georgivanov1 23 #1 Публикувано 18 Май, 2008 Това не е мотор,а вакумен пистолет(поне при мен е така)и щом имаш надясната зна4и има и на лявата.Колата има ли дистанционно за централното заклю4ване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Geue #2 Отговорено 18 Май, 2008 Тук грешиш когато колата няма аларма(от Германия) централното ти се задейства от контакт на шофьорската врата демек в пасажерската го има тоя механизъм а в шофьорската не.При слагането на алармата ще ти сложат такъв механизъм ако им кажеш или по-скоро теще ти го предложат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokche 0 #3 Отговорено 18 Май, 2008 6ген. коя година ти е колата,защото моита е 98г. и ми се командва цантралното и без машинка в вратата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #4 Отговорено 18 Май, 2008 6ген. коя година ти е колата,защото моита е 98г. и ми се командва цантралното и без машинка в вратата.И мойта е 98-ма, въпроса е че на твойта кола или си с фабрична аларма и си имаш мотора на вратата или пък който ти е слагал алармата ти го е сложил. Ако си я слагал ти и си наясно дали си имал фабрична аларма...тогава можем да говорим. Но ако ти е фабрична или са тия слагали...значи кофти. Шото аз мога да заключвам шофиорската врата само ръчно с ключа...това е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokche 0 #5 Отговорено 18 Май, 2008 алармата съм си я слагал аз и нямаше фабрична аларма нито пък машинка съм слагал.Слагал ли си друг път на хонда аларма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Gandalf #6 Отговорено 19 Май, 2008 Аз бях с твоя случай.Японците просто спестяват една машинка на шофьорската врата.За да си решиш проблема отиваш при някой алармаджия или в магазин и просто си купуваш една машинка, слагаш я и воала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Krelion #7 Отговорено 19 Май, 2008 Машинката няма нищо общо с алармата.Ако колата ти има фабрично централно заключване,тогава задължително трябва да има машинка!Ако няма,значи или нямаш централно,или машинката е свалена преди теб. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #8 Отговорено 19 Май, 2008 Не разбирате японската уловка! Само Gandalf спомена това за което говоря и аз! Имам цевнтрално и то се намира в шофиорската врата и не съм толко ограничен да не проверя цялата врата и да не м истане ясно как се заключва механично а не с мотор! Елементарно е Сеизов - за да заключиш колата използвайки централното трябва да си пъхнеш ключва в щофиоркста врата -> да го завартиш -> механично завърташ една скоба която замасява един вход на централното и от там -> централното активира мотора на другата врата и я затваря! Демек - НЯМА нищо моторизирано в шофиоркста врата, а само в пасажерската! И не не е имало мотор там, не е свалян и не е предвиждан дори...просто защото шофиорската врата се заключва механично, а от там централното заключва и другата! Пример - заключвам шофиорската врата, централното ми заключва и другата.....ако заключа пасажерската, шофиорската остава отключена защото няма мотор! Този мотор или "пистолет" искам да си го купя от някоя ударена хонда! Няма значение от коя врата е..смятам че ще може да се монтира, а ако някой има в шофиорската врата фабрично такъв мотор, на тази генерация хечбек Сивик и е решил да го продава...тук е мястото! Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest gin #9 Отговорено 19 Май, 2008 (Редактирано) Мойто 6ген седан има машинка, и по парт номер е налична и всичко. Едни хора ми казаха, че това вероятно е добавяно допълнително (хехе), но е Хонда, и е за моето шаси, и си е стандартна. А така казаха, защото се управлява от кабел, пуснат отделно към вратата, отделно от основния сноп. Тъй че, може малко по-старите 6ген. да нямат фабрично на шоф. врата, или да е опция.Въпросната машинка има палче, което прещраква механичен контакт, и задейства другите врати. Понеже тази машинка е "управляващата", е малко по-голяма от останалите.P.S. наскоро я ремонтирах с части от аналогична, свалена от 6ген купе '98! тъй че не е въпрос на фейслифт, може да е опция... Редактирано 19 Май, 2008 от gin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pioneer 6 #10 Отговорено 19 Май, 2008 пич не съм чел мненията които са писали щот не ми се чете ... ето ти правилният отговор ..прав си трябва ти машинка .. не се слага трудно проблема е с кабелите защото за да се прокарат трябва да се свали шофйорската врата и след това няма проблем пробива се буксата вкарват се кабели и вече имаш централно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vtecinside 7 #11 Отговорено 19 Май, 2008 пич не съм чел мненията които са писали щот не ми се чете ... ето ти правилният отговор ..прав си трябва ти машинка .. не се слага трудно проблема е с кабелите защото за да се прокарат трябва да се свали шофйорската врата и след това няма проблем пробива се буксата вкарват се кабели и вече имаш централноНапълно си прав колега,вчера на мойта кола направиха същата процедура! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове