНСТВЕНО от пада на налягане вурху "плочката" за газта. По този начин допълнителният приток на въздух, задръстването на филтъра и т.н. НЕ ОКАЗВАТ НИКАКВО влияние върху предварителната настройка на сместта.Успех :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen

направо чудесно развихте темата за газта, а мен ме интересува за бензина, и защо гасне на свободна на докато си чакам на светофар примерно ... ?много рядко го прави ...веднъж на седмица или двено го прави...

Редактирано от CryoGen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest poliqka

газ vs. въглища

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

оп, забравих, на Газ е нормално да ви свети лампата....Успех

АБе да ти кажа, аз новия Акорд го карам САМО на газ лед като го паля и загрявам мотора на бензин, и досега никога не ми е светвала лампичката...та не знам дали е нормално...А колкото до падането на оборотите и гасненето, аз имах подобен проблем , но се оказа че еджа жица (към изпарителя)не ми правеше добър контакт и след като един приятел ми я показа, напрускахме я с контактен спрей и до момента нямам ядове. П.С. все пак възможно е несветенето налампичката да се дължи и на ламбда емулатора...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...