djiko 0 #1 Публикувано 12 Май, 2008 ЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ ИМАМ СИВИК 95г ДВИГАТЕЛ D15Z3 ВЪПРОСЪТ МИ Е СЛЕДНИЯ:КОЛАТА ИМА ЛИ КАТАЛИЗАТОР И ПО ПРИНЦИП КЪДЕ Е ОТ ДОЛУ НА КУПЕТО ИЛИ ПРИ ДВЕГАТЕЛЯ ПОД ГЕНЕРАЦИЯТА И ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ДА СЕ Е ПОЗАТИСНАЛ И КАК МОГА ДА РАЗБЕРА АКО Е ТАКА ЗАЩОТО КОЛАТА НЯМА МОЩНОСТ!СМЕНИХ ПОЧТИ ВСИЧКО ПО НЕЯ ЛАМБДА СОНДА,ФИЛТРИ,СВЕЩИ И НЕ СТАВА! БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #2 Отговорено 12 Май, 2008 ЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ ИМАМ СИВИК 95г ДВИГАТЕЛ D15Z3 ВЪПРОСЪТ МИ Е СЛЕДНИЯ:КОЛАТА ИМА ЛИ КАТАЛИЗАТОР И ПО ПРИНЦИП КЪДЕ Е ОТ ДОЛУ НА КУПЕТО ИЛИ ПРИ ДВЕГАТЕЛЯ ПОД ГЕНЕРАЦИЯТА И ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ДА СЕ Е ПОЗАТИСНАЛ И КАК МОГА ДА РАЗБЕРА АКО Е ТАКА ЗАЩОТО КОЛАТА НЯМА МОЩНОСТ!СМЕНИХ ПОЧТИ ВСИЧКО ПО НЕЯ ЛАМБДА СОНДА,ФИЛТРИ,СВЕЩИ И НЕ СТАВА! БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНОгоре долу се пада под предното барче тоест отдолу на колата трабите след колектора точно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #3 Отговорено 12 Май, 2008 Няма да е лошо да я закараш на диагностика, не е задължително проблема да е в катализатора има много други причини преди него, за които не ми се иска да гадая. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #4 Отговорено 12 Май, 2008 Здравеи колега на бившата ми кола имаше подобен проблем и беше катализатора отиди при някои пич дето се занимава с гърнета да ти изкорми катализатора и да ти го закачи пак на място и трябва да нямаш проблеми > катализатора е точно след изпускателния колектор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #5 Отговорено 14 Май, 2008 (Редактирано) или преди да ти го "изкормят", да го погледне в какво състояние е, запушен ли е , стопен ли е ... ако е здрав го слагай обратно , дори и да ти го махнат, разлика във вървежа няма да има, може дори да ти се качи разхода . откарай колата на диагностика както каза колегата Al Capone, липса на мощност може да идва от много други неща ... Редактирано 14 Май, 2008 от CryoGen Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest nastezatelq #6 Отговорено 14 Май, 2008 в повечето случай катализатора се запушва от там идва забавянето на изходящите газове и затова колата ти няма мощност а това за разхода е относително казано Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #7 Отговорено 14 Май, 2008 в повечето случай катализатора се запушва от там идва забавянето на изходящите газове и затова колата ти няма мощност а това за разхода е относително казаносега общи приказки ли ще си говорим или ?като свалят катализатора най-добре ще се види в какво състояние е точно заради всичките мнения на анти-каталиаторната група си свалих нарочно катализатора, беше идеален, но все пак го свалихразхода се качи, вървежа дори се влошипри изрядни катализатори не виждам смисъл да се свалят, системата е настроена да приема данни от ламбдата при наличието на катализатор... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #9 Отговорено 14 Май, 2008 при изрядни катализатори не виждам смисъл да се свалят, системата е настроена да приема данни от ламбдата при наличието на катализатор...Това също са общи приказки... а какво общо има ламбдата с катализатора, като тя е забодена непосредствено след блока? Катализатора ти е на 50 санта от там, ако не и повече. Ако сондата е след или непосредствено преди катализатора - ок, но иначе... пълни глупости. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #10 Отговорено 14 Май, 2008 при изрядни катализатори не виждам смисъл да се свалят, системата е настроена да приема данни от ламбдата при наличието на катализатор...Това също са общи приказки... а какво общо има ламбдата с катализатора, като тя е забодена непосредствено след блока? Катализатора ти е на 50 санта от там, ако не и повече. Ако сондата е след или непосредствено преди катализатора - ок, но иначе... пълни глупости.нали се сещаш че все пак катализатора е някаква преграда , която вдига налягането на газовете от главата до самия катализатор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #11 Отговорено 14 Май, 2008 с други думи променяш настройките спрямо фабричните , компютъра получава малко по различни показанияи понеже всички мразите катализаторите и вечно ви пречат на колите, никога не съм имал проблем да подържам 7000 RPM, достига ги с лекота и тъпия прекъсвач не позволява да ги прескачам с много, макар че след натискане на педала двигателя рита и иска още ...другото е че последния 180 км преход който направих около празниците, 80 км бяха градско в софия... средния разход доиде около 5,6/100 и да това е с омразния катализатор не чупете здравите неща, само това се опитвам да ви кажа, защото като отидеш в някоя държава където хората не си "изкормят" катализаторите, все едно са ти присадили още един бял дроб... колеги да си имаме уважението но сами си серем в къщата, и след това се оплакваме "абе някой се е исрал там, в другите държави не е така" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest CryoGen #12 Отговорено 14 Май, 2008 С влизането на страната ни в Европейския съюз, влезе в сила закон за допустимите стойностти на вредните газове отделящи се в околната среда, съгласно който автомобилите без катализатор, ще бъдат санкционирани.Санкциите могат да бъдат парични или спиране на автомобилите от движение. Основна причините за липсата на сняг и природните аномалии, са именно автомобилите, бълващи ежедневно хиляди тонове вредни емисии, увреждащи непоправимо здравето на хората и природата. Катализаторът има за цел да намали токсичността на изгорелите газове.един нов катализатор е около 130-150 лева ... резонаторните гърнета мисля че вървяха около 100-тина леваразлика между резонаторно гърне и качествен катализатор няма да усетиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #13 Отговорено 14 Май, 2008 един нов катализатор е около 130-150 лева ... резонаторните гърнета мисля че вървяха около 100-тина леваразлика между резонаторно гърне и качествен катализатор няма да усетиш http://www.autopartswarehouse.com/details/...QEAST40352.html130-150лв? Ех, мечти... И аз съм си с катализатор, не знам дали е запушен, но колата и на мен ми дава перфектен разход. Но НЕ смятам, че махането му дава резултат върху ефективността на колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #14 Отговорено 14 Май, 2008 А можеш да провериш и кабелите на свещите, баща ми имаше същия проблем и при него проблема беше точно в тях, ноо.. диагностиката ще си каже. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #15 Отговорено 14 Май, 2008 (Редактирано) един нов катализатор е около 130-150 лева ... резонаторните гърнета мисля че вървяха около 100-тина леваразлика между резонаторно гърне и качествен катализатор няма да усетиш http://www.autopartswarehouse.com/details/...QEAST40352.html130-150лв? Ех, мечти... И аз съм си с катализатор, не знам дали е запушен, но колата и на мен ми дава перфектен разход. Но НЕ смятам, че махането му дава резултат върху ефективността на колата. ех реалност .... http://www.autopartswarehouse.com/details/...QEAST40155.htmlhttp://www.autopartswarehouse.com/details/...QQM6622636.htmlhttp://www.autopartswarehouse.com/details/...QQM6653004.htmlчовек спориш с дезертирал руски луноход в момента, казвам ти какви са ми впечатленията с факти, така се е случило на моята кола, майстори ме предупредиха, че няма да има никаква полза от махането, и реално НЯМАШЕ ! колата ми сега работи далеч по-спокойно, има по-добър въртящ момент на ниски като и сложих катализатора... но аз си се вслушвам в детайлите, разликата беше малка но я имахората са измислили дори High Flow Catalyc Convertors за хората с "бегачки" ... Редактирано 14 Май, 2008 от CryoGen Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #16 Отговорено 14 Май, 2008 мисля да спрем до тук нашия спорhttp://emk-33.com/gallery2/main.php?g2_vie..._serialNumber=2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #17 Отговорено 14 Май, 2008 Когато фактите говорят, и Боговете мълчат! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове