Jump to content
Guest Pavkata

Свързване на "плазмени" километражи

Recommended Posts

Guest Pavkata
Публикувано (Редактирано)

Здравейте колеги,

 

Купих си готови плазмени километражи, които се наслагват върху старите.

 

Публикувано изображение

 

Три части са (за оборотомер, скоростомер и бензин/температура), от всяка си излиза кабелче, което се навързва верижно към един предпазител/преобразувател. От него обаче излизат две жички - червена и черна. Пише, че трябва червената да се свърже към тока на колата, който отива към светлините на таблото, а черната да се заземи.

 

Ето какво пише в оригинал в малоумните инструкции: "Wires Connection: Power and ground leads are hardwired to the power inverter (black box). The power lead (red wire), which has an in-line 1-amp fuse, should be connected to your vehicle's dash lights power wire or cigarette lighter power wire. While the ground lead (black wire) should be connected to an existing ground wire or any clean metal surface."

 

Това, което аз правя е - отзад на самото табло със скоростомера и т.н., където се слагат и крушчиците, има множество болченца с (+) и (-) знаци. Аз свързвам червеното кабелче към плюса, черното към минуса и километражите грейват... но не когато трябва. Те светят винаги, когато колата е на контакт, а не само когато са пуснати фаровете. На мен ми трябва второто, както си е по принцип оригинално.

 

Та въпроса ми е къде бъркам и какво трябва да направя?

 

И другото - има ли някаква опасност тия неща да светят нон-стоп по начина, по който съм ги вързал в момента?

 

Благодаря предварително!

Редактирано от Pavkata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свържи ги към габаритите , аз така направих :ph34r: Ако се затрудняваш нещо утре може разглобя таблото и да ти направя някоя снимка :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мен ако питаш най-добре е да вземеш + директно от бушоните долу, а тези циферблати си имат прекъсвач който с който можеш да ги вкючваш и изключваш когато си поискаш! А защо от бушоните, защо ли....... :( защото ако вземеш някаде от таблото и не си улучел подходящо място се получават спадове на напрежението и примерно когато включиш мигач или нещо друго и циферблатите изгасват. Много са чувствителни към напрежението! Това го казвам щото съм си патил! Хайде успех :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, от къде ги купи и за колко че и аз искам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси на всички още веднъж, вързах ги към две болчета зад самото табло с циферблатите... сега светят винаги когато колата е на контакт. Ако има ядове в бъдеще ще пробвам по друг начин, че нещо ми писна да се занимавам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

начи при загасена кола на габарити нищо не свети гадно е така според мен!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мерси на всички още веднъж, вързах ги към две болчета зад самото табло с циферблатите... сега светят винаги когато колата е на контакт. Ако има ядове в бъдеще ще пробвам по друг начин, че нещо ми писна да се занимавам :)

колега и аз имам такива циферблати мн лесно се свързват хващаш от някъде твърд минус (минус идващ директно от акумолатора като например минуса на сидито)а плюса запояваш напрово на пистите на таблото на местото на някоя фасунка така като включиш габарит направо ще светят без това да е свързано с "контакта" на колата но пистите за фасунките имат поляритет едната е + а другата - можеш да разбереш кое е плюса като допреш червения кабел на циферблатите до пистата и включиш габарити ако светнат оцелил си и направо запояваш ако не светнат прехвърляш на противоположната писта другия начин е с мултицет и задължително премахни всички крушки на таблото няма да ти трябват освен тези за багажника и ръчната,иначе моите могат да светят 2 цвята- синьо и зелено :) :) :Phttp://img.data.bg/i.php?show=921421&ctrl_id=kmqn5x#imgа ето от тук можеш да намериш неонов спреи за стрелките така и те ще светятhttp://www.xtuners.com/plazma.htm Редактирано от CARBON

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как се монтира тая джджд на прелю 4г

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...