gin 43 #1 Публикувано 23 Май, 2008 Смених десен външен кормилен накрайник, и взе да вози супер стегнато, като нова, никакви шумове... (то как и да има всичко е сменено почти). Та, не знам дали си въобразявам, но мисля че усещам волана при въртене за надясно да го прави маааалко по-трудно, т.е. бих казал че налявото е малко по-лесно.... усещам един лек стремеж наляво но се чудя как да се абстрахирам от неравностите на всичките ни пътища.Реглажа го правиха в Бултрако и май стана доста добре като гледам разпечатката.Та, възможно ли е това поради различната твърдост на свръзката на въпросния накрайник или нещо подобно... т.е. дали е въпрос на симетрия или и аз не знам...Споделете ако имате такива наблюдения.... та ако има такава верочтност да реша проблема със симетрията... пак казвам, ако това може изобщо да е вариант.Мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 23 Май, 2008 Няма вариант да е от новият накрайник, по вероятно е да не ти е регулиран предния мост както трябва, т.е. сходимоста на предните колела. Ако мислиш, че има описаните признаци, закарай колата на друг стенд за проверка.Поздрави ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolai_fox 2 #3 Отговорено 23 Май, 2008 щом ти дърпа наляво размени лявата гума с една от другите - ако пак дърпа наляво значи не е регулирана както трябва или има и дръги луфтове от лявата страна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest nastezatelq #4 Отговорено 23 Май, 2008 пробвай да завиваш на гладък асфалт (без неравности) и виж как е според мен всичко идва от това че пътищата ни са ужасно неравни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #5 Отговорено 23 Май, 2008 може и някой от клапаните на рейката да е клеясал леко и да ти подава по-сериозно налягане в едната посока ... ако искаш можеш да си замериш с дали еднакво ти помага в двете посоки, с нещо което се разтяга (ластик, пружина ... кантар от тези с куките..) закачаш го за волана и дърпаш докато волана започва да се завърта, измерваш дължината в разтеглено състояние, след това повтаряш с другата посока и сравняваш ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове