Jump to content

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Абе хора, карам акорд '95 usa.Искам да си сложа ксенон, но...Фаровете ми са с по две крушки и два рефлектора. Тази, която е за късите е Н4. Когато ми светят късите тя свети, Когато светят дългите втората крушка свети за дълги, а първата си свети къси. На Н4-ката никога не се използва реотана за дългите. Искам да си сложа ксенон само на късите, но нато попитам за Н4 ми казват, че трябвало БиКсенон. Наистина ли трябва да си купя БиКсенон и да ползвам само половината???Съжалявам, че темата е дъвкана и предъвквана 1000 пъти, но какво да прави тъпанар като мен

Редактирано от AERO-ШМИРГЕЛ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не. Купуваш си H4 ксенон и дългите на нея ще са ти халоген, в твоя случай това не те притеснява. Сигурен ли си че е фабрично с H4... не ми се струва смислено да сложат h4 и да я ползват само за къси... Да не е нещо h7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не е нещо h7

А знаеш ли дали Н4 и Н7 не са с един и същи цокъл на фасунката и само балоните и реотаните различниПичове, може да ви е смешничко, ама съм босичък в тая работа, а за некомпетентноста на нагазинерите просто нямам думи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не. Купуваш си H4 ксенон и дългите на нея ще са ти халоген, в твоя случай това не те притеснява. Сигурен ли си че е фабрично с H4... не ми се струва смислено да сложат h4 и да я ползват само за къси... Да не е нещо h7

Абе и на моя Аеродек е така - на късите е Н4 и втората светлина - демек за дългите на същата крушка не се святка по никакъв начин , а като си пусна дългите си светка друга крушка Н3. ?????? Много съм се чудил като сменях едната изгоряла Н4 и сега виждам тази тема. Ако някой има обяснение и аз моля да сподели :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми изглежда невъзможно да сложат Н4 , на която да се ползва само едната жица .... 2 варианта :1 - питаш гугъл или приятел със същите фарове . 2 - сваляш крушката и виждаш голата истина :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не е нещо h7

А знаеш ли дали Н4 и Н7 не са с един и същи цокъл на фасунката и само балоните и реотаните различниПичове, може да ви е смешничко, ама съм босичък в тая работа, а за некомпетентноста на нагазинерите просто нямам думи
Здрасти колега , АЕРО-ШМИРГЕЛ , като си сменях крушката видях на фара , че си пише Н4 ??????? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих снимка и на 4-тия вид, H4-4H/L

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза колегата manniakk слагаш си Н4 къс ксенон и дълъг халоген и си решаваш проблема.П.С. мога да ти намеря въпросния ксенон за 140 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам, че на Прелюда късите също са H4, a дългите са отделни H1 или H3 не съм сигурен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза колегата manniakk слагаш си Н4 къс ксенон и дълъг халоген и си решаваш проблема.П.С. мога да ти намеря въпросния ксенон за 140 лв.

Тва е китайски нали?Има ли гаранция?Ако идваш на Узана си носи инструмента за монтаж

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-тъпото на вида Н4 с халоген на дългите е че му дават ного по малък живот от гледна точка на дългите, щото те може да ти изгорят на 2рата седмица може и на 2рата година, обаче като ти изгорят тряя да си купиш нова халогенна крушка+хенона и земи тия 100 лева вътрешно...така че или Н1 или Н4 биксенон тва е според мен, най доброто решение, което май накланя за Н4 щото Н1 не стават за хонда доколкото знам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...