Jump to content
Guest HONDA

смяна на двигател ?!

Recommended Posts

Guest HONDA

Здр. хорица,люде,човеци живеещи да карат Хонди :( Искам да ви питам,може ли двигател от седан да се сложи на хечбек ??? 6тото видях една теми4ка за тва,4е деигателите на седана са по мощни та...ако мога да си турна едно 160-коня двигателче на хечбека...SUPER ! И както съм тръгнал да питам...моята е от 93-та сивик тия по обли4ките..ама не е нито V-TEC,нито нищо :( 1.5 / 90 коня....пробвах я по магистралата (кофти ми бе6е признавам нетрябва да се прави така...) и направи само 182-3 бяхме аз брат ми и една мацка да кажем 4е аз и мацката нетежиме много а брат ми да е....абе събираме се 2-ма нормални човека...ама де пусто само толкова...егати все пак е 1.5 не е слабо,на магистрала..а само 180...е верно бях с зимни предни гуми ама тва невярвам да е голяма пре4ка...та...ва6те сивици по колко вдигат ( дето са като моите де ) и кво може да и има,та на километража пи6е 230 на оборотомера 9500 ?? къв и е проблема..няма ни6то видно което да и пречи да качи малко повече от 180-190 ??? съвети....и ви съветвам да не го правите тва с топспиида 6тото колата я боли много :( аз и правя подаръци а тя как ми се отблагодарява ?! Къса ми се сърцето...и душата ме боли като я гледам такава слаби4ка...ина4е градско нямам равен :ph34r:):blink::):bg::) тя е направена да покорява други коли :bg::):(:):( ае мерси за тва 4е го про4ете и засъвета съ6то :( 10X

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

ее,това все-пак е градска кола,а не магистрална лимузина :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen

аз защо съм останал с впечатлението че седаните са с по-маломощни мотори ?и само hatchbag-а е с 160 hp (в япония дори 180)и зимните гуми са си голяма пречка за развиване на големи скорости :blink:ако ти се занимава да сменяш двигател, може и да ти излезне колкото да си купиш нова кола, за това част от хората във форума ше ти препоръчат да я продадеш и да си вземеш по-мощна направо :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest street_fighter

така си е,по-добре си вземи по мощна защото иначе ще си създадеш куп проблеми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen
Отговорено (Редактирано)

проблемите са само от финансово естествопросто не се купува само двигател и го махаш стария, слагаш новия и готово ... сменят се доста неща, и всичките струват парички :ph34r:

Редактирано от CryoGen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen

ее,това все-пак е градска кола,а не магистрална лимузина :ph34r:

:blink::(:bg: много съм съгласен :bg:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tdm

върти ми се и на мен една такава идея в главата а дали не може да се ползва двигател от акорд 2 л. :ph34r: е вярно че сте трябват пари но ефекта ще си струва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Абе всичко е възможно , стига да има място в коша на колата :ph34r: но друг в въпроса , дали целта оправдава средствата :( Да сложиш 1.6 мотор от сивик ( хечбек , не съм наясно дали от седан-а е едно към едно разположен ) на същия сивик , не е никакъв проблем.Има хора които са го направили и то от 1.3 ,НО със смяната на двигателя идва смяна на спирачни системи , смяна на скоростна кутия , смяна на електроника , подобрение на окачването и стабилността на колата.1.6 двигателя не си мислете , че има нещо общо с този от 1.5 , възможностите да се оптрепеш някъде са много повече :blink: А за да сложиш дву кубиков двигател на сивик си е чиста амбиция , но според мен безмислена :bg: Преди да почнете такива трансплантации по-добре се консултирайте с хора които са ги направили и разберете колко пари ще отидат :bg: Но наистина , ако ти се иска да караш по-мощна кола , просто си продай старата и си купи нова , по-бърза

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

1.5 / 90 коня....пробвах я по магистралата (кофти ми бе6е признавам нетрябва да се прави така...) и направи само 182-3 бяхме аз брат ми и една мацка да кажем 4е аз и мацката нетежиме много а брат ми да е....абе събираме се 2-ма нормални човека...ама де пусто само толкова...егати все пак е 1.5 не е слабо

Аз карам 1.5 седан 5-а генерация и на 4-а правя 180 км/ч, а като включа 5-а продължава да ускорява само, че вече по-бвано. 200 по километраж ще ги подмина със сигурност! Обаче 180 са засечени с точност на динамометър.Освен това, последния път, като си я ръчках, бях със 120 кг. човек до мен и пак със зимни гуми (преди да ги сваля) и направих 180 без никакви проблеми и прекалено бързо за този клас автомобил, малко съм го изменил, но все пак си остава 1.5 Д15Б2. Вече нагоре не исках да вдигам, защото влезнах в един лош път с много малки и остри дупки.Убеден, съм че колата дето си карал може да е била с лош бензин, запушен катализатор и в недобра форма! Не са лоши тея Д15-ки :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

те е не са лоши не сано овек винаги иска нещо повече :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ma4o

и мойта Д15Б2-прави повече от 180км ;) явно триабва да си я попрегледаш :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Не съм сигурен, че твърдението обаче, че седана е с по-мощен мотро е вярно. Според мен са с абсолютно еднакви двигатели, дори седана го дават с 0.5 сек. някъде по-бавен от 0-100. Номерата на моторите са същите, както и характеристиките.Разликата е, че седанът е друг автомобил. По-тежък, по-луксозно вози, по-голям е и няма толкова спортен дух. Имам предвид, седи се по-нависоко, начина по който се вижда пътя и се чуства човек в автомобила е различен. Според мен само това е разликата. Тажи някъде между 100-150 кг. над хечбека.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA

Хора мерси много...кво ми е решението...продавам Я след тва бегам до германия и си взимам тунингована озаконявам я за 200лв. някаде и имам това което искам V-TEC :):):) радвам се Нея просто няма да я пипам за сега...та вдига над 180 а ?? екстра :):) ако и сложа някои V-TEC 1.6 мойе ли да прави като оная на клип4ето дето се движи с 240 и иска още ??? ще може ли така.... ае мерси и със здраве !

Редактирано от HONDA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Kicho

Двигателите са еднакви, разликата е че на седана не се слагат тези под 90 конски сили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest A SPEED FAN 2

да ти кажа то на хартия изглежда доста лесно:просто еи така да си смениш моторите,не 4е имам опит,но то е ясно много пари трябва да се отделят за тожа,да ти кажа поне купето може да си остане сьщото-според мен само това ще остане що-годе непроменено.Като ходова 4аст е препора4ително да се подсили ока4ването(зависи главно от задкормилното устроиство),спира4на система и така нататак претполагам се досещаш за другите компоненти :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Хора мерси много...кво ми е решението...продавам Я след тва бегам до германия и си взимам тунингована озаконявам я за 200лв. някаде и имам това което искам V-TEC ;););) радвам се Нея просто няма да я пипам за сега...та вдига над 180 а ?? екстра ;);) ако и сложа някои V-TEC 1.6 мойе ли да прави като оная на клип4ето дето се движи с 240 и иска още ??? ще може ли така.... ае мерси и със здраве !

:):):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MaMyT

...ако и сложа някои V-TEC  1.6 мойе ли да прави като оная на клип4ето дето се движи с 240 и иска още ??? ще може ли така.... ае мерси и със здраве !

240?! Ти май живееш в някакъв измислен свят...не, че не може да стане, но първо ще ти трябва едно Civic4е с запазено двигателче и после още 10-15 хил. лева да го направиш 250-300 коня и ще си имаш твоя магистрална лимузина дето може да гони 240 и да иска още, а и в града няма да имаш равен...p.s.мойта Honda е 1.6 към 140 кончета и с голям зор ги прави 220...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen

Хора мерси много...кво ми е решението...продавам Я след тва бегам до германия и си взимам тунингована озаконявам я за 200лв. някаде и имам това което искам V-TEC  :):):) радвам се Нея просто няма да я пипам за сега...та вдига над 180 а ?? екстра :):) ако и сложа някои V-TEC  1.6 мойе ли да прави като оная на клип4ето дето се движи с 240 и иска още ??? ще може ли така.... ае мерси и със здраве !

:ph34r::):)
dragi4 батенце и аз така гледах, и реших да не пиша :bounce:MaMyT ти клипчето на колегата парадокс гледа ли го ? при него не мисля че са 300 коня, пък 240 си ги качва без много да се замисля :) Редактирано от CryoGen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ALEXANDER 1

Пичове направо ме късате от смях за което ви благодаря че рядко ми се случва да се посмея.А колкото до смяната на двг няма нищо невъзможно само да разполагате с достатъчно пари и да имате желанието да го сменяте :ph34r: Аз вдигам 340км/ч със скейтборд от ония с Майкъл Джексън апликиран от обратната страна. :):bounce:

Редактирано от ALEXANDER 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...