Jump to content
Guest Dundeeee

Студена държи по-ниски обороти

Recommended Posts

Guest Dundeeee

Проблема ми е следния: Когато колата ми е по-студена, т.е. до малко над 1вите чертички си държи около 900 оборота. Като загрее до 90 градуса държи 1000-1100 до 1200 понякога. Това го наблюдавам от както се затопли времето. Когато беше студено рядко се дигаше температурата до нормална (90градуса) и си държеше прилични обороти. Даже някой път са ми падали и до 600. Поради тази причина мислех да сменя термостата защото не ми се струваше нормално да не загрява до 90 градуса при положение, че я карам примерно 1 час градско. Та искам да попитам дали да го сменям този термостат или е друг проблема. Колата е Д13Б2. Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нека и аз да се включа в тази тема и моята кола държеше ниски обороти (750-800) но аз знам че за 16вентилов двигател наи хубавите обороти са от порядъка на (950-1000) нека се уточня защо е така когато са малко по високи не се образува нагар по клапаните има по хубаво изгаряне а и няма трептене (друсане ) на двигателя :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по книжка дават 800-+50, пък не знам дали е добре да са високи. Според мен ако са високи ще имаш завишен разход в градски условия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам точно обратния проблем, като е студена държи много високи обороти, и много бавно вдига телмпературата. Термостата при мен го сменях зимата. А за каква центровка говориш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така знам, че нормалните са до 1000. И това е странното, че след като я запаля даржи 1400-1500 докато позагрее, после си смъква до 800-900 и когато стигне до към 90 градуса даржи 1000-1100. Утру ще ида да видя как стои въпроса с центровката и ще пиша пак. Благодаря за мненията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, не е от центровката. Сега ще ходя да сменям термостат, дано се оправи проблема. Вече много почна да ме дразни този проблем. Как може като е студена да държи перфектни обороти, а топла да ги дига до 1100-1200? Бати простотията. Аре това е за сега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а като пуснеш фаровете как са оборотите?Защото по-принцип,когато караш на вклучени фарове оборотите падат :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никва разлика в оборотите на фарове. Ако падат то е с 50 до 100 оборота и не им обръщам внимание. Като е загряла пак са към 1000-1000 и нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих при един майстор и той ми каза, че няма смисъл да сменям термостат. Специално този проблем според него не бил от термостата. В понеделник ще отида да я погледне и да прецини по добре, че днес нямаше много време да ми отдели. Най много да ми се е преебало нещо ЕЦУ-то. Аз му вадих бушона един път, защото ми даваше няква грешка и да видя дали пак, ще се появи. Е не се появи :). Дано не съм го преебал. Както и да е. Ще си обади къде е проблема... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...