Jump to content
Guest gydi

Как се кара турбодизел ?-акорд тди 2000 /96г.

Recommended Posts

Guest gydi

колата изведнъж губи мощност 3-скорост 70-80 км/ч 3000 оборота4- 100 30005- 135-140 3000 излизат едни черни пушеци и мотора захапва след 4-5 сек. някой път светва една лампа с изображение на мотор-жълтадоста се стреснах и изпреварвам само на 5-та -иначе на 5-та много добре си дърпа и на ниска и на висока скорост. 1000 км-56 литра без въобще да се старая да карам икономично, даже напротив

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest group4dam

Знаеш ли че и мойта като я разтрия здравата светва тая жълтата лампа !!!Тия дни ще ходя на доктор и ще питам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cirkone

колата изведнъж губи мощност 3-скорост 70-80 км/ч 3000 оборота4- 100 30005- 135-140 3000 излизат едни черни пушеци и мотора захапва след 4-5 сек. някой път светва една лампа с изображение на мотор-жълтадоста се стреснах и изпреварвам само на 5-та -иначе на 5-та много добре си дърпа и на ниска и на висока скорост. 1000 км-56 литра без въобще да се старая да карам икономично, даже напротив

ти хубаво го караш тоя акорд, ама май, май това е извън града,а?!и как му докара тоя разход 56 на 1000?!то ти си направо майстор на иконом каране, бе човек?!с какъв двигател си?- на роувър лина колко км ти е колата?с къв размер джанти и гуми я караш?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

това трябва да е лампата,сигнализираща за проблем в турбото - мисля че светва когато прегрее, или нещо такова, но не трябва да се напъва до там :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gydi

kolatа е на 180 000 ,джантите оргиналните за модела ,не са лети ,какви точно не съм ги запомнил още. 1000 км Бургас -Мальовица и обратно 4пъти разходки Мальовица -Боровец. По магистралата 130 км. По другите пътища където мога 110 км. По каталог на двигателя му дават смесен разход 5.1 -ама за нов автомобил и какво имат предвид за смесен разход

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cirkone

ми о.к. ти е колата отсякъде, на мене онази жълта лампа-да пази Господ- не ми е светвала още, а и със 150-160 Рс-Вн съм я разтривал на магистралата!и да ти кажа ми прави най-нисък разход от 6,5 на 100!ама това беше само веднъж!на 14 ще направя 1 разходка 300 км отиване и връщане и пак ще пиша!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Колега много е вероятно Турбото да ти е пръднало.Тая лампа свети при разли4ни проблеми и колата трябва да се зака4и на тестер за да ти покаже какъв точно проблем имаш.Ако ти работи турбината нормално след 1800 оборота като ускоряваш на пълна газ трябва да усетиш много голяма разлика в ускорението.Друг начин да пробваш Турбото е като стиснеш въздушния мъркуч които е между радиатора и двигатела отгоре и някои да ти форсира колата от вътре,понеже е с електронен педал на газта.Трябва да надуе маркуча и да ти избута ръцете да не можеш да го държиш стиснат.Направи теста и кажи дали ти надува добре турбото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gydi

колата много дърпа. Даже ме дразни когато карам с ниска скорост на 2-ра изведнъж почва да ускорява, даже пускам педала и пак продължава. Постоянно я спирам със спирачката. И със 160 я карах за проба но без да прехвърлям 3000 оборота. Ще изляза да я пробвам на спокойствие. Имам чуството че го прави когато плавно увеличавам скоростта, а като я ръчкам по не го прави.Аз съм свикнал от бензиновите при изпреварване 3-та газ до дупка и когато спре да ускорява -4-таНа 3-та или 4-та примерно ако даваш газ до дупка, без да влизаш в червената зона на оборотите губи ли се мощност ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DundyTheCroc

Абе колега, как става тая работа със 160 и 3000 оборота,скоростната ти кутия да не е 6 степенна :ph34r: Моята на 3000 и на пета е към 120 кч.Иначе за разхода е към 6 при съвсем нежно каране,без много ръчкане и скорости над 120-130

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

Момчето или ни будалка или не знае къде е в момента

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gydi

kakwa ми е файдата да ви будалкам. Нали и аз няма да си реша проблема с ваша помощ. По надолнище 160. Нали ви казвам че на 5-та около 140 км. над 3000 оборота губи мощност изведнъж.Да не би да са сложили някакви чипове за икономичност пък да ограничава мощността? Как се разбира дали е сменен чипът на колата? Къде се намира той?Гумите ги гледах - 15 185/65Нали ви казах преди че имам гаранция от продавача 50 000 км. Ама аз не знам какво да искам от него. Като му казах първич път че губи мощност, той ми каза че турбото се карало по особенно и трябва да свикна. Нали затова ви разпитвам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gydi

Абе за 160 може да не е точно така но там някъде. Возих малкия и гледах да не направя някоя беля. Всъщност гледах как ще се държи купето- дали няма да се разпадне -все пак нова кола за мен-10 годишна. Божа работа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Моя Акорд по магистрала си върви с 200 км. и се държи много стабилно.С около 180 км. попаднах на изрязани части в асвалта подготвени за нов асвалт и преминах без никакви проблеми през тях.С 200 км. е мисля около 4600 об./мин.това е вече в червената зона,с прекъснатите сегментчета,но не е проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

Ами ти сам си си отговорил на въпроса. Няма място за сравнение между един високооборотен атмосферен бензинов двигател (на Хонда) и един турбиниран дизел. Не съм карал дизел на Хонда, но имам някакъв опит със сравнително нови турбинирани дизелови двигатели. Почти всичките ни служебни коли са такива и наистина дизела макар и турбиниран си има голям лаг, особено в ниските обороти! Но когато си с отворен прозорец и като чуеш да се появят високите честоти от турбото (онова свистене) тогава вече можеш да очакваш ритника отзад :) Като върнеш пък педала на газта и ако си бил на високи обороти също е нормално колата ти да продължи за още част от секундата все едно ускорява. Турбото е развъртяно и продължава да напомпва. Опитай на прав участък да я сриташ и върни газта. В първия момент ще продължи нормално и после ще забие муцуната. Малко много се отпеснах, но мисълта ми е, че няма място за сравнение твоята кола с бензинова. Незнам преди какво си карал, но ...Мен най ме стряска това, че като карам служебните гледам оборотомер до 5000 рпм, а като се кача в мойта из един път до 9000 :unsure::) ...и все пак провери жълтата ламба :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...